הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

תכנית אימונים ביתית ותזונה שתסדר לכם בטן שטוחה! קבלו 3 טיפים פשוטים שלי בכושר ותזונה שיעזרו לכם לא רק לשמור על הגוף ולעבור את החגים בשלום, אלה אף לרדת במשקל, להעלות מסת השריר תילחם בשבילכם בשומנים, ויותרה מזו – לצאת מהם חטובים ומוכנים אף יותר לקיץ בהרגשה אנרגטית.

07/04/2015

20150403105415_IMG_0497

אימון כושר הוא הדבר הראשון שמוותרים עליו בחגים, אך למעשה זה הדבר האחרון שכדאי לפסוח עליו מסיבות פרקטיות: לא נצטרך לסבול אחרי החג. אימון כושר הוא היחיד שיעזור לגוף להתמודד עם כמות מזון גדולה יותר ולעבור את החגים בשלום ויותר מזה – לצאת מהם חטובים ומוכנים אף יותר לקיץ והרגשה אנרגטית.
קבלו 3 טיפים פשוטים שלי שיעזרו לכם לא רק לשמור על הגוף בחגים, ואף לרדת במשקל ולהעלות מסת השריר:

1. להתמקד באימונים קצרים ומגוונים שתמצאו אצלי בשפע בערוץ הכושר. הם המקדמה שלכם לפקדון השרירים שילחמו בשבילכם בשומנים וידאגו שתיראו חטובים ומוצקים במיוחד בבגד ים ממש בקרוב. ממליצה לבצע אותם בבוקר על בטן ריקה ואחריו לאכול ארוחה עשירה בחלבון.

unnamed

קבלו 2 אימונים קצרים ואפקטיביים עם משקל הגוף שיתאימו גם למתחילים ביניכם שיעשו לכם את העבודה. בצעו את האימונים פעמיים בשבוע (למשל, יום ראשון + שני, שלישי התאוששות, רביעי + חמישי, שישי התאוששות). כל ההסברים לאימון בוידאו. ממליצה לבצע בין 3-5 סטים של כל התרגילים, ניתן לעשות עד 20 דקות של האימון בסה”כ.  תיהנו!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

אימון התאוששות:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

כמובן, אתם יכולים ומוזמנים תמיד להתייעץ איתי באופן אישי לגבי התאמת תכנית אימונים והתזונה האישית שלכם למטרות, טכניקת ביצוע של תרגילים. כמו כן, אם קשה לכם לבצע את האימונים לבד, מיד אחרי החג נפתח מחזור חדש של אימונים קבוצתיים וליווי אישי, כך קיימות אצלי כל האופציות שתצליחו.

מזכירה לכם חברים שחשוב לבצע חימום מפרקים נכון לפני תחילת האימון ושחרור בסיום האימון. לשחרור תוכלו להשתמש בוידאו שהצעתי לכם לימי ההתאוששות למעלה, או בוידאו של החימום. מומלץ להתייעץ עם הרופא שלכם לפני תחילת התכנית

2. להתמקד ולהתרכז בארוחות בירקות, דגים ובשרים. מעט פירות ואגוזים. ואף מילה על מצות. חסר פחמימות? – בטטות יהיו פשוט נהדרות בשבילנו.

צפו וידאו מיוחד עם הסברים מפורטים מה לאכול כדי לרדת במשקל ולחטב את הגוף בלי דיאטה. אתם תרגישו את השינוי באופן מיידי – כך מעידים גם מתאמנים שכבר ניסו ומיישמים את שיטת התזונה שלי, נסו גם אתם ותיהנו מחיים מלאים, טעימים ומספקים מכל הבחינות!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

3. לשתות בבוקר מים עם לימון סחוט וקינמון כדי להמריץ את חילוף החומרים, פירוק שומנים וניקוי המערכת.
כמובן, הרבה יותר כיף ומדרבן לעשות את הצעדים הללו עם חבר או חברה, לכן אתם מוזמנים לשתף את הפוסט עם היקרים שלכם, בברכה. חג שמח לנשיקות חמות, שלכם, ג׳ני

 *** בתמונה אני לובשת: טופ חזייה בצבע לבן וכתום, טייץ 3/4 בצבע כתום עם מכנסון בורדו ופסי בורדו מאחור, שניהם של סטלה מקרטני לאדידס. נעלי ריצה סרוגות UltraBoost של אדידס בצבע שחור-אפור, תיק לים בצבע לימון ואפור, של סטלה מקרטני לאדידס.

 

לטיפים, אימונים נוספים ומוטיבציה,  בקרו אותי באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824/ 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה