הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

רוצים לחטב את הגוף, לקבל בטן שטוחה, ירכיים יפות, ישבן מוצק ואחוז שומן נמוך ב-20 דקות אימון ביום 3 פעמים בשבוע? הצטרפו אליי לאימון ביתי ואפקטיבי עם קטלבל! הוכח מחקרית, שעבודה עם קטלבל שורפת 20 אחוז יותר שומן לעומת כל אביזר אחר, והיחיד שבונה כוח, סיבולת וגמישות באותו זמן. שווה לך ביותר! האם את מוכנה לכל המחמאות שתקבלי?

12/05/2015

unnamed (5)
האימון השבועי החדש כבר כאן ובהמשך לבקשות הרבות, באימון הזה נתמקד בבניית שריר ועיצוב ירכיים, ישבן ובטן, זרועות ושריפת שומן מסיבית בכל הגוף, עם תרגילים באמצעות הקטלבל – 20 דקות בלבד!!! למי שאין קטלבל, אין דאגה, תוכלו עדיין ליהנות עם גרסאות נוספות שנתתי.

למה אני כל כך אוהבת קטלבל? הוכח מחקרית שעבודה עם קטלבלס שורפת שומן ב 20 אחוז יותר לעומת מי שלא עובד עם קטלבל (במחקר, מביצוע בלבד של סווינגים “כבדים”)  וגם היחיד שמפתח כוח, סיבולת, גמישות, מייעל וחוסך זמן יקר באותו זמן!

בצעו את האימון הזה 3 פעמים בשבוע בימים נפרדים. תזכרו לבצע חימום מפרקים לפני האימון ושחרור והחזרת טווחי תנועה מלאים בסוף האימון.

רשימת תרגילים:

דדליפט

סווינג

סקווט

חתירה בהטיית גו

לאנג’ צידי

עובדים במתכונת של פירמידה. מתחילים עם חזרה אחת של כל תרגיל, ובכל סט נוסף מוסיפים חזרה אחת נוספת עד שמגיעים ל 5 חזרות. לאחר מכן מפחיתים חזרה אחת בכל סט עד שחוזרים לחזרה אחת. משקלי עבודה איתם אני עובדת באימון: דדליפט וסווינג – 20 ק”ג / סקווט עם שק חול של 13 ק”ג / חתירה עם 10 ק”ג / לאנג’ צידי עם משקל הגוף.

מה המשקל שמומלץ לכם לעבוד איתו? תשובה בהמשך הפוסט.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

בהזדמנות אענה על השאלות שכבר עלו בדף הפייסבוק בזמן כתיבת הפוסט:

יפעת: “גני רציתי לשאול אך את מרימה קטלבלס כזה כבד אני קניתי של 6 קילו וזה ממש כבד לי יותר כבד מימשקולת 6 קילו רגילה והאם זה בסדר קטלבלס של 6 קילו לאימונים וחיטוב”

– תודה רבה, קטלבלס של 6 מצוין להתחלה עבור נשים. לגברים מומלץ להתחיל עם 10-12 ק”ג. כמובן, בחירת משקל תלויה גם בתרגיל, במתאמן וברמת הכושר שלו. המשקל הנכון עבורך הוא כזה שאת/ה יכול לעבוד עם טכניקה נכונה. אם עם משקל כבד יותר אתה נדרש להקריב חלק מהטכניקה – זה לא יהיה שווה. וכן, הוא מורגש יותר כבר מאשר משקולת במשקל דומה עקב צורה מיוחדת שלו, מפעיל המון שרירים מייצבים בגלל שהוא כל הזמן מחפש נקודת איזון. איך אני מרימה משקל כל כך כבד? אני מתאמנת עם קטלבלס לא מאתמול, למעשה אני גם אלופת ישראל בהנפת קטלבלס (בתחרות האחרונה הנפתי 16 ק״ג בהנפה מעל הראש), אבל גם אני התחלתי עם משקל דומה לשלך (התחלתי עם 8 ק״ג) וגם לי הוא הורגש ״כבד״ מאוד. תמשיכי לתרגל ותראי איך מהר מאוד המשקל הזה יהפוך לנוצה.

שושה: “הבטחת וקיימת.. אחלה אימון ולי נשאר לנסות אותו. את יודעת שבעבר לא כל כך אהבתי להתאמן איתן ועכשיו אני לא יכולה בלעדיהם..אימון עם קטלבס עובד מעולה על הגוף”

– כל כך מבינה את הכוונה שלך. קורה בהתחלה נרתעים מה”מורכבות” הנתפסת הנראית לעין, ואח”כ (בערך כמה אימונים), כשתופסים בגוף ממש את התנועה ומתחילים לראות שינויים בעין מתאהבים בפשטות והיעילות שלה. השינוי הוא גם בגמישות, במהירות, חוזק אצבעות ואחיזה ברמות מטורפות, יכולת ריכוז, סיבולת ורשימה ארוכה

אולגה: “איפה קונים כזה?”

– ניתן לקנות כמעט בכל רשת ציוד ספורט, באינטרנט, ב E-bay דרך סלונה שופינג

הילה: “הייתי רוצה לבקש תפריט אוכל ליום או יומיים. יש לי בעיה עם אכילה מאוחרת בלילה”

- אני נוהגת להתאים תפריט למתאמנים אחרי בדיקה של צרכים ונתונים, התאמה לנתונים האישיים, גיל, רמת פעילות וכושר וכד’ היות ולא קיים תפריט אחיד שיתאים לכולם באותה מידה. מזמינה אותך לצפות בסרטון תזונה מיוחד דרכו תוכלי ללמוד לבנות את התפריט האופטימלי משלך. בנוסף, כמובן שאת מוזמנת להיעזר במגוון הפוסטים על תזונה בבלוג שלי, בדף הפייסבוק, באינסטגרם . כמובן שאם תרצי להיעזר בי באופן אישי לבניית תפריט אישי ומותאם לכל הפרמטרים, אוכל להציע לך כמה אפשרויות החל מאימונים אישיים, פגישות יעוץ וחלה בתכנית ליווי און ליין במסגרת ה”בית הספר של ג’ני לגוף WOW” שכוללת התאמה תזונתית ובניית תכנית אימונים.

תיהנו גם אתם מהאימון חברים אהובים!

unnamed (4)

 

בברכה ובאהבה,

שלכם,  ג’ני

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
מייסדת את “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – ליווי אישי און ליין בכושר ותזונה
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר וערוץ הכושר WOW YOUR BODY

 

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה