הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

כל מה שאתה מאחל לעצמך – יכול להתגשם! קבלו עוד אימון WOW שיקדם אתכם לגוף חלומי ובטן שטוחה – קצר, אפקטיבי, מחזק ולחטב את הגוף, שורף שומנים, עוזר לשפר את הגמישות, מתמקד לבקשותיכם הרבות בעבודה אינטנסיבית על שרירי הבטן, מותניים ובטן תחתונה, מתאים לכל רמות המתאמנים וללא ציוד נדרש.

17/06/2013

היי חברים!

האימון השבועי החדש כבר כאן, והפעם מדובר באימון באמת WOW  - קצר, אפקטיבי,

מחזק ולחטב את הגוף, שורף שומנים, עוזר לשפר את הגמישות, מתמקד לבקשותיכם הרבות בעבודה

אינטנסיבית על שרירי הבטן, מותניים ובטן תחתונה. וכמובן, אין שריר שלא פועל באימון בתזמון

המושלם, כך שכל אחד יכול להגשים כל חלום ומטרה שהצבתם לעצמכם!

הכי חשוב – האימון הזה מתאים לכל המתאמנים בכל רמות הכושר, עם גרסאות ביצוע קלות וקשות

יותר, כך שכל אחד יכל לאתגר את עצמו באימון, וגם אין צורך בציוד מיוחד - עבודה עם משקל גוף

בלבד תעשה את העבודה, וכמובן שניתן להוסיף משקלים למתאמנים מתקדמים יותר כגון משקולות, שק

חול, משקולת קטלבל או תיק עמוס בספרים או שקיות אורז – מה שיש ברשותכם.

[youtube _PZGSrfPNho]

ביצוע האימון:

אימון בנוי מ 5 תרגילים שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

.

תרגיל 1 – squat & knee up – סקווט עם הרמת ברך – ימין 12 חזרות + שמאל 12 חזרות


תרגיל 2 – lever diagonal lunge – לאנג’ ל -2 כיוונים ב 45 מעלות עם הנפת ידיים מעלה-מטה  - 15 חזרות

תרגיל 3 – half burpee 180 degree twist jump – חצי בורפי עם סיבוב ל 180 מעלות בקפיצה  - 10 חזרות

סיבוב ב 180 מעלות לצד השני

תרגיל 4 – combo: 5 leg out push-up & 10 pike leg one-arm touches / קומבו 3 פעמים: 5 שכיבות שמיכה עם הרחקת רגל + 10 נגיעות עם יד ברגל הנגדית במנח משולש

תרגיל 5 – crab leg kicks  - הנפות רגליים במנח סרטן  - 15 חזרות

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

דגשים לאימון:

תזכרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר? בצעו עוד סיבוב או שתיים של כל התרגילים ברצף!

או בצעו את מקסימום חזרות שאתם יכולים ותעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק !

למתקדמים ניתן לעשות עד 5 סבבים של האימון.

וכמובן, לא לשכוח חימום לפני האימון ומתיחות אחרי!

תיהנו מהאימון!

בטן שטוחה לקיץ – אימון מהפכני לכל הגוף

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ותכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

בהרבה אהבה,

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

Thumbnail

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

Thumbnail

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים