הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

מכירים את שיטת ה”אחר כך״? זו אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול חכם בחשקים למאכלים שרצוי שנימנע מהם מסיבה זו או אחרת וכיצד מיישמים אתה

02/01/2013

מכירים את שיטת ה”אחר כך״? זו אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול חכם בחשקים למאכלים שרצוי שנימנע מהם מסיבה זו או אחרת.
״נורה בא לי x y z (השלימו את החסר) – ״אין בעיה חמוד/ה, תאכלי את זה אחר כך, עוד מעט, בערב, בבוקר, העיקר לדחות את הסיפוק רק לא לשלול
את התגמול. מה שקורה, מבחינת המוח, קיבלנו את מבוקשנו, ולא יצרנו סירוב —> התנגדות —> חשק סמוי וחזק יותר (שיתפרץ בהמשך ברגע החולשה).
מבחינתינו – הינו נדיבים, מפרגנים ומאפשרים לעצמינו, העברנו את השליטה לידיים שלנו ושוב יצרנו בעצמינו ביטחון. בינתיים, כל עוד ואחר כך מתקיים,
החשק כבר עבר ואפילו לא בא יותר ושכחנו מהחשק הרגעי. כך קל יותר להמשיך עם אורח חיים בריא כי מי רוצה לשמוע כל הזמן סירובים???

המצב היחיד שבו שיטת ה”אחר כך” לא תעבוד – כשזה כמובן בנוגע לכושר ולאימון שלכם.

המילה היחידה שנרצה לשמוע כאן זו “כאן ועכשיו”!

וכמו ששאלו אותי בדף הפייסבוק
- “שיטה מעולה בנוגע לאוכל, אבל מה לעשות כשה״אחר כך״ הזה תמיד מתייחס אצלי לכושר?!?

איך יוצאים מהמעגל הזה?”

- אז פעמים זה לא פשוט להקים את עצמינו ולהתחיל להתאמן, צריך מוטיבציה , לכן צריכה להיות מטרה וגם משמעת

עצמית להתמיד, ואולי צריך להתייחס לזה פחות בכבדות “לעשות כושר” אלה לעשות זאת כמשחק, להתחיל בקטנה

ולתת לעצמך להיסחף, וגם לזכור את ההרגשה הנהדרת שתהיה לך אחר כך.

עוד טיפ מצוין – להתלבש בבגדי ספורט, נעלי ספורט, הכל - לא יהיה לך נעים מעצמך להסתובב ככה ולא להגיע בסוף

לאיזה תרגילון.  לתכנן את האימון, לרשום, לתעד, לראות שיפור – כל זה מדרבן לעוד!

ועוד הרבה טיפים נוספים בפוסט “טיפים מנצחים לגייס מוטיבציה לאימונים”

וזאת דוגמה מהיום, כיצד השיטה פעלה אצלי:

תשמעו סיפור מהסטטוס שהעליתי בצהריים:

יש לי עוגה במקרר. זה לא קורה בדרך כלל כי אני לא זקוקה לעוגות בחיי יום יום ולכן לא אופה.

אבל זו העוגה האגדית של אמה שלי, אני מטורפת עליה מגיל אפס וזו העוגה שאני באמת לא יכולה לעמוד בפניה.

קיבלתי בשמחה פינה נדיבה ממנה אחרי הנוביי גוד. עכשיו חזרתי עייפה אחרי בוקר מלא אימונים, ואני מודה

שפנטזתי עליה בכל רגע פנוי. הכי בא לי עכשיו רק ביס קטן ממנה, אבל אני מכירה את עצמי, כשאני עייפה וגוף

רק רוצה פחמימות, ביס קטן יהפוך לתבנית נקייה מהעוגה. לכן התכנון שלי הוא להבריח את העצמי הרחק מהעוגה

מהר מהר (פשוט תלכי לנוח, מבלי לבדוק במקרר). אני כן הולכת לפנק את עצמי בפרוסה

(התאמנתי ואכלתי יפה בשבוע אחרון) אחרי האימון במקום פחמימות נוספות כמובן בשילוב עם שאר הדברים

שאני אוכלת אחרי האימון – סלט ירקות עשיר, עוף בפפריקה ופרוסת עוגה המהממת הזו.

***מתנצלת מראש על ה״תמונות הקשות״ השעות הצהריים. התלבטתי אם להעלות תמונה ה״לא חינוכית״ אבל היי,

זו בדיוק הסיבה, אנחנו צריכים להיות חזקים ורציתי שתראו עם מה אני מתמודדת כאן :)

מתוך התגובות שרשמתם:

  • “אני חושב שאם אנחנו מונעים מעצמנו לאכול מדי פעם דברים שאנחנו אוהבים אפילו אם הם לא בריאים

בסוף אנחנו אוכלים אותם כפול אז זה תמיד טוב מדי פעם:)”

  • “כי חשוב לא להיות קיצוניים, בשום דבר.ובטח שלכולם מגיעה פרוסת עוגה סקסית כזו פעם ב..

ובטח שלאדם שאוכל בריא ומתאמן קבוע, מותר למלא פיו מתיקות כמה פעמים”

  • “אגב לדעת איך ומתי לאכול את הפיתויים האלה זה הכי חינוכי שיש לדעתי.”

ועם זה אני מסכימה לחלוטין, שיטת האחר כך אפשרה לי להינות מהעוגה לא מתוך דחף, אלה בעיתוי

שנוח לי ואני בחרתי. אז אחרי שהתאמנו טוב והקפדנו על התזונה, וכמובן אחרי האימון. הרציונל הוא שאחרי

האימון אנחנו צריכים יחד עם החלבון גם פחמימות רצוי זמינות ו”מהירות (שכאלה שנספגות מהר בדם) כדי

לאפשר ספיגה טובה יותר של חלבונים והתאוששות הגוף ורקמות. בנוסף, אחרי האימון חילוף החומרים יותר

גבוה.

  • “אלו החיים לפעמים מגיע פינוק קטן”

ומי שביקש מתכון לעוגה – אני אברר עם אמא שלי ומבטיחה לעדכן :)

שיהיה לכם המשך שבוע מצוין,

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה