הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

כולנו רוצים תוצאות הכי טובות בדרך הקצרה ביותר וסבלנות היא קצרה במיוחד כש”שונאים” חלק מסוים בגוף, ואז הוא הופך למקום ההתקפה. וזה מקום לכך שמפעילים אסטרטגיות שנראות הגיוניות כביכול. ג’ני שוברת מיתוסים ומזהירה בפני הסקות אוטומטיות ואסטרטגיות שגויות בדרך למטרות הכושר, תזונה בריאה וגוף חטוב, יפה ובריא כפי שרציתם.

11/07/2013

כולנו רוצים תוצאות הכי טובות בדרך הקצרה ביותר וסבלנות היא קצרה במיוחד כש”שונאים” חלק
מסוים בגוף, ואז הוא הופך למקום ההתקפה. הרבה פעמים אנשים מפעילים אסטרטגיות שנראות
הגיוניות כביכול:
אם הבעיה היא בטן ומותניים – נראה הגיוני כביכול להתמקד בתרגילי הבטן ומותניים?
וגם כמובן להצטייד במגוון מוצרי דיאט כדי לצמצם את צריכת הקלוריות.
וכמובן – לאכול “חטיפי בריאות” כי הם “יגרמו להרגיש מצוין, נפלא ומדהים” – כי ככה הפרסומת אמרה.
וגם – “שעתיים אירובי” כדי לשרוף עד תום את השומנים השנואים.
כל זה לא המצאתי אלה מתוך המענה למכתבים ששלחתם לי רק בשבוע האחרון!
ברור שמדובר במיתוסים שיגרמו לא להשיג את התוצאות הרצויות במקרה ה”טוב” ולבעיות השמנה
ובעיות בריאות שקשורות לעודף סוכר מאותם מוצרים “בריאים” שמשווקים לנו בנחישות ואותם
סיפורים מוטעים שאנחנו שומעים וקוראים במשך שנים.
.
ההבהרות בעניין:
כדי להוריד את הבטן לא מספיק לעשות רק “בטן” אלה לראות את הפתרון הכולל – לחזק את השרירים
הגדולים בגוף דרך תנועות פונקציונליות מורכבות – כלומר, עדיף לעשות אימון “לכל הגוף”, למשל:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

כמובן שצריך לעבוד על הבטן גם, אבל השאלה איך – כפיפות בטן לא עוזרות
(הם אגב מפעילות עומס אדיר לצוואר וגב תחתון). צריך לבחור חכם גם את תרגילי בטן, למשל:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

ואם כבר בשריפת שומנים עסקינו, תנסו את האימון הזה

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

קשה כי רק התחלתם את המסע? נסו את האימון המיוחד למתחילים

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

תזונה:
מוצרי דיאט, מוצרים מופחתי שומן, “מוצרי בריאות”, שומן צמחי, סוכרים, פחמימות ממקור חיטה
ומכילות כמות גדולה של גלוטן – לא רק שלא יעזרו, אלה יחמירו את בעיות השמנה וכמיה לעוד
סוכרים ופחמימות  - כתבתי על זה גם בפוסט לשיפור תזונתי “אוכלים אוכל אמיתי ולא מעובד”,
וגם דיברתי על העניין בסטטוסים שונים בדף הפייסבוק במשך כל השבוע (ובעצם כל הזמן), מוזמנים לקרוא.
עבודה אירובית:
אירובי שעתיים? עלול לגרום לכם להיות הרבה יותר רעבים וגם לשחוק את המערכת (גם פיזי – שחיקה מכאנית)
וגם את המוטיבציה, וגם כי בעולם רגיל אין לנו באמת זמן להשקיע 3 שעות לכושר כל יום – מה עם העבודה,
משפחה, תחביבים?
להפוך את שריפת השומן לפולחן זה לא חיים.
.
הפתרון הוא לבחור נכון את הכלים, כי כשיש רצון טוב, רצוי לנתב אותו לדרכים המועילות יותר
כדי לממש את הפוטנציאל שלכם, בכיף והנאה.
זה אפשרי, ממש לכל אחד גם אם זה נראה רחוק מאוד כרגע.
.
מצרפת מענה שלי לשאלה של מתאמנת על בניית תכנית אימונים למטרה.
שאלה:

“היי גני! אני הצטרפתי לאימונים לפני מ”ס ימים, את מדהימה אין מילים, רציתי לשאול אותך בקשר לאימונים,
כמה אימונים לעשות ביום ולמשך כמה זמן באותו היום, אני רוצה לכלול את הכל בטן, ירכיים, ישבן, זרועות ובית
החזה בקיצור את הכל באימונים יומיומיים אפשר?, מותר? תודה אני מאוד נהנית!”
תשובה שלי:
“איזה כיף שהצטרפת לאימונים, ברוכה הבאה, ותודה רבה על המחמאות. אני ממליצה להתחיל עם 2-3 פעמים
בשבוע (יום כן ויום לא) וכעבור שבועיים שלושה (או לפי איך שתרגישי) לעבור אפילו ל 4-6 פעמים.
מתחילה עם חימום, עושה אימון, מסיימת במתיחות.
למשל, תרשים חלוקת אימונים לדוגמא:
יום ראשון – כל הגוף + בטן
יום שני – רגליים + קרדיו ושריפת שומנים
שלישי – פלג גוף עליו + בטן
רביעי – מנוחה אקטיבית (מתיחות, טיול רגלי, שחייה, מדיטציה וכו’)
רביעי – רגליים + בטן
חמישי – פלג גוף עליון + שריפת שומנים
שבת – מנוחה

מצרפת לך פוסט  איך לבנות תכנית אימונים ביעילות שיעזור לך לארגן את האימונים שלך ואת הארוחות –

הוא בנוי כמעין מפת דרכים ויש בו את כל ההסברים והקישורים למאמרים בתזונה ועל הכושר הגופני ואימונים
שונים לפי החלוקה שהצעתי.

ממליצה גם לדפדף בגלריית תמונות או לבדוק את העדכונים הקודמים, תוכלי למצוא שם מידע נוסף וטיפים

חשובים להתחלה. אם יש שאלות – אני כאן, בהצלחה ואימונים נעימים יקרה!”

.


שולחת לכם חיבוקים ונשיקות ושיהיה יום חמישי שמח!

.

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה