הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אימון אירובי קצר וממוקד שמטרתו להקפיץ את חילוף החומרים למשך כל היום ולגרום לשריפת שומנים בכל הגוף, לחזק את שרירי הבטן ולעזור בתהליך ההרזיה באימון בדופק גבוה. תיהנו מהאימון שיטען אתכם בפצצת אנרגיה מיידית על הבוקר!

13/10/2012

אימון אירובי קצר וממוקד שמטרתו להקפיץ את חילוף החומרים למשך כל היום ולגרום לשריפת שומנים

בכל הגוף וגם לחזק את שרירי הבטן ולעזור בתהליך ההרזיה באימון בדופק גבוה.

עשיתי אותו ממש על הבוקר, מיד אחרי כוס קפה, כוס קקאו ליתר דיוק, אני משתדלת להפחית את כמויות

הקפה, לכן שותה קקאו שהוא מעורר אך טבעי ועדיו יותר מאתר קפה.

האימון הזה סוג של תשובה לשאלה שנשאלתי ע”י אחת המתאמנות היקרות בבלוג:

“היי ג׳ני, חג שמח מה שלומך? רציתי לשאול על אימון כושר בבוקר על בטן ריקה, זה בסדר?

קראתי בפורומים שאומרים שזה שורף יותר שומן, אבל יש חולקים על זה, מה נכון בעצם? ”

-          אכן, אימון בוקר על בטן ריקה מומלץ למקרים שבהם רוצים לשרוף יותר שומנים, ולזרז

ירידה במשקל. ממליצה על אימון לא ארוך 15-20 דקות חצי שעה מקסימום הכל כולל הכל,

בעצימות בינונית, אימון יותר אירובי (קשה להפיק הרבה כוח על בטן ריקה בכל זאת)

כל “אימון לשריפת שומנים” יהיה מצוין, כמו כן ריצה, קפיצה על החבל.

כמובן, אחר כך מייד – חשוב לאכול ארוחת בוקר טובה – ירקות, חלבון, פחמימות, מעט

שומנים טובים. לי אישית קשה להתאמן על בטן ריקה, אני חייבת בכל זאת לשתות משהו,

ולאכול לפחות בננה או תמר. אבל זה מאוד אישי ומשתנה.

אז את האימון הזה הצלחתי אפילו אני לבצע על בטן ריקה, אחרי כוס קקאו כמובן וכמה מתיחות.

הזעתי כהוגן, והרגשתי את הבטן שלי טוב טוב, וסיימתי את האימון בהרגשה טובה של מאמץ

בריא וטוב לגוף. אני אוהבת את ההרגשה האנרגטית בסוף של האימון כזה ואני מקוה שגם אתם

תיהנו מהאימון האפקטיבי הזה שיטען אתכם בפצצת אנרגיה על הבוקר!

-          אימון כולל 2 תרגילים בלבד – קפיצה על החבל וקרדיו פוש אפס שנבצע ברצף בלי הפסקה בפרקי זמן קבועים –

45 שניות של קפיצה על החבל ומייד אחריה 20 שניות של קרדיו פוש אפס  - סה”כ  12 סבבים.

אני משתמשת באימון במכשיר טיימר שסופר לי את השניות ומתריע על תחילת האינטרוול הבא.

למי שאין מכשיר טיימר – אפשר להוריד אפליקציה חינמית שנקראית “GYMBOSS” או “INTERVAL TIMER”

והן מאוד פשוטות להפעלה ונוחות לשימוש.

אם לא רוצים להשתמש בטיימר או מסתבכים עם האפליקציה,

אפשר גם לבצע את האימון לפי מספר חזרות:

40 קפיצות על החבל + 3 קרדיו – פוש אפס, כפול 12 סבבים  - וכאן נסו לסיים את האימון בזמן הקצר ביותר.

.

מתחילים/ קשה לקפוץ על החבל/ לבצע פוש-אפס עם רגליים ישרות ? יש פתרונות:

תעשו את מקסימום קפיצות שאתם יכולים ותעברו לבצע תרגיל “הרמת ברכיים לחזה”,

אפשר לבצע בעיטות, להעלות על הכיסה ובעצם לבצע כל תרגיל שאתם מבצעים טוב והוא מעלה דופק.

את הפוש-אפס, אם קשה, תמיד אפשר לבצע מהברכיים, ואת המשיכות ברכיים אני תמיד

ממליצה להבצע ממנח פלאנק מלא.

כמובן, תמיד תזכרו שביצוע נכון קודם להעלאה ברמת הקושי או הוספת מהירות.

ביצוע אימון:

תכננו את הטיימר או אפליקציה ל 2 אינטרוולים: 45 שניות ו- 20 שניות כפול 12 סבבים של:

תרגיל 1 – קפיצה על החבל – 45 שניות  (או 40 קפיצות למי שלא משתמש בטיימר)


תרגיל 2 – קרדיו-פוש אפס – בפלאנק, ברכיים לחזה, קרוס, החוצה אל המרפק —> פוש אפ

20 שניות (או 3 חזרות של התרגיל למי שאין טיימר)

ממנח פלאנק – גו ישר, בטן פנימה, ירכיים וישבן מכווצים, כתפיים רחוקות מהאוזניים – מביאים בנשיפה ברך פנימה לכיוון החזה, מיישרים רגל, וברך השנייה

קשה לעמוד על כפות הידיים לאורך כל התרגיל? תעמדו על האגרופים אסופים כדי להקל על כפות הידיים

מביאים בנשיפה ברך פנימה לחזה באלכסון, מיישרים, ברך השנייה

בנשיפה מביאים ברך החוצה אל המרפק

בנשיפה – פוש אפ. ניתן לכופף ברכיים אם קשה לעשות פוש -אפ אם רגליים ישרות

אגב, מי ששואל איך נראה התרגיל תוך כדי הביצוע, תוכלו לצפות בו בסרטון הזה (התרגיל הראשון):

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

.

תכזרו שהמפתח לעבודה נכונהיעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

אם קשה מבלי להפסיק  – ניתן לעשות מנוחה ארוכה יותר בין תרגיל לתרגיל או סבב לסבב.

תיהנו מהאימון!

..

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם ושיהיה לכם שבוע מקסים!

.

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה