הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

ממהרים? לו”ז לחוץ ויש רק כמה דקות להקדיש לכושר ולגוף? אוהבים אימונים קצרים ומקסימום תוצאות? נכנסתם למצב הפלאטו באימונים ומחפשים כיצד להאיץ את קבלת התוצאות? מחפשים אימון מאתגר בו תוכלו לבחון את היכולות המקסימליות שלכם? קבלו נבחרת אימונים קצרים יעילים ואפקטיביים שאורכם בין 4 ל15 דקות מקסימום לחיטוב, עיצוב, שריפת שומנים ושיפור של כל מרכיבי הכושר.

22/01/2013

ממהרים? לו”ז לחוץ ויש רק כמה דקות להקדיש לכושר ולגוף?

אוהבים אימונים קצרים ומקסימום תוצאות?

נכנסתם למצב הפלאטו באימונים ומחפשים כיצד להאיץ את קבלת התוצאות?

מחפשים אימון מאתגר בו תוכלו לבחון את היכולות המקסימליות שלכם?

קבלו נבחרת אימונים קצרים יעילים ואפקטיביים שאורכם בין 4 ל15 דקות מקסימום לחיטוב, עיצוב,

שריפת שומנים ושיפור של כל מרכיבי הכושר. אימונים עם טיימר בשיטת HIIT האינטרוולים העצימים.

אימונים הללו מאוד אינטנסיביים ואפקטיביים גם לצורך יציאה מפלטו - מצב שקורה כמעט לכל מתאמן

בשלב כזה או אחר של האימונים, כשמרגישים שהתוצאות מעט נעצרו או רוצים לתת טריגר חדש ולאתגר

את הגוף משום שכאן אתם נותנים את המקסימום האישי שלכם מבחינת העצימות, מבחינת המהירות

וכו’ – וזו הדרך להוציא את הגוף מסטגנציה ולתת לו את הגירוי החדשני והנדרש על מנת להמשיך ולהשתפר

בכל פעם מחדש.


דגשים לביצוע האימונים:

בצעו את התרגילים במהירות מקסימלית שאתם יכולים, תוך הקפדה ותשומת לב על ביצוע נכון

ומנחי גוף תקינים. תזכרו שביצוע נכון קודם להעלאת המהירות.

תרגלו את התרגילים יחד איתי תוך כדי ההסברים על ביצוע נכון של כל תרגיל בתחילת האימון,

תוכלו להיעזר במראה כדי לוודא שאתם שומרים על מנח תקין של הגוף בכל תרגיל.

כדי לראות את השיפור שלכם – תרשמו כמה חזרות הצלחתם לעשות בכל אחד מהסבבים.

בפעם הבא (בעוד חודש/חודשיים) שתחזרו על האימון שכבר עשיתם – אתם תראו למשל

שעשיתם יותר חזרות, עשיתם חזרות מלאות ולא אדפטציות (למשל, הצלחתם לעשות יותר שכיבות שמיכה

עם  רגליים ישרות לעומת הפעם הקודמת) וכו’ – לכן חשוב לרשום מה בדיוק עשיתם וכמה.

.

אימונים בשיטת TABATA -
20 שניות עבודה במאמץ מירבי / 10 שניות מנוחה בין הסטים.

גוף חדש WOW  - חזק לרגליים, ישבן ירכיים ובטן!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

גוף חדש WOW – פלג גוף עליון חזק ומעוצב ובטן!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

כשאין זמן – 4 דקות בלבד לשרירי הבטן מהסרטים!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

Push to your Max – אימון ב 6 דקות לחיטוב מהפכני ושריפת שומנים

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

בטן וירכיים ברזל!  - למתחילים ולחזור לכושר בקלות

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

HIIT – אימוני אינטרוולים בעצימות גבוהה – 30 שניות עבודה / 10 שניות מנוחה

ספיישל חיטוב ועיצוב 2012 – האימון של השנה!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

HIIT – אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה – 2 דקות עבודה רציפה / דקה 1 מנוחה

Flow by Snatch

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

HIIT – אימוני אינטרוולים בסגנון קרוספיט – 30 שניות עבודה / ריצה (כ-40 שניות)  - בלי מנוחה!

גוף מהמם ב- 10דקות – חיטוב ועיצוב בליווי ריצה – למקסימום תוצאות!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

את ההסברים לכל אימון, תמונות, מוטיבציה – תמצאו בקטגוריית הדרכה בבלוג

כמו כן, מתחת לכל סרטון יש קישור שמוביל לאותו פוסט ספציפי. ואם אתם מהססים באיזה אימון לבחור -

כל האימונים מעולים ואפקטיביים, השקעתי הרבה מחשבה בבנייה של כל אחד מהם.

פשוט תהיו מוכנים לאימון, תפעילו את הסרטון ותיהנו!

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

כל הטיפים כיצד להפוך פעילות אירובית ליותר אפקטיבית

טיפים מנצחים לגייס מוטיבציה לאימונים

איך לבנות שרירי הבטן ביעילות ובמהירות וכיצד לבנות תכנית אימונים יעילה

חוזרים לגזרה אחרי סופשבוע עם אימוני כושר מנצחים

שיהיה לכם המשך שבוע מקסים

בהרבה אהבה

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה