הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

תרגילים שמוקדשים לפיתוח יציבה יפה ונכונה, חיזוק של זוקפי גו שרירים העמוקים, שרירי רחב גבי וחיזוק שכמות – לגב חתולי, זקוף, חזק ובריא, ויציבה מלכותית.

13/10/2012

זו שאלה שקיבלתי מאחת המתאמנות הטריות בבלוג:
היי ג’ני. ממשיכה בכיף גדול להתאמן איתך מרחוק :) תודה על רבה על המידע והתרגילים המושקעים!!!
שמתי לב שהשרירים שהכי מרכזיים אצלי באימונים זה בטן גם ה4 ראשי (מרוב סקווטים חחח)…..
אבל תוהה איזה תרגילים למשל טובים לחיזוק זוקפי הגב? האם יש תרגילים ספציפיים שאפשר לעשות
ולהרגיש את השרירים שם עובדים גם כן?
לגבי התזונה אני מודה שיותר קשה לי להקפיד.….. אבל מנסה להשתפר :)

למעשה קיבלתי כבר מספר בקשות לסרטון שירכז את התרגילים לזוקפים וחיזוק של הגב,

לכן החלטתי להעלות את התשובה שלי בפוסט עד שאצלם סרטון שירכז את כל המידע בנושא של זוקפי גב ויציבה.

- היי יקירתי, איזה כיף לשמוע שאת ממשיכה להינות ולהתאמן איתי!
כל התרגילים באימונים שלנו מפעילים את כל הגוף כמכלול
וכמו ששמת לב לעבודה חזקה של שרירי הבטן, התרגילים כמו סקווט, לאנג’, פלאנק וכו’  -
מחזקים גם זוקפי גב ושרירים העמוקים
לכן חשוב ביותר לבצע את התרגלים ביציבה נכונה – גב זקוף, כתפיים אחורה מטה,
כתפיים רחוקים מהאוזניים וצוואר ארוך, שכמות קרובות, חזה פתוח, בטן פנימה וירכיים מהודקים.
עבודה עם הקפדה על יציבה תקינה מחזקת אותה ואת הזוקפים ושרירים העמוקים (שרירי היציבה).
.
התרגילים הספציפיים ליציבה וחיזוק של זוקפי גו –
.
אני ממליצה על תרגילי גמישות מתוך סרטון של חימום לפני האימון ומתיחות אחרי האימון,
וגם כמה תרגילי חיזוק שאצרף לך למטה בוידאו.
.
1. מתיחות לגב, חזה, כתפיים, זרועות – חשובים ליציבה נכונה וגם חימום לפני האימון.

אחד התרגילים החשובים זה “חצי ירך בעמידה”  (דקה 6.16) מביקרם יוגה שאני מבצעת על בסיס יומי בשביל לשמור
על אורך הנכון של שרירי הגב, חזה, מצוינת לחיזוק הגב, זוקפים, פתיחת חזה, מתיחה וחיזוק של גב ופלג גוף עליון.
בסרטון תמצאו עוד מתיחות נוספות חשובות ונעימות.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

2. תרגילי גמישות לגוף גמיש, חתולי וזקוף – סרטון שמוקדש כולו לפיתוח יציבה זקופה!

תיהנו ממנו אחרי האימון / שלבו את התרגילים גם לפני האימון כדי לשפר את היציבה ו”לפתוח” גוף תפוס.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

3.  תרגיל קוברה (דקה 5.54) מצוין לחיזוק זוקפי גב ושכמות, חיזוק של שריר רחב גבי, גב עליון, עמוד השדרה ושרירים עמוקים, מצויין ליציבה.

הנחיות ביצוע:

1. בשכיבה על הבטן, רגליים חזקות כמו עמוד, מתוחות חזק לאחור. תשרישו היטב את הבהונות לתוך הקרקע לצורך קיבוע ותמיכה.

2. תכניסו ותדביקו את האגן ואת הפוביס חזק פנימה לתוך המזרן, ישבן מכווץ.

3. ידיים ישרות מלפנים מתוחות, אגודלים למעלה, ידיים לא נוגעות ברצפה – ידיים באוויר.

3. בנשיפה, הובילו את המרפקיים לכיוון הכיס האחורי (חלק הפנימי של היד שואף להיצמד לקו התפר של הצלעות).

4. לקראת סוף התנועה של המרפקים לכיוון הכיס האחורי, מבצעים פשיטת גו – מקלפים את החזה מהמזרן. צריך לתזמן את התנועות האלה יחד לתנועה אחת זורמת וחלקה.

5. הקפידו על התנועה זורמת וחלקה בלי “דחיפות” חזקות מהגב.

6. תעלו מעלה לקוברה כמה שאתם יכולים כל עוד ואתם שומרים על תנועה חלקה.

embedded by Embedded Video
YouTube Direkt

4. תרגיל סופרמן (דקה 9.08) מצוין לחיזוק הגב, השרירים העמוקים, זוקפי גו, ובנוסף – ירכיים, ישבן, זרועות

תרגיל מצויין שאני מאוד אוהבת לחיזוק של כל הגוף, מפעיל חזק את השרירים העמוקים, את הגב, רגליים וזוקפי גו. תרגיל מצויין ליציבה, מתאים מאוד למתחילים.

הנחיות ביצוע:

1. בטן אסופה, כל הגוף אסוף תוך כדי התרגיל.

2. בנשיפה, מותחים ומרימים את היד ורגל הנגדית, בתחושה שמישהו מושך אותכם ל-2 כיוונים שונים, בתנועה זורמת. יש לוודא שאתם לא “פותחים” את האגן מהצד של הרגל הנמתחת לאחור, או את הכתף של היד הנמתחת קדימה. כל המפרקים נמצאים באותו גובה.

3. צוואר בהמשך לעמוד השדרה.

4. מניחים את היד ואת הרגל חזרה בעדינות מירבית, תעשו את השלב זה לאט, תוך לקיחת אוויר הדגרתית.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt


5. תרגיל birdog (דקה 12.40) מצוין לחיזוק הגב, השרירים העמוקים, זוקפי גו, ובנוסף – ירכיים, ישבן, זרועות

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

6.  תרגיל חתירה בהטייה והרחקת זרועות (דקה 2) מצוין לחיזוק רחב גבי, כתפיים אחוריות, שכמות, מודעות ויציבה (גם ירכיים, ישבן ובטן)

חתירה:

הרחקה אופקית יד יד “הפוכה”:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

* לגבי תזונה – זה חלק הכי קשה בדרך כלל. נסי לעשות שינויים הדרגתיים - כל שבוע שפרי פרט אחד מסוים בתזונה,
תני לעצמך להסתגל לאורח החדש ואל תייאשי: בניית הרגלים חדשים לוקחת זמן, תהיהי סבלנית :)))
.

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם ושיהיה לכם שבוע מקסים!

.

בהרבה אהבה, ג’ני


עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה