הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

יומן האכילה ואימון המלא שלי עבור אתמול. זה היה יום עמוס, לא היה לי יותר מדי זמן לאכול. גם בימים כאלה אני משתדלת לעשות את המקסימום הטוב שאני מצליחה ולספק את מיטב הערכים, זה המוטו שלי. אבל דווקא אני שמחה לשתף את היום ה”לא אידיאלי” כי רוב החיים הם כאלה שמצריכים למצוא פתרונות טובים ויצירתיים ולאלתר.

18/05/2015

IMG_0872
בהמשך לבקשות הרבות, משתפת את יומן האכילה ואימון המלא שלי עבור אתמול. זה היה יום עמוס, לא היה לי יותר מדי זמן לאכול. גם בימים כאלה אני משתדלת לעשות את המקסימום הטוב שאני מצליחה, זה המוטו שלי. גם כשיש לי רק 15-20 דקות לאכול (שבשבילי זה מעט כי אני אוכלת מאוד לאט וארוחה שלי בנחת יכולה להמשיך גם שעה) אני משתדלת לספק את הערכים הטובים ביותר. אבל דווקא אני שמחה לשתף את היום ה”לא אידיאלי” כי רוב החיים הם כאלה שמצריכים למצוא פתרונות טובים ויצירתיים ולאלתר.
קימה 7:00. מים עם לימון וקינמון. קפה מגורען עם 2 כפיות שמנת מתוקה.
7:20-7:45 – אימון מוביליטי
7:45 – א. בוקר: מלפפון, 2 ביצים קשות, 2 מקרלים בינוניים. קפה שחור.
11:00 – קלמנטינה עם 7 שקדים
12:30 – א. צהריים: כוס תרד עם כף שמן זית. דג מאודה במחבת עם קישוא ופטריות עם כף גאודה מגורדת למעלה.
15:30 – משקה חלבון מאוזן מבחינת חלבון, שומן ופחמימה ZONE ששתיתי כשקפצתי להגר שפר, תזונאית בשיטת זון מס’ 1 בישראל שאחראית לגוף לתפארת של מיטב המפורסמות בישראל וגם השותפה המקסימה שלי, ולגם בעלת בלוג תזונה מעולה כאן בסלונה, למדידות תקופתיות של הרכב הגוף (אחוזי שומן, משקל הגוף ומסת השריר) והופתעתי לטובה מהתוצאות. אני לא מסתירה את המספרים ההפך. רציתי לרשום אבל דווקא מעניין אותי איך אתם תופסים את זה בעין. לכן – תרשמו את מה שאתם חושבים האחוז השומן שלי והמשקל הגוף – כאן בתגובות או בדף הפייסבוק, ואני מבטיחה ומתחייבת לפרסם את התשובה בפוסט הבא ולרשום את התשובה כעבור כמה ימים בפוסט הזה. התשובה שהבטחתי לגבי הרכב הגוף שלי:  משקל הגוף 58,4 ק”ג, 46,3 ק”ג מסת שריר, 14,3 אחוז שומן

18:50 – אימון סווינגים: 100 סווינג בשתי ידיים + 25 סווינג עם יד אחת, 16 ק”ג (7 דקות אימון)
19:00 כוס חלב עיזים עם כפית קקאו
20:30 א. ערב: סלט שומר ופטריות עם כף שמן זית. פילה עוף מאודה במחבת. כוס יין לבן.
23:30 א. לילה: יוגורט באפאלו עם כף זרעי צ’יה ו כף גרעיני חמנייה עם כפית דבש.

*** שאלות ותשובות בהמשך ליומן מתוך שאלות בפייסבוק:

כמה שאלות שתמיד צצות על פחמימות וחלב עיזים:

“אין פחמימה?”

– אני עונה: יש פחמימה ליהי. ירקות, פירות, יין, דבש, חלבון מאוזן עם פחמימה. יש מגוון סוגים של פחמימה מעבר ללחם שמכירים היטב. דווקא לחם אין

“לא מרגישה חסך שאין לך בתפריט אפילו דגנים מחיטה מלאה???”

– אני עונה: ממש ממש לא. בוחרת שלא לצרוך אותם כי זה עושה לי טוב גופנית וממש לא מתגעגעת או מרגישה חסר.

בין היתר שחיטה מלאה ובכלל חיטה זה דבר ממש לא בריא שרק נמכר למוצר בריאות (ועכשיו גם רובם כבר יודעים שזה לא נכון).

יש המון מקורות לפחמימות ידידותיות יותר לגוף.

“חלב עיזים זה במקום חלב רגיל?”

- אני עונה:

כן. פרופיל החלבון שלו טוב יותר מחלב פרה וגם אני נהנית מהריח והטעם המעודן ומיוחד שלו, אבל זה בסדר גם חלב רגיל למי שלא רגיש ללקטוז.
חשבתי שאת נגד משקאות של חלבון… ככה זכור לי?!”

- אני עונה: אני לא נגד. אמרתי תמיד שהן לא מחליפות אוכל אבל כשאין זמן לאכול או אפשרות למזון איכותי מוגבלת, זו יכולה להיות אופציה. בייחוד

שמוצר ספציפי הזה הוא מאוד איכותי. למדתי שאסור להיות קיצוניים, יותר קל ונעים לחיות ככה.

 שיהיה לכם יום ספורטיבי ומלא אנרגיה חברים יקרים!

 

לטיפים, אימונים נוספים ומוטיבציה,  בקרו אותי באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824/ 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)

בית הספר של ג’ני לגוף WOW – תכנית אישית ליווי און ליין 

 

 

 מה לאכול כדי לרדת במשקל ולחטב את הגוף בלי דיאטה או לספור קלוריות  - וידאו חדש!

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

האימון הקבוצתי שיהפוך אתכם לחזקים, חטובים ובכושר  - פוסט חדש

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה - פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT - מה אוכלים לפני ריצה
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

 

 

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה