הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

תקופת החתונות, הרבה אירועים בקיץ – איך “שורדים” את התקופה מבלי להעלות במשקל או לפגוע בתוצאות שהשגתם.

19/06/2013

תקופת החתונות, הרבה אירועים בקיץ – איך “שורדים” את התקופה מבלי להעלות
במשקל או לפגוע בתוצאות שהשגתם?
.
עונה על השאלה של מתאמנת: “אם את שומרת ועושה ספורט והכל, ויורדת במשקל ופתאום
יש לך כמה ארועים בשבוע איך את מצליחה לשמור על המשקל ?? הכל בעצם נהרס!”
תשובה שלי:

ההכנה לאירוע:
קודם כל, רצוי לאכול מאוזן במשך היום ביום האירוע.
הכוונה לא לרעוב (אחרת נגיע ונחסל הרבה יותר ממה שתכננו) אלה לאכול מאוזן – ירקות טריים
ומאודים בשפע, חלבונים לשובע, תוספת של שומנים בריאים (כף שמן זית, אבוקדו, שמן קוקוס,
כמה אגוזים וכו’).
פחמימות עמילניות ניתן בהחלט להשאיר דווקא לארוחת ערב באירוע שלצורך העניין תהיה הארוחה
העיקרית או להסתפק בכמות קטנה יותר. שאר הארוחות לפני האירוע יכולות להיות קלות יותר
(דגים, טונה, חביתה, חזה עוף וכו’). המטרה היא לא להגיע רעבים לאירוע.
כמובן – לעשות אימון ביום האירוע ורצוי כמה שיותר בסמוך לאירוע עצמו. כך חילוף החומרים
יהיה גבוה יותר.
באירוע עצמו:
גם באירוע ניתן לאכול יחסית בריא, כמובן שכמויות ואיכויות השמן – זה לא כמו בית,
לכן נשתדל לעשות את המאמץ לעשות בחירות טובות יותר, מעבר לזה – לא חייבים לאכול כל מה
שמגישים או מציעים.
בקוקטייל המקדים:
בד”כ מדובר בפינגר פוד שמנוני ועתיר מקלות בצק. עדיף לוותר או לאכול
חלק מהמנה – למשל, מיני קבבון ללא פיתה, סשימי ללא אורז וכו’. בכל מקרה רצוי לא לעצור בדוחן
עם פוקצ’ות ומיני פיצות. מיותר.
הגענו לארוחה עיקרית:
לעיקרית ניתן לבחור סלט ירוק או סלט ירקות – ללא מיונז או רוטב משומן צמחי (וינגרטים למיניהם),
בדרך כלל ניתן למצוא אחד כזה מתוך המבחר. עיקרית- דג (תמיד עדיף, אם זה מטוגן או מצופה
בפירורים כלשהם – לא בושה להסיר, להניח את הציפוי בצד של הצלחת ולאכול ללא הציפוי המיותר),
או בשר (בקר או עוף).
אם אתם צמחוניים או טבעוניים – תבחרו את המנה שאתם יכולים לאכול כמובן.
מבחינת התוספות – עדיף לבחור בטטה או אורז אם אתם רוצים.
הגענו לקינוח:
על הקינוח אפשר ורצוי לוותר ואם ממש בא – ביס אחד או לחלוק עם חברה זה רעיון מצוין.
החלטות הן בידינו!
אנחנו מחליטים איך לנהוג באירוע מבחינת התזונה – האם לאבד שליטה בגלל
שיש אירוע או לקחת שליטה לידיים שלנו ולהחליט על האסטרטגיה שתשרת אותנו.
בואו נרחיק את עצמינו מהעיסוק באוכל:
לרקוד יותר וכך לגשת לדוכני אוכל פחות. להסתובב עם כוס שתייה כדי שהידיים יהיו עסוקות.
להפוך את האירוע ליותר חברתי, ליזום שיחות ולחדש קשרים – כך נהיה עסוקים פחות בבדיקת
מה עוד לא טעמנו או אכלנו.

אם יש לך כמה אירועים כאלה בשבוע:

אני מאמינה ששפע האוכל כבר לא ירגש אותך ואז כבר יהיה הרבה יותר קל לעמוד בפני הפיתויים.
וגם אם אכלת, וקצת הגזמת:
לא להתבאס אלה להפיק לקחים. תמיד יש מחר ואירוע הבא שבו נוכל לנהוג כך שנהיה מרוצים.
.

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה