החופש הגדול נגמר! חוזרים לגזרה וחיטוב ב-7 צעדים פשוטים

אחרי שעברנו את החופש הגדול ודי התייצבנו בשגרה, גילינו שאולי קצת התפרענו עם האוכל והעלינו קילו או שניים, זה הזמן לחזור להשקיע בעצמינו. קבלו 10 טיפים המנצחים שלי ו 4 אימונים קצרים ב -4 דקות עם משקל הגוף, שיחזירו אתכם למסלול המהיר בדרך לגזרה יפה וחטובה וחיוך תמידי!

11934983_1098274703539306_4607419187140098795_n

בוקר טוב חברים יקרים! היום הראשון אצלי מתחיל מוקדם ורגיל, כמה טובה השגרה לפעמים! תרגילי נשימה, חימום ומוביליטי של מפרקים, הגוף וטווחי תנועה, ארוחת הבוקר – מעירים את הגוף מבפנים. איכשהו עבר עליי שבוע של פינוקים, ״נשנשת״ לא רגיל, כל יום קרה איזה אירוע, יציאה, יום הולדת, או מתאמנת יקרה הפתיעה אותי עם גלידה אחת הטעימות שאכלתי מעשה ידיה, כמובן שהכל מסיבות מעולות. לא מצטערת או מתייסרת לרגע, וזאת לעומת גיל העשרים שבו עשיתי נזקים של דיאטה והייתי מסוגלת להיות ממש רעה לעצמי, עכשיו אני מודה שאין לי את הכוחות או הרצון למנוע מעצמי משהו או להעניש את העצמי על ״התפרעות״. ״הכוח״ הישיר לא עובד כאן, אני רוקדת עם ה״חולשות״ ומנצחת ברוך. וזה מה שאני מסבירה לעצמי מאחורי הקלעים: נהניתי ומלאתי מאגרי גליקוגן והפינוק הדרוש לפעמים, נתתי בוסט לחילוף החומרים ועכשיו מקבלת שיעור של שליטה עצמית ובחינת סדר חשיבויות – והחזרה לתזונה הנקייה ממלאה אותי בחשק מתגבר.
מה עושים ביום ראשון אם התפרענו קצת יותר עם האוכל בסופ"ש או במהלך החופש הגדול – שואלים אותי מתאמנים? קודם כל, אורח חיים בריא מלמד אותנו ליהנות מהכל בכמות סבירה ולא להתפרע כי מבינים שהתפרעות מקושרת להרגשה גופנית פחות טובה.

קבלו כמה מהטיפים המנצחים שלי שיחזירו אתכם למסלול המהיר בדרך לגזרה יפה וחטובה וחיוך תמידי:

11914883_1090940970939346_3656388100026618366_n

✅ לשתות הרבה מים לאורך היום. קשה לשתות מים או לא אוהבים? תוסיפו לימון/ נענע/ עשבי תיבול/ חתיכות קטנות של פרי – תראו שהמים יהפכו לטעימים הרבה יותר ויעזרו לכם לשכוח ממשקאות המוגזים והדיאט שכידוע משמינים, גורמים לנפיחות ומונעים מהגוף ירידה טבעית ויעילה במשקל (למי שמחפש ירידה במשקל).

✅ לאכול ארוחת הבוקר עשירה בירקות וחלבון עם שומנים בריאים ופחמימות איכותיות במידה, וכך גם שאר הארוחות
אימון כושר Wow ביוטיוב – לשריין ביומן כבר עכשיו. יש מגוון אימונים לכל רמות המתאמנים – למתחילים, לאלו שמאתמנים קבוע, לאלה שחוזרים לכושר, כל אחד ימצא את האתגר שלו במגוון האימוני םעם משקל הגוף בלבד (אם אין לכם שום ציוד בבית), עם משקולות או עם קטלבלס, אימונים בחוץ ואפילו עם ציוד שתמצאו בכל ספורטק שכונתי. והכי פשוט – תרגילים שלי עם משקל הגוף שעושים פלאים!
✅ לשכוח מאתמול ולתרגל חשיבה חיובית ומקדמת. דמיינו את עצמכם שכבר הצלחתם. איך אתם נראים? איך מרגישים עם זה? איך זה מרגיש לכם להיות בגוף החדש שלכם?
✅ רוצים לתת ״אקסטרה בוסט״? אפשר לצאת להליכה ארוכה ורגועה בחוץ (שימו לב רק שמאוד חם), לכן האופציות הביתיות הן: 100 הנפות קטלבלס עם קטלבל כבד. תמדדו את הזמן שלוקח לכם להשלים את המשימה. תתמקדו בביצוע איכותי בלבד ולא רק לסיים מהר יותר וללכת. ניתן לחלק את הכמות ל 10 חזרות כפול 10 סטים / 10-15 דקות קפיצה על חבל /אחד מאימוני push to your max שלי ביוטיוב
✅ תאמינו בעצמכם, חייכו, תיהנו מכל מה שיש לנו, וזה המון!
✅ צרו שיח חיובי עם עצמכם. אני ממלא את עצמי במנטרה: תאכלי טוב לגוף, תתאמני טוב יותר מאתמול, מלאי את עצמך במחשבות טובות ובונות את במציאות שאת חושקת בה, תשקיעי בהתאוששות, תאמיני בעצמך ותצליחי בגדול!

✅ לזכור שהתמדה זה הרוטב סודי של ההצלחה. תכנית אימון חכמה ותזונה הם המנה העיקרית להצלחה. למען ההצלחה חייבים את שניהם.
שפע ומגוון של אימוני כושר אפקטיביים עם או בלי אביזרים שייקחו אתכם לגוף חטוב – נמצאים עבורכם בערוץ היוטיוב שלי, בבלוג ובאתר. מוזמנים להסתער!

קבלו מספר אימונים ביתיים ואפקטיביים עם משקל הגוף! כל מה שאתם צריכים זה בין 5 ל-15 דקות ביום ותהיו על הגל!

Primal Flow אימון זרימה מחטב ומדליק עם משקל הגוף 4 דקות 

[youtube drm7IMXE_P8]

 אימון מחזורי מדליק לגוף חטוב וחזק ב -5 דקות!

[youtube E5Fx8y2LaOs]

Best bodyweight exercises Primal Flow 

[youtube L7K6ZtTbxSc]

אימון Flow ממכר לגוף חטוב, חזק וסקסי ב-4 דקות !

[youtube LdQRITWkzkU]

 

14183917_10205944071275898_4638596752905376356_n (1)

✅ רוצה לספר לכם שהחלטתי לפתוח מחזור נוסף של ״בית הספר לגוף Wow" כדי שכולנו נתקרב לגוף המדהים שחלמנו בדיוק כשכל התלמידים חוזרים למסגרות, אז גם אנחנו, נפתח מסגרת תומכת ומאפשרת שינוי מתמיד וחיובי״. כך הפרטים והרשמה לתכנית אצל אלעד, המנהל האישי שלי, 0542000995 (הבן אדם קוסם ויודע להתאים את המסלול הנכון ביותר עבורכם בשיחה). תלמידים יקרים, שתפו את הסטטוס כדי שנפיץ את הבשורה לכמה שיותר אנשים. נשיקות חמות ושבוע מדהים חברים אהובים! שלכם, ג׳ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 3 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)