הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

תרגילי כושר ביתיים וכיפיים לאמהות עם תינוקות וילדים – שירגיעו אותם ויחטבו אותך.

12/04/2014

תמונה

זה ברור שלשמור או לחזור לכושר כשיש תינוק זו משימה לא פשוטה ומאתגרת, במיוחד בחגים.

מצד שני – תינוקות אוהבים תנועה ולהיות על הידיים ועבור האמה זו אופציה מצוינת וזמינה

לאימון אפקטיבי. מה שבטוח – 2 הצדדים מרוויחים ונהנים.

כושר עם תינוקות בידיים:

קבלו 3 תרגילים מעולים שתוכלו גם אתן לבצע עם התינוק החמוד שלכן:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

סקווט עם תינוק וסיבוב לצדדים – בין 8-12 חזרות
לאנג’ ומיני סקווט עם תינוק - בין 8-12 חזרות
נדנדה לבטן עם תינוק - בין 8-12 חזרות
*אלון החמוד בן שנה ושבעה חודשים ושוקל כ-14 ק”ג. כבר אחרי הסט הקצר הזה שהדגמתי,

הדופק שלי עלה והרגשתי את שרירי הבטן טוב טוב, וכמובן שרירי הירכיים והידיים, בקיצור -

כל הגוף עובד כמכלול, וזה בדיוק מה שצריך כדי לעבוד ביעילות.
ממליצה לשלב סט כזה בכל פעם כשיש לכם תינוק על הידיים במהלך היום, או לחזור ברצף

3-8 פעמים. לשלב מנוחה קצרה  בין הסטים אם צריך (20-60 שניות)

נשים מרימות את התינוק הרבה פעמים ורבות מדווחות על כאבי גב – לכן חשוב שהגוף יהיה חזק

מספיק כדי להתרגל בצורה הדרגתית ולהיות מוכנה לכך שהתינוק גודל.

תקפידו לשמור על יציבה נכונה:  בטן אסופה ודבוקה לגב, גב זקוף, כתפיים אחורה ומטה וחזה קדימה,

ראש מורם ומבט ישר לפנים וטונוס ברגליים וידיים, ונשיפות מתוזמנות עם התנועה – אורך כל התרגיל.

*קיבלתי אישור מאמה של אלון לפרסם את הסרטון בבלוג

תרגילים עם ילדים גדולים יותר

הילדים משתעממים בבית בזמן חופשת פסח? קבלו כמה משחקי Primal Move לשיפור האווירה.
גם כושר ועבודה מעולה על כל הגוף כמכלול, שרירי הבטן והעלאת דופק, גם חיבור, גם הרבה צחוק וזמן
איכות שונה ותורם לבריאות, יחסים ומצב רוח.
קבלו 3 תרגילים מעולים:
1. במנח קראב – מטרה לתפוס את כף הרגל של השותף לתרגיל
2. במנח על ארבע (ברכיים באוויר) – לתפוס את כף היד של השותף לתרגיל
3. תרגיל משיכה – מושכים מגבת או חולצה מאחד לשני. תקפידו להתחיל את התנועה מהמרפק שמוביל תנועה
הכי קרוב לצלעות (ולא השורש כף היד) ואספו את הגוף היטב.
בצעו כל תרגיל במשך דקה. ניתן לבצע 3-8 סבבים

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

משחקי כושר עם ילד או קבוצת ילדים במגוון גילאים

סמוך קום בהפתעה. תרגיל שמחזק את כל הגוף כמכלול, מעלה דופק, גורם להוצאת אנרגיה גבוהה בזמן
קצר וטוען בחזרה באנרגיה חיונית. המטרה להגיב כמה שיותר מהר להתראה של מוביל המשחק – GO!
אחרי 2 דקות מוביל המשחק חוזר למעגל והמפסיד / הזוכה הופך למוביל.
בצעו 3-8 סטים.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

 תרגילי כוח זוגיים עם ילדים

1. סופרסט לכל הגוף: שכיבות שמיכה (חזה, ידיים, בטן)- כפיפת מרפקים (בטן, זרוע אחורי) – הרמות אגן

(זרועות, ירכיים וישבן) – כל תרגיל 10-12 חזרות

אחד שוכב על הגב ברכיים כפופות כפות רגליים על הרצפה – השני מבצע שכיבות שמיכה על הברכיים

שלך. ואח”כ מסתובב, מניח ידיים שוב על הברכיים ועושה כפיפות מרפקים DEEPS (יד אחורית, בטן).

לאחר מכן – מאותה  תנוחה – מרים אגן לתקרה TABLETOP. בסיום הסופרסט – מתחלפים.

2. תרגיל חתירה – גב, זרועות, בטן, כל הגוף

אחד עומד ומושך עם היד את השני מהרצפה בתנועת חתירה מהמרפק שמוביל תנועה.

בין 30-60 שניות כל צד. לחזור 3פעמים על התרגיל.

תרגילי היאבקות

חברה בבלוג שיתפה רעיון מעולה למשחקי כושר שהיא מבצעתע עם הבן שלה בן ה-10.

“אני מנסה להעביר אותו לאורח חיים בריא אני מנסה להזיז אותו בצורת משחק כדיי לשרוף

ולהיות בתנועה. אחד המשחקים שהמצאתי זה משחקי כוח כשאנחנו על מזרן התעמלות.

אני צריכה לנעול אותו והוא צריך להשתחרר – וגם להפך. זה יכול להיות בשכיבה או בישיבה

כאשר צריכים להוציא אחד את השני מהמזרן, דוחפים, זה קצת מזכיר אומנות לחימה.
אני מוצאת שעליי, משחק כזה של רבע שעה משפיע נפלא. אני מזיעה מהר (אין בנינו הרבה

מרחק במשקל), זה מפעיל כוח, זריזות וגם מרענן את המנגנון ההישרדותי שלנו.

ושיהיה לכם שבוע טוב ומלא רעיונות יצירתיים, חברים יקרים וחג שמח!

אשמח אם תשתפו את משחקי כושר שאתם נוהגים לעשות עם הילדים שלכם

 .

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

תיהנו!

***כתבות מהתקשורת:

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT - מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

קטלבלס על הבוקר וזכייה באליפות ישראל הראשונה – ראיון בכתבה בערוץ 9 ישראל פלוס

יומן האוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, ליהנות מהאוכל, ולא להתעסק בזה כל היום

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מתחילים כאן!

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

מה לובשים להצלחה באימונים ומרתון ריצה 

5 טיפים לבחור נכון במסעדה לגוף חטוב 

לשמור על הגזרה במסעדה – דגים 206

יום כיף במלון מצודת דוד

ערב בלודוויג – אוכל טוב לגוף ולנשמה 

הבחירות הכי טובות במסעדה כדי לשמור על הגזרה 

שלכם, באהבה,

ג’ני

*****

ג’ני קפלן

*מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE,

BODYWEIGHT TRAINING ,HIIT, FMS – functional movement screen
אימון פונקציונלי, קטלבלס, TRX, HUMAN TRAINER
זוכה במקום ראשון באליפות ישראל בסנאץ קבוצתי בספורט הנפת קטלבלס בקטגוריית נשים

מרצה ומלמדת בקורסים, סמינרים, כנסים וסדנאות למאמני כושר ומתאמנים

*יועצת תזונה ואורח חיים בריא מטעם “קמפוס שיאים” אוניברסיטת תל אביב – יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני הכללי.

מאמנת אורח חיים בריא

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY
לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר במייל [email protected]

לרישומים על ביקורים במסעדות מובחרות בארץ, טיפים והמלצות

 

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה