הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

רובינו עושים פעילות אירובית כגון הליכה, נכון? וכולנו שמענו שצריך ללכת לפחות שעה כי פעילות אירובית פחות משעה “לא שווה”. ג’ני עונה על השאלה, שוברת מיתוסים נפוצים ועל הדרך נותנת טיפים כיצד להפוך את ההליכה ופעילות אירובית ליותר אפקטיבית ומניבת תוצאות.

22/12/2012

רובינו עושים פעילות אירובית כגון הליכה, נכון? וכולנו שמענו שצריך ללכת לפחות שעה.
גם אני פעם חשבתי שרק פעילות אירובית ממשוכת, מעבר לשעה זה ה-דבר ופחות זה “לא שווה”.
לכן, כמה אני אוהבת את השאלה וזו כדי לשבור את המיתוס הנפוץ!

שאלת המתאמנת: “האם ספורט ארובי כל יום חצי שעה זה אפקטיבי לשריפת קלוריות לפי מה שאני
יודעת מחצי שעה ומעלה הגוף מתחיל לשרוף אני עושה שעה פלוס ורואה לפי שעון הדופק שזה די
הרבה לעומת חצי שעה שזה כלום מה דעתך האם הנכון זה שעה פלוס? תודה”

תשובה שלי
- פעילות אירובית ממושכת מדי שורפת מסת שריר ומחלישה את הגוף מבחינת הכוח.
ממליצה לא לעשות יותר מדי אירובי, אלה להעלות את האיכות של מה שאת עושה בחצי שעה.
למשל, אימון אינטרוולים –  שבו אנחנו משלבים פעילות בעצימות משתנה – עצימות גבוהה ועצימות בינונית.
למשל, למתחילים – דקה הליכה מהירה וחצי דקה ריצה קלה
או למתאמנים מתקדמים יותר – חצי דקה של ריצה בקצב המירבי האפשרי וחצי דקה של הליכת התאוששות
אחריה.

דוגמאות נוספות:

1. הליכה 100 מטר
ריצה 100 מטר
הליכה 100
ריצה 100
15-20 דקות

2. הליכה דקה

ריצה חצי דקה
20-30 דקות

3. ריצה במהירות מירבית 20 שניות
הליכה התאוששות 30-40 שניות
15-30 דקות
.
5. ריצה במהירות מירבית 30 שניות
הליכה התאוששות 30 שניות
15-30 דקות

6. כדי להינות מיתרונות של אימון כוח ואירובי ביחד על מנת לייעל בניית מסת שריר, שריפת שומן,

עלייה בחילוף החומרים, שיפור הכושר האירובי ואנארובי – בצעו במהלך ההליכה / ריצה או אימון
אינטרוולים, תרגילי כושר כגון – סקווט, שכיבות שמיכה, בורפיז, מכרעים, עליות על ספסלים,
ריצות צידיות, טיפוס על הגבעה וירידה ממנה, ריצה עם ברכיים לחזה, עליות מדרגות – תפעילו
את הדמיון ונצלו את מה שהשטח מציע לכם, אתגרו ותפתיעו את עצמכם בדוגמאות חדשות משלכם.

בקרוב אעלה אימון קטלני שעשיתי במתכונת דומה.

פעילות אירובית במתכונת הזו תהיה הרבה יותר אפקטיבי גם מבחינת הוצאת האנרגיה, גם מבחינת
השימוש של הגוף במסלולי אנרגיה שונים וגם מבחינת האפטר-אפקט של הפעילות – עלייה של חילוף
החומרים לזמן ממושך יותר לאחר הפעילות (לסתם הליכה ממושכת כמעט ואין את האפטר-אפקט).
אז מעכשיו – אנחנו לא הולכים “סתם” הרבה זמן לפי השעון, אלה משפרים איכות, עובדים פחות
זמן ונהנים מיותר תוצאות.
7. נסו סוגי פעילות אירובית שונים – רכיבה על אופניים, קפיצה על החבל, עליית מדרגות בבניין או
במגדל, ריקוד, יוגה, שחייה וכו’.

8. גיוון הוא המפתח, אל תתנו לגוף להתרגל לאותה פעילות חוזרת בכל פעם באותה מתכונת.
גוונו אפילו את זמני האימון – פעם בבוקר, פעם בערב, פעם בצהריים. המטרה היא למנוע הסתגלות
של הגוף כדי להעצים את הגירוי בכל אימון שלכם.
9. יש לכם רק 10 דקות? נצלו יתרונות של אימון כוח ואירובי באימון אחד, קצר ואפקטיבי –

10. אני בטוחה שלכולנו יש משהו נחמד לעשות בחצי שעה שהתפנתה – למשל, מתיחות אחרי האימון
11. צריכים יותר מוטיבציה לאימונים? קראו טיפים מנצחים לגייס מוטיבציה לאימונים
.

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה