הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

בפעם הבא כשהחשק למתוק יתקוף אתכם – עם נוסחת הקסם של ג’ני לגוף בריא, חטוב ויפה שתקראו כאן, אתם כבר תדעו מה לעשות!

19/01/2014

חשק למתוק בשעות אחרי צהריים או אחרי הארוחה?

מרגישים שממש חייבים את העוגייה או שוקולד אחרי הארוחה או בשעות של “נפילת מתח”

אחרי צהריים? מרגישים גם שזה בולם את ההתקדמות שלכם לעבר המטרות (למשל, חיטוב /

צמצום היקפים / היבט בריאותי)?

- זה לא חייב להיות ככה! חשק למתוק אינו מופיע “סתם” והוא בד”כ התוצאה של:
1.  אכילה לא מאוזנת בארוחות הקודמות / לא סדירה
2.  שתיית מים לא מספקת
3. שימוש מופרז בממתיקים מלאכותיים/ מוצרי דיאט מופחתי שומן
4. הרכב לא נכון של ארוחה – אין מספיק סיבים (הירקות), חלבון ושומן בריא / עודף פחמימות

וסוכרים בארוחה שמעלים מאוד את האינסולין שאמנם גורם לנו להרגיש פרץ אנרגיה והיי -

אבל הבעיה היא כשהאינסולין צונח לאחר שהוא עלה לרמה גבוהה – רעבים שוב ושוב,

נתקפים בעייפות, צורך נוסף במכת סוכר וגם סיכון בפני השמנה ואף סכרת.

5. כוח ההרגל –  לצרוך “משהו מתוק” בסוף הארוחה / אחרי צהריים

.
תשומת לב והפניית מודעות זו דרך יעילה להתמודד עם החשק למתוק.

אפשר לשפר את הרגלי התזונה, לעבוד על שינוי הדרגתי של הרגלים, להקפיד

לאכול ארוחות מאוזנות שכוללות מספיק ירקות, חלבונים מלאים ושומנים בריאים

שעוזרים לנטר ולהפחית את הצורך בהקפצת אינסולין בדם כדי להרגיש טוב,

לשתות עוד כוס מים ולהניח כבר כוס נוספת לידכם.
וכן – יש מתוק בריא יותר, למשל פירות יער ותותים עשירים בויטמינים ואנטי-אוקסידנטים

(עוזרים להפחית דלקתיות בגוף ולשמור על תאי הגוף צעירים ונמרצים), עם ערך גליקמי

נמוך (מעלים את אינסולין בדם לרמה נמוכה יחסית).

טיפ חשוב 1: רוצה מתוק? תוסיף גם חלבון ושומנים טובים!

גם כשאוכלים פרי שנחשב למאכל בריא – תמיד ממליצה להוסיף מספר שקדים/ יוגורט/

קצת שמנת וכו’ כדי לשמור על איזון קצת עליית סוכר בדם כשאוכלים מתוק (הפרי מכיל סוכר)

.
טיפ חשוב 2: נוסחת הקסם לגוף בריא = ירקות + חלבון + שומן בריא

בכל מקרה אני ממליצה תמיד לשלב בכל ארוחה ירקות (סיבים ופחמימות

ידידותיות) + חלבון + שומן בריא. כך נהנה שבעים, אנרגטיים וקרובים למטרות הגוף

מדהים וכושר מצוין יותר ויותר בכל פעם ובכל ארוחה.

ונסיים בטיפ חשוב 3 שהוא גם פזמון והמנון ונוסחה תזונתית “הסודית” לגוף החלומות:

קח ירק או פרי, תוסיף קצת חלבון ושומנים בריאים - ותהיה לי חטוב ובריא!


הבטן מקרקרת ויש עוד זמן לארוחת צהריים? אל תתפתו לעוגיות או מתוק סתמי וגם אין צורך

לסבול מרעב, זה הזמן לארוחת ביניים טובה, מרגיעה, בריאה ואנרגטית!

קח ירק או פרי, תוסיף קצת חלבון ושומנים בריאים (לשרירים, שובע, חילוף חומרים ושמירה

על ערכי סוכר קבועים) – ותהיה לי חטוב ובריא!

האופציות לחלבון ושומן – ביצה קשה חתיכת דג/סרדין/טונה, קוביות גבינה קשה, קוביות

חזה עוף, שקדים טבעיים, זרעי צ׳יאה – כל אלה ניתן לקחת איתכם לעבודה / לרדת למכולת

ולקנות בהפסקה גם כשלא הבאתם אוכל למשרד – הפתרון היצירתי לממהרים בבוקר.

***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא

תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים. כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את

האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”

וגם, יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום

*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה ותפריט תזונה,

מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מתחילים כאן!

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

שלכם, באהבה,

ג’ני

*****

ג’ני קפלן

*מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE,

BODYWEIGHT TRAINING ,HIIT,  FMS – functional movement screen

אימון פונקציונלי, קטלבלס,  TRX, HUMAN TRAINER

זוכה במקום ראשון באליפות ישראל בסנאץ קבוצתי בספורט הנפת קטלבלס בקטגוריית נשים

*יועצת תזונה ואורח חיים בריא מטעם “קמפוס שיאים” אוניברסיטת תל אביב  - יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני הכללי.

בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר במייל [email protected]

טוב לקרוא להתחלה ובסיס טוב להמשך

רוצים למקסם תוצאות ולאכול בריא ונכון יותר? להיפטר מחשק לסוכר? – קראו מאמרים על תזונה לגוף חטוב

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, רעיון בערוץ 10

טיפים ומאמרים בתזונה

איך להוריד את הבטן הזו? – לא אוכלים את מה שמוכרים לנו בפרסומות

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה