הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

כמה מאמצים אנחנו משקיעים בבחירה של מזון בריא יותר, אימוני כושר, אבל מתי
שתיתם לאחרונה כוס מים? ואם אתם מנסים להיזכר מתי זה קרה לאחרונה ומצד
שני מנסים לרדת במשקל או לחטב את הגוף או ״סתם״ רוצים לחיות טוב יותר -
זה בדיוק התחום שדורש שיפור דחוף!
מים חשובים לחילוף החומרים, סילוק הפסולת מהגוף, טיב עור, עבודה תקינה של מערכת העיכול,
תקינות המפרקים, פיתוח מסת שריר ושריפת שומן, בריאות הלב ומערכת החיסון.
סובלים מכאבי ראש ועייפות שנוחתת ״פתאום״ – אולי לא שתיתם מספיק, קחו כוס מים.
לא מצליחים לרדת במשקל או נתקעתם עם בחיטוב – תבדקו האם אתם שותים מספיק.
הרגלי השתייה האישיים שלי:
אני מתחילה את הבוקר משתייה של 2 כוסות מים חמימים עם לימון.
בערך כל חצי שעה שעה אני שותה כוס מים.
לוגמת מים באימון ואחרי האימון – 2 כוסות מים.
לפני האוכל – שותה כוס מים. אחרי האוכל אני לא שותה במשך חצי שעה מסיום מארוחה
כדי לתת לאוכל להתעכל טוב יותר, ובתום החצי שעה – עד לארוחה הבאה אני מקפידה לשתות המון.
כל פעם שאני נכנסת למטבח – ניגשת לברז ושותה.
יוצאת מהמטבח – שותה כוס מים. זה הרגל שפיתחתי.
לא יוצאת מהבית בלי בקבוק מים ודואגת לשתות כל כמה זמן וגם למלא אותו כשנגמר.
מה לעשות אם לא צמאים?
זה עניין של הרגל. במוח יש לנו את מרכז השובע אבל אין מרכז הצמא, לכן אנשים שלא רגילים
לשתות מתרגמים צמא כרעב וזה יכול לגרום להשמנה. החדשות הטובות הם שלוקח כשלושה
שבועות להטמיע הרגל חדש וגם ללמד את הגוף לשתות וגם להיות צמא ולהתריע על הצמא.
בינתיים – תזכרו את עצמכם באמצעות הטלפון, יצירת עוגנים ויזואליים לצורך לשתות
(כניסה למטבח =שתייה וכו׳) ועם הזמן השתייה תהפוך לצורך טבעי של הגוף ואתם תרגישו
הבדל בהרגשה הגופנית היותר אנרגטית וטובה כשהגוף יהיה רווי.
ואת הכוס מים הזה אני שותה לחייכם :)

ומה עם משקאות הממותקים ודיאט?

לגבי ההמלצה על משקאות ממותקים כולנו יודעים, אבל גם משקאות דיאט שמשבשים את

מנגנון השובע, גורמים להכנסה של המון חומרים מזיקים לגוף ואף גורמים להשמנה ומחלות נוספות.

נסו במקום – מים עם פלח לימון או לימון סחוט – גם מרווה, גם טעים ולימון ממש “מנקה” את הגוף.

תוספות טעימות אחרות – כמה תותים פרוסים, כמה פלחי תפוח/ קלמנטינה וכו’

אפשר לנסות גם חליטות טעימות ובריאות – קינמון, ג’ינג’ר, פלחי תפוז, תערובות תה מיוחדות ללא קפאין,

נענע, לואיזה, למון גראס – יעבדו מצוין גם כדי “לטפל” ברעב קטן ושוב לספק את הנוזלים הנדרשים מבלי

להעמיס חומרים מזיקים וסוכרים כמו המשקה הקנוי.

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.


. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו איך לבנות שרירי הבטן במהירות ותכנית אימונים יעילה ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם!

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

Thumbnail

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

Thumbnail

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים