מסיבת הקיץ של מגזין GO STYLE ו- Juicy Couture על הגג בלב תל אביב

כמאמנת הכושר, הערבים שלי לרוב מיועדים לעבודה עם המתאמנים, אבל כשיש מסיבת קיץ כיפית ונוצצת של מותג האופנה Juicy Couture בשיתוף המגזין האופנה GO STYLE, שמחה להזדמנות ליצור ערב חופשי כדי לפגוש חברים יקרים וקולגות ולהכיר אנשים מעניינים חדשים. בערב התייצבנו על הגג של המלון בוטיק מקסים BROWN עם עוד 100 פשיניסטות המובילות של תל אביב, בלוגריות, אנשי האופנה והתקשורת. כל מה שקרה באירוע ומאחורי הקלעים, בפוסט.

11755880_10206553866099271_6876211329408588822_n

הגר שפר, תזונאית בשיטת זון מס 1 בישראל, רתם איזק, עיתונאית ואשת תקשורת, סתיו סטרשקו המדהימה

כמאמנת הכושר, הערבים שלי לרוב מיועדים לעבודה עם המתאמנים, אבל כשיש אירוע כיפי ונוצץ של מותג האופנה Juicy Couture בשיתוף המגזין האופנה GO STYLE, שמחה להזדמנות ליצור ערב חופשי כדי לפגוש חברים יקרים וקולגות ולהכיר אנשים מעניינים חדשים. סיימתי את האימונים אחרי הצהריים ובערב התייצבנו על הגג של המלון בוטיק מקסים BROWN TLV בתל אביב לאירוע השקה של שעונים מעוצבים של ג'וסי קוטור. באירוע נכחו כ 100 פשיניסטות המובילות של תל אביב, בלוגריות, אנשי האופנה והתקשורת.

unnamed (1)
unnamed (31)

מיטב אושיות ובלוגריות אופנה ולייף סטייל: אלונה רחמים, אירית מטיאס, קארן דונסקי, רונית מטיאס, רתם איזק

unnamed (25)

קשתות פרחים מעוצבים – היו המסמר האירוע. מקנים מראה רומנטי, רך וקיצי. קיבלתי הרבה מחמאות על החליפה ומראה הרגליים המעוצבות שלי שהרווחתי ביושר באימונים

unnamed (33) unnamed (34)
רתם איזק נתפסה ע"י פפרצי מדגמנת גוף מושלם וקוביות בבטן. כל מילה מיותרת. גאה בך!
לאייטם המלא בוואללה סלבס

unnamed (27)

unnamed (26)

קאפקייקס מעוצבים ברוח האירוע ורוד וכיפי במיוחד, מסטיקים צבעוניים כחלק מעיצוב. באירוע הוגשו מגוון טאפאסים ובר משקאות מפנק. לא יצא לי לאכול באירוע כי אני מעדיפה לאכול לפני את הדברים שהגוף שלי זקוק להם לצורך התחזוקה (אכלתי ארוחת צהריים טובה עם סלט ואסאדו ביתי, וממש לפני האירוע טענתי ארוחה קטנה של שקדים ונקטרינה ולא הייתי רעבה) ולהקדיש את הזמן לשיחות והיכרויות חדשות. במקום בחרתי לשתות כוס או שתיים של יין אדום. בסוף אכלתי כמה פרוסות סלמון שתמיד עובד יפה ומשביע אודות לחלבונים ושומנים הבריאים שיש בו בשפע ולקנח בטראפל שוקולד מריר נפלא שהוגש.

unnamed (28)
unnamed (30)

לבשתי חליפה של מעצבת הישראלית SABINA. חליפה מטריפה ומיוחדת, הרגשתי בה מיליון דולר. תיק קטן, נעליים פתוחות עם פרחים, חיוך, איפור טבעי – האווטפיט המושלם בעיני לכל אירוע. קיבלתי מגנטים מטריפים כמזכרת ‪#‎gostylexjuicytime‬

unnamed (32)
החום של הקיץ לא עושה חסד לעור. מוצרי סבוקלם המדהימים שעברתי להשתמש בהם באופן כמעט בלעדי, עושים פלאים ומצילים את העור שלי בחום ולחות של הקיץ, באימונים וגם מהווים בסיס מצוין לאיפור ערב. אוהבת במיוחד את המוס ניקוי פנים, פיטו סרום שממצק את העור, קרם עיניים עם אפקט מרים ומקרר ואת ה- BB מייק אפ – ממצק את העור, מטפח ובעל גוון מצוין שנשאר מעולה על העור לאורך היום. תשבחות מיוחדות מגיעות לדאודורנט של סבוקלם לעור רגיש, עם ריח קליל ועדין שמקנה הגנה מעולה נגד ריחות. מבטיחה בקרוב סקירה מלאה של מוצרים המדהימים האלה.

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 3 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW” ניתן ליצור קשר בטלפון:

054-2000-995 (אלעד, המנהל האישי שלי)

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)