הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

לכמה מכם היום או השבוע התחילו באמת בטוב, ובציפייה מרגשת לשינויים מדהימים ותחושת התקרבות למטרות? כמה מכם התחלתם את השבוע עם רגשות אשם, תחושה ש”שוב הרסתם את הדיאטה”, “זה לא ילך”, בושה ודיכאון? איך יוצאים מזה? האם אפשר אחרת? קבלו 9 עצות וטיפים של ג’ני קפלן שיעזרו לכם לאסוף את עצמכם ולהצליח במטרה.

23/10/2013

יום טוב חברים יקרים! לכמה מכם היום או השבוע התחילו באמת בטוב, ובציפייה מרגשת לשינויים

מדהימים ותחושת התקרבות למטרות? כמה מכם התחלתם את השבוע עם רגשות אשם, תחושה

ש”שוב הרסתם את הדיאטה”, “זה לא ילך”, בושה ודיכאון? מודה שגם אני “נפלתי” טיפה במתוקים

בשבת, אבל להבדיל מפעם, שהייתי קמה עם רגשות אשם ורצון “לפרק ולהשמיד” את כל החי ובעיקר

את עצמי יחד עם השומנים השנויים, ואסטרטגיה שלי דאז הייתה:

א’. להרעיב את עצמי עד שעות אחר

צהריים מאוחרות.

ב. להרוג את עצמי עם 3 שעות חדר כושר שמתוכם שעתיים וחצי היו על הליכות או

אליפטי.

ג. להסתובב עם פרצוף חמוץ כאילו זה יעזור לי להתגבר על הבאסה ונורה נורה להצטער.

האם זה עזר? לא. האם זה גרם לי לשקוע יותר בדיכאון ובערב שוב לעשות את אותו דבר – ליפול על

מתוק?

בטח ובוודאי. ואתם שואלים איך יוצאים מזה? האם אפשר אחרת? אפשר! להבין שלחיוך עצמי

וגישה אופטימית ואמונה בדבר “הכי מופרך ולא הגיוני” שאתם תצליחו -יש הכי הרבה כוח

והשפעה להצלחה שלכם!

שאתם מסוגלים! “לראות” את השינוי אפילו אם הוא עוד לא קיים! “לצייר” עם העיניים את

הקוביות שאתם מחפשים על הבטן עגלגלה ונטולת שרירים (בינתיים). המשקפיים הוורודים

עושים פלאים ליצירת קוביות ממשיות.

אם לא תאמינו בעצמכם ותרעיפו על עצמכם ביקורת ודכדוך – דבר לא יקרה גם אם תאכלו

הכי נכון וטוב בעולם ותתאמנו בתכנית הכי טובה בעולם. ברגע שההצלחה שלכם תפסיק

להיות “דבר מופרך ולא הגיוני” אלה דווקא מאוד הגיוני והעובדה היחידה הקיימת עבורכם –

אתם תדעו שאתם בדרך נכונה והדברים יתחילו לקרות כפי שאתם “רואים” אותם.

“לא מצליחה לאסוף את עצמי ודכדוך משתלט, מה עושים?” – משתפת שאלה של
מתאמנת: “קוראת כל מילה שאת כותבת. מנסה לאסוף את עצמי, ואל מצליחה. לא מסוגלת
לסגור את הפה. אוכלת בלי סוף בקושי עושה כושר. הבטן מבצבצת הצדדים מתמלאים,
הדכדוך משתלט מה עושים?” כתגובה לפוסט מוטיבציה בפייסבוק.
החלטתי לשתף את תשובתי:
תודה רבה את שעוקבת אחרי הבלוג. עצתי אליך מתקשרת למסר שהעברתי אתמול – הצורך
להאמין בעצמינו וביכולת של הגוף שלך והתבונה שלך לחולל שינוי.
.
.
9 עצות וטיפים שיעזרו לך במטרה:
1. השלב הראשון הוא לנטרל מהלקסיקון כל מה שאת “לא יכולה ולא מצליחה” ולאתר את מה
שאת כן מצליחה לעשות. בקושי עושה כושר? – “אני מצליחה לעשות מעט כושר”. “לא מצליחה לסגור
את הפה? – “אני משתדלת לשמור על תזונה טובה יותר בשבילי”.
2. מצאי את הדברים החיוביים, הדגישי והבליטי אותם! שבחי את עצמך על המאמץ והצלחות
בתחומים הללו, קטנים ושוליים עד כמה שיהיו – זה חוב לחיזוק הביטחון העצמי והערכה העצמית
3. התקדמי בהדרגה והעמיקי את ההצלחות והוסיפי תחומים נוספים לשיפור. תני לעצמך זמן.
צרי סדר עדיפויות. אחד אחד. לא הכל ביחד. תני לכל שינוי משמעותי כשבועיים של תרגול והטמעה
עד שהוא יהפוך להרגל נוח. למשל, לעמוד ב 2 אימונים בשבוע באופן קבוע – תרשמי אותם ביומן ואני
בטוחה שאת תצליחי עמוד בזה (לא 4 ולא 6! חשוב שהמטרות יהיו ריאליות וישימות)!
4. בתחום התזונה לסכם עם עצמך שבכל ארוחה את אוכלת ירקות, חלבונים ושומנים בריאים.
5. לסכם עם עצמך “לעשות משהו טוב יותר בקצת בכל דבר שאת עושה”. זה מאפשר לך שטח
רחב יותר ליצירת הצלחות
6. לסכם עם עצמך שבמקום לשקוע לדכדוך בגלל חוסר עשייה ופיזור להרבה מטלות, תשבחי את
עצמך על הצלחות קטנות במשהו שבחרת לשפר השבוע.
7. מטרות ריאליות: כשאין ציפיות מוגזמות – לא תהיה אכזבה כואבת. לכן עצתי היא לעשות את
מה שאת יכולה הכי טוב, בצורה פשוטה, כנה, אמיתית ולא שיפוטית.
8. פחות מרוצה מהתנהלות מסוימת שביצעת? תפיקי לקחים והמשיכי הללה, ובפעם הבא נסי
לעשות אחרת ויותר טוב ולא לחזור על אותה טעות. זאת במקום לשקוע בדכדוך ומה לא היה לטעמך.
מה שהיה – היה וזה הופך ללא רלוונטי ומעניין. יש חדש וזה הדבר היחיד שחשוב ויש בו ערך.
9. מחבקת אותך להצלחה ומאחלת המשך דרך מהנה, רגועה ומקדמת.
מציעה להצטרף ל“שיפור שבועי” דרך מגוון פוסטים בבלוג בנושאי מוטיבציה וטיפים.
.

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
מנהלת מקצועית בחברת PREMIUM FIT
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני הכללי.
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

*****

טיפים שיעזרו לכם לרזות ולהתחטב – טור חדש!

פעילות גופנית במקומות צפופים בבית 

תכנית אימונים לכל המתאמנות המתחילות שתכניס אתכם לכושר בחודשיים הקרובים 

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה - עבור מתחילים, רמת ביניים ומתקדמים

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

תזונה שתמריץ אתכם לגוף חטוב – תזונה ממריצה 

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה - פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT - מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 – פוסט חדש!
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה