הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

היום בפינת המוטיבציה השבועית – קבלו במחיאת כפיים סוערות את נטלי סבג – מתאמנת WOW שמוכיחה בדרכה המעוררת השראה שהכל אפשרי – גם אחרי הלידות, וגם כשאין זמן ולו”ז עמוס והחיים שמציבים אתגרים יומיומיים!

17/07/2013

היום בפינת המוטיבציה השבועית – קבלו במחיאת כפיים סוערות את נטלי סבג – מתאמנת WOW

שמוכיחה בדרכה המעוררת השראה שהכל אפשרי – גם אחרי הלידות, וגם כשאין זמן ולו”ז עמוס

והחיים שמציבים אתגרים יומיומיים!

שמחתי והתרגשתי לקרוא את השורות הבאות:

“היי גני רציתי להגיד לך תודה. אני אימא לשני ילדים, הקטן בן 11 חודשים. לפני שנה הייתי מתאמנת

כל היום, ריצות בים ועכשיו אין לי כל כך זמן למכון כושר ולהליכות.

אחרי שילדתי ראיתי אותך בפייסבוק ואת נתת לח כוח, כי לפני לידה היה לי הכל, שרירים… אבל הגוף

מתחיל להתנפח והכל נעלם ואז ראיתי מתכונים שלך ותרגילים והתחלתי להתאמן.
אז אני עושה את האימונים שלך והנה התוצאות.”
הדרכתי את נטלי באמצעות היעוץ האישי, הכוונה למאמרים בבלוג ואימונים בערוץ הוידאו להמשך האימונים

המוצלחים ומהנים, והתוצאות לא איחרו להגיע – כך שכל אחד יכול להצליח חברים יקרים!
מזמינה אתכם לצפות בוידאו “איך לבנות שרירי הבטן במהירות ויעילות ותכנית אימונים יעילה” ולהתחיל

להתאמן יחד איתי באימונים הקצרים ואפקטיביים ולשפר את התזונה – שיעזור גם לכם להרגיש WOW

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

מהדברים שכתבתי לנטלי בהדרכה האישית על האימונים בערוץ ותזונה נכונה:

אני למדתי שלא צריך הרבה זמן כדי להיות בכושר, מספיק 15-30 דקות לביצוע תרגילים ואין צורך לרוץ

הרבה זמן או אירובי לפרק זמן ארוך כי האימון הקצר הזה מכסה את כל ההיבטים – גם חיזוק וגם

שריפת שומנים ושיפור של כל מרכיבי הכושר ותבניות תנועה.

כל האימונים מסודרים לפי קטגוריות בבלוג, מתחילים , רמת ביניים, מתקדמים ואימונים לפי האזורים בגוף,

וכל המידע נמצא בפוסט מקיף “איך לבנות שרירי הבטן במהירות ויעילות ותכנית אימונים יעילה”

.
כמה דגשים חשובים לאימונים מוצלחים –
1. בחודש הראשון שאת בונה את הכושר תתחילי בהדרגה.

2-3 אימונים שבועיים – יום כן יום לא.

ממליצה להתחיל עם אימונים למתחילים למשך כמה שבועות הראשונים – יש 4 אימונים “לכל הגוף”

ואימונים ספציפיים לכל חלק גוף בנפרד: רגליים, בטן, כתפיים, זרועות, חזה.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL4F6CA57341FA47DC&feature=view_all

וזה בבלוג קישור לסדרה בבלוג – עם הסברים, תמונות וכו’
http://saloona.co.il/wowyourbody/category/נכנסים-לכושר-בשישה-שבועות-למתחילים/

אימונים הללו כבר כוללים בפנים את החימום, בסרטונים האחרים חשוב לבצע חימום לפני האימון
אחרי האימון ניתן לבצע פעילות אירובית כגון ריצה, רכיבה על אופניים, תוכלי להוסיף קפיצה על חבל .
שימי לב שכל האימון לא אמור לעבור 60 דקות.

אחר כך תוכלי לעבור לאימונים יותר אינטנסיביים.
באופן מיידי: בחודשיים מעכשיו תתחילי בהדרגה.

2-3 אימונים שבועיים – יום כן יום לא.

למשל – יום א + ג + ה – אימון “לכל הגוף” (או שילוב של אימון רגליים + אימון פלג גוף עליון)
כמובן שאחרי האימון תוכלי להוסיף פעילות אירובית כגון ריצה, רכיבה על אופניים, תוכלי להוסיף קפיצה על חבל .
שימי לב שכל האימון לא אמור לעבור 60 דקות.
אפשר לבצע את הפעילות האירובית גם בימים נפרדים מהאימונים

(אפילו שווה לשקול זאת אם זה מתאפשר לך מבחינת הזמנים).

אימונים לכל הגוף תוכלי למצוא בפלייליסט ( או בערוץ – לפי הכותרת)
http://www.youtube.com/playlist?list=PL4BF827021DCA80CB&feature=view_all

אימונים לפלג גוף עליון http://www.youtube.com/playlist?list=PL8E12AEB4FD2E3803&feature=view_all

אימונים לפלג גוף תחתון :http://www.youtube.com/playlist?list=PLDDE48B625368964F&feature=view_all

אימונים לבטן ומותניים http://www.youtube.com/playlist?list=PLE2CFE2634386DA76&feature=view_all

סדרות אימונים מצוינות בשבילך עכשיו – אימונים קטלניים לכל הרמותhttp://www.youtube.com/playlist?list=PL4BF827021DCA80CB&feature=view_all

וחיטוב מהפכני לגוף WOW (רמת ביניים)http://www.youtube.com/playlist?list=PL56C904F48DE997EE&feature=view_all

בהמשך תוכלי לעשות 4 אימונים בשבוע לפי מתכונת הבאה:
(או להמשיך עם 2-3 פעמים בשבוע – תלוי כמה זמן יש ברשותך אבל זה גם יהיה מצוין)
א – רגליים + בטן (מותניים)
ב- פלג גוף עליון
ג – מנוחה (אקטיבית – ריקוד, יוגה, הליכה בפארק וכו’)
ד – רגליים
ה – פלג גוף עליון + בטן (מותניים)

סדרה מתקדמת – גוף חדש ב- 15 דקות (מתקדמים)http://www.youtube.com/playlist?list=PL17EE758428C38B9D&feature=view_all

לא לשכוח חימום בתחילת האימון ומתיחות בסוףhttp://www.youtube.com/playlist?list=PL2DDBDF66EE992F25&feature=view_all

כמובן, כל הסדרות נמצאות בבלוג לפי אותן הקטגוריות וכוללות פוסטים עם תמונות והסברים נוספים, מוטיבציה ווידאו של האימון.

ומאמרים נוספים בתזונהhttp://saloona.co.il/wowyourbody/category/תזונה-לגוף-חטוב-super-hot-body/

לבקשתך לאימון אחד “הכי טוב“? כול מצוינים ולא רק – חייבים לגוון על מנת להגיע לתוצאות וזו הסיבה שאני

מתאמצת להעלות כל שבוע אימון חדש (וזה “עולה” לי המון זמן שאני משקיעה בעניין).

קצת על תזונה –

לפני האימון – פשוט אוכלים לפי התכנית תזונה כל 3-4 שעות. אחרי עוף – אפשר להתאמן אחרי 3 שעות,
מאכלים קלים יותר – שעתיים
אחרי ארוחת ביניים – כשעה

תזונה אחרי האימון

חשוב לתת וגוף חומרי בנייה מזינים כדי להתאושש מהאימון, לבנות שרירים ולעזור לגוף לשרוף שומן ביעילות.

תקפידו לאכול חצי שעה עד שעה מסיום האימון אוכל מזין ואיכותי שמכיל חלבון רזה ואיכותי, פחמימות איכותיות

ושומן ממקור איכותי.

אופציות לארוחה:

סלט ירקות גדול (לפחות 3 ירקות) + טונה במים / גביע קוטג’ / חזה עוף / דג / חביתה מ-2 ביצים וכף קוטג’ + כף שמן זית /

חצי אבוקדו + פרי / 2 כפות אורז/ בטטה קטנה (לא חובה אם אוכלים ירקות, במיוחד באימון מאוחר בערב).

שעה – שעתיים אחרי הארוחה אחרי האימון, ניתן לאכול ארוחת צהריים או ערב רגילה.

אם עשית אימון בסמוך לארוחת צהריים או ערב – ניתן לדלג על אכילת ארוחה מיוחדת אחרי האימון ולאכול ישירות את

א. צהריים או ערב, ובתנאי שהיא נאכלת חצי שעה –שעה המקסימום אחרי סיום האימון.

ממליצה להיכנס ולהצטרף לדף הפייסבוק שלי, כדי להיות מעודכנת בכל הטיפים, אימונים וכו’

בנוסף, בבלוג יש דוגמאות ליומני האוכל שלי, כמובן שכל בסופו של דבר צריך להיות מותאם אישית לצרכים

אישיים שלך, רמת הפעילות, גיל, גובה , משקל וכו’.

דפדפי בגלריית תמונות כאן בדף- יש המון דוגמאות לארוחות בכל שעות היוממה.

שיהיה בהצלחה ואשמח לעזור אם יש שאלות נוספות

בברכה והמון אהבה

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה