הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אתמול והיום כבר עניתי לעשרות מיילים ששלחתם לי עם מגוון השאלות בקשר לאימונים, תזונה, הרזייה ובכלל – כיצד להגשים את הרצון לגוף בריא, חטוב ונראה טוב ולהפוך את העניין לקל ונגיש יותר עבור כל אחד מכם. לכל אחד יש את הקשיים משלו כמובן אבל המכתב הזה מצליח לרכז את כל הבעיות הנפוצות, לכן אני משתפת אותו על מנת שתוכלו להפיק תועלת גם עבורכם (כמובן, ללא פרטים האישיים או מזהים). תרגישו חופשי להוסיף את השאלות שלכם, את התובנות והצלחות שלכם!

20/02/2013

משתפת את השיחת מייל עם המתאמנת (כמובן, כל הפרטים האישיים נשארים חסויים) כי אני בטוחה שהתשובות

הללו יכולים לעזור לעוד הרבה נשים שנמצאות בסיטואציה דומה.

שאלה:
היי ג’ני,אחרי שתי לידות נשארו לי איזורי שומן באזור מתחת לחזה באזור של הגב ואני לא מצליחה להפטר

מזה למרות שאני מתאמנת,האם יש לך עצה?

תשובה שלי:

להתאמן לפעמים זה לא מספיק (אגב, איך את מתאמנת אם מותר לשאול? – כלומר האם האימונים שלך עוזרים לך

להמשיך להיפתר מהשומנים ולחזק את הגוף?)
בשביל לעצב את הפלג גוף עליון – את חייבת לעבוד עליו. תתחילי עם שכיבות סמיכה למתחילים (אימונים

למתחילים ובכל אימון לפלג גוף עליון).

בלי ביצוע עבודה על פלג גוף עליון האזור לא ייבנה כמו שאת רוצה (כולל הורדת שומן יעילה יותר ממקומות הללו).

שרירי הפלג גוף עליון הם שירים גדולים ומעין תחנות מטבוליות שאם תחזקי אותם – יש להם פוטנציאל לשרוף

יותר שומן גם במנוחה ולהעלות את חילוף החומרים – כמו כן גם שרירי הרגליים ויהיה לכך השפעה ישירה גם על

האזור של הבטן.

מרכיב החשוב ביותר כדי להוריד אחוזי שומן – זה תזונה (בשילוב עם האימונים נכונים). זה לא “דיאטה” , אלה

אכילה בריאה יותר – דגש על ירקות, שומנים בריאים, חלבונים איכותיים – בכל ארוחה. אפשר פירות במידה

(כ 2 ביום) ופחמימות מורכבות

בצורה מאוד מדודה ובעיקר אחרי האימון. ללא בצק, סוכר, שמן מזוכך ומוצרי דיאט כולל במוצרי חלב – וכך

התוצאות לא יאחרו להגיע.

ואני מאוד אשמח לנסות לעזור לך להגיע לגוף בריא וחטוב. מצרפת לינק עם פוסט שכולל אתכל ההסברים

כיצד לבנות שרירי הבטן במהירות וביעילות ולבנות תכנית אימונים מתאימה,

יש קישורים לאימונים ולנושא של התזונה לפי WOW YOUR BODY שמהווה מרכיב חשוב בהצלחה.
מאחלת לך המון בהצלחה, תקראי בבקשה את הפוסט וקישורים מצורפים. יש שם די הרבה מידע, קחי

את הזמן ותתחילי לשנות מעט ובהדרגה – כך הסוכוי גדול יותר שתתמידי ותהפכי את התזונה הבריאה

לחלק אינטגרלי מחייך. ואם יש שאלות נוספות – אני כאן.

שאלה:
בגלל שאני מניקה אני לא מרשה לעצמי לעשות דיאטה,אז אני אוכלת בעיקר הכל, גם ירקות בשר עוף

פירות, כמובן פחמימות, לא אוכלת ג’אנק , ובסופי שבוע לא יכולה לוותר על מתוק.אני עושה קצת אימון

אירובי ומשלבת מדי פעם עם התרגילים שאת מפרסמת, אני מרגישה שפיתחתי שרירים ברגליים

והורדתי קצת מהבטן אבל יש אזורים מסוימים שפשוט האימון לא משפיע כמו הבטן שלא לגמרי שטוחה

ואזור בגב,אולי אני צריכה לעשות אימון אחר שישפיע יותר על שריפת שומן ופחות בניית שרירים?

תשובה:
אם את מעוניינת להוריד באחוזי שומן, פחמימות – זה לא דבר שצריך לצרוך “כמובן” עליו, אלה בכמות

מדודה וממקור איכותי – בעיקר מירקות, קצת פירות, וכשמדובר בפחמימות מורכבות – בננות, בטטות,

קינואה, אורז הם האופציה הטובה ביותר (50-200 ג’) ביום ובעיקר סביב האימון.

לשנות מבנה גוף ולהוריד מהאזורים בעייתיים יותר – צריך להתמיד ולהפוך את הכושר לחלק אינטגרלי

בחייך, לפחות 2-3 פעמים אימון איתי. זה לא קורה בן יום, למרות שאת רואה שגם מאימונים סדירים

פחות כבר נהנית מהתוצאות, תארי לעצמך מה יקרה כשתעשי את זה מתוך מחויבות וברצינות.

עוד משהו בנושא של שריר – אין מה לפחד משרירים, אימונים שלי גם שורפים (ועוד איך – יותר מכל

אימון אירובי סטנדרטי) וגם בונים מסת שריר – כך שתיהני מכל היתרונות – כי שרירים הם אלה שצורכים

אנרגיה וכך תשרפי יותר אנרגיה בכל פעילות אחרת – גם בשינה וגם תוך כדי כל דבר שאת עושה, כולל

האימון.

פעילות אירובית “סתם” לא תיתן לך את החילוף החומרים המוגבר לאורך זמן. ככל שתתאמני יותר לאורך

זמן – הגוף שלך פשוט ישתנה, אבל אי -אפשר לצפות שהכל יקרה בכמה שיעורים ותצאי עם גוף כמו של

מישהו שמתאמן שנה – הגיוני כי יש השפעה מצטברת.

ועוד משהו לגבי החשש מהשרירים – איך גוף רזה (בהנחה שהצלחת להוריד את כל השומן) יראה ללא

שריר ? עור מדלדל על העצם עם רקמת שריר דחליל ומתנדנד? אני בטוחה שזה לא מה שחלמת עליו.

פשוט תתאמני לפי מה שרשמתי לך. זה מצוין לך .
לגבי אכילת מתוק בכל סופשבוע. אני לא יודעת מתי הוא מתחיל ומתי נגמר וכמה פיקים של אכילת

מתוק יש לך שם, אבל זה כמו ריקוד טנגו או “צעד תימני” ובעיקר בולם אותך ומחזיר אחורה.

מצרפת לך פוסט על בולמוסי סופשבוע – לומדים לאכול בריא גם בסופי שבוע

מאחלת לך אימונים נעימים ושינויים הדרגתיים מועילים,

מקווה שעזרתי  שיהיה לך המשך יום נעים

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה