מרתון תל אביב 2015 – חוויה עם חשק לעוד

ג'ני קפלן עברה שבוע ספורטיבי במיוחד, שהתחיל בריצה 10 ק"מ במרתון תל אביב 2015 ביום שישי והמשיך לתחרות קטלבלס שבו שברה את השיא של עצמה ביום שבת. כל החוויות מהמרתון, תכנית אימונים למתחילים לריצה 5 ק"מ, תזונה נכונה לפני ואחרי, תרגילי שחרור, בפוסט אחד.

תם ונשלם אירוע הריצה העיקרי והנוצץ של השנה – מרתון תל אביב 2015, שהתקיים ביום שישי ב 28 לפברואר.

אמנם זה לא המרוץ הראשון שלי אבל ההתרגשות התחילה להעלות כמו בפעם הראשונה, כבר שבוע לפני המרתון, מהרגע שאספתי את ערכת הרצים שלי בתערוכת אקספו צבעונית בכיכר רבין.

[youtube TLiRZ9c1Dw8]

 הצטיידתי גם באווטפיט חדש וקליל במיוחד של אדידס בשביל תנאי מזג אוויר, לכן מצב רוח שלי בכלל היה בשמיים עם חשק ללבוש את הדברים החדשים, אך כמובן שנאלצתי להתאפק עד לבוקר המרתון.

unnamed (22)

אני לובשת: ז'אקט שקוף וקליל במיוחד בצבע סגול עם פתחי אוורור שימושיים בגב וכתפיים ושילוב בדים מעניין, של אדידס. טייץ 3/4 עם הדפס עירוני על רקע סגול, של אדידס. נעלי ריצה UltraBoost

ודובדבן שבקצפת – אם חשבתי שנעלי Energy Boost הם שיא הנוחות, קלילות וקפיציות, ה UltraBoost החדשים הצליחו להעלות רמה נוספת: נעל סרוגה ב one piece, מתלבשת כמו גרב, מוחזקת עם שרוכים מלמעלה עם תמיכה מלאה וסוליה קפיצית במיוחד. Tomorrow I'm gonna FLY!

unnamed (27)

בוקר המרתון. הזינוק שלי של 10 ק"מ הוקדם בשל מזג האוויר ל 6:40 במקום 7:30. קמתי עם עייפות קלה כי התקשיתי ללכת לישון מוקדם ונרדמתי יחסית מאוחר, אך העייפות הקלה הוחלפה באנרגיה וערנות אחרי כוס קפה שחור, מוביליטי לגוף, 2 ביצים מבושלות ובננה (ללא ירקות כדי לא להעמיס על הגוף עם סיבים), קפה נוסף וצעידה למקום הזינוק. אווירה של התרגשות באוויר, נדיר לראות ברחובות בשעות האלה ביום המרתון אנשים שלא רצים או מעודדים (סה"כ השתתפו השנה 35 אלף רצים). כולם נוהרים לכיוון הלונה פארק לבושים סגול ופנים של ציפייה ואושר. הפעם הפקתי לקחים ולא לקחתי תיק שהכביד עליי בכתפיים במרתון הקודם. הצלחתי להכניס את כל החפצים שחובה לקחת כמו מפתחות הבית, טלפון, שטר כסף ושפתון, לתוך הכיס הפנימי המכיל של הז'אקט. כובע ומשקפיים היו עליי ולא דרשו מקום אחסון. במהלך הריצה פשוט קשרתי את הז'אקט סביב המותן ולא הרגשתי אותו יותר. 

למרות שהמרתון הופסק בשעה 10:30 בגלל החום, במקצה שלי הרגשתי מאוד נוח עם מזג האוויר ובירכתי את ההחלטה להקדים את הזינוק. בחרתי בקצב נוח (כי למחרת הייתה לי תחרות קטלבלס בו הייתי אמורה להניף במשך 10 דקות לכן שמרתי קצת על כוחות), וריחפתי את כל המרחק.

unnamed (28)

אחרי שסיימתי את המקצה שלי 10 ק״מ וקיבלתי מדלית השתתפות שחולקה בקו הסיום, הגיע החלק הטוב ביותר – התאוששות במתחם של VIP אדידס, עם אווירה מחשמלת, מוסיקת די-ג'יי, מסאז'ים, אוכל בריא ושתייה. קיבלתי עיסוי משחרר (על מנת להבטיח שלא אלך בצורה מוזרה ביום למחרת כמו בסרטון הויראלי המצחיק שרץ עכשיו ברשת "בוקר אחרי המרתון"). פגשתי הרבה חברים שגם סיימו את המקצים שלהם והוזמנו למתחם. שתיתי מיץ גזר-תפוח טרי בבר מיצים, אכלתי גלידת יוגורט עם פירות ואגוזים טריים, והרמתי לחיים כוס בירה באווירה חגיגית, כדי להחזיר לגוף נוזלים, חלבונים, אנרגיה, ויטמינים ומינרלים. (הכל על התזונה לפני ואחרי מרתון ריצה, בכתבה שלי "ספרינט לצלחת" במגזין טיים-אווט) . אין ספק שארגון האירוע כבר עשה לי חשק לשנה הבאה.

תודה רבה לכם חברים על הברכות לאיחולים לפני המרתון: "חח שיהיה לך המון בהצלחה מחר, כיף לקרוא את הבלוג שלך ומי ייתן אולי אצליח גם אני להגיע למקצה 5 קילומטר (נשמע לי המון אבל בשבילך צ׳יפס!!) בשנה הבאה". ואם אתם רוצים כמו המתאמנת שרשמה לי את המילים האלה, לצלוח את 5 ק"מ, זה רק עניין של אימון, כמובן, מראש. קבלו תכנית אימונים שתעזור לכם להצליח לרוץ 5 ק"מ בקלות, "כך מתחילים לרוץ".

בבוקר למחרת ביצעתי את תרגילי המוביליטי שתמיד עובדים מעולה כמו שעשיתי אחרי גלישת סקי, ויצאתי לאירוע בפתיחת המועדון הכושר החדש Power Bells ברעננה של האחד והיחיד בתחום הקטלבלס, המאמן שלי מיכאל ליסיצ'קין, שנפתחה בתחרות הנפת קטלבלס ביתית ״קרב שוורים״ בחצר של המועדון שבו כל אחד עשה את התרגיל שהוא הכי אוהב. עשיתי סנאץ עם 12 ק״ג במקצה תחרותי של 10 דקות, 5 דקות רצוף לכל יד. סהכ 191 חזרות. חישבתי את הכוחות והלכתי בקצב נוח, ובסוף הגברתי את הקצב.

[youtube 9rva4LeoNhw]

היה אירוח מדהים עם הופעת ג׳אנגלינג מטריפה, בירות ושמפניות בסוף וכמובן בהצלחה למיכאל עם המועדון החדש. שמחה בשביל תושבי רעננה והסביבה שיוכלו מעכשיו להתאמן עם מיכאל במקום מדליק ומאובזר. אתמול כמובן, נחתי מבחינת האימונים ונתתי לגוף להתאושש אחרי כל האירועים. 

שיהיה לכם שבוע חדש נפלא וספורטיבי, חברים יקרים. ושביזות יום א'? לא אצלינו! 

 

כנסו לדף הפייסבוק שלי לטיפים להצלחה שלכם, אימונים יעילים, מתכונים בריאים וטעימים ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

בברכה ובאהבה, שלכם

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר וערוץ הכושר WOW YOUR BODY

 

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

האימון הקבוצתי שיהפוך אתכם לחזקים, חטובים ובכושר  – פוסט חדש

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה – פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT – מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 – פוסט חדש!
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין