הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אימון חזק לפלג גוף עליון, בטן ושריפת שומנים בכל הגוף, בזמן סנסציוני של 8 דקות בלבד! האימון האופטימלי להספק מירבי תוך מינימום זמן למקסימום תוצאות! תיהנו יחד איתי באימון, גוף חזק זה סקסי!

30/07/2012

בהמשך למסורת שהתחלנו באימון הקודם, באימון החדש של השבוע אנחנו ממשיכים עם

שיטת Tabata לאימון ממוקד ואפקטיבי ביותר לחיזוק הפלג גוף עליון – גב, חזה,

זרועות וכתפיים, זרועות אחוריות (מישהו אמר “מלח-פלפל”?) ושרירי הבטן

חזקים כמו פלדה. גוף חזק זה סקסי!

ובשיחת מוטיבציה השבועית, אני רוצה לדבר על… אבדן מוטיבציה.

מפתיע ומפליא אותי כל פעם מחדש, עד כמה מהר המתאמנים, במיוחד החדשים, עלולים לאבד

מוטיבציה ולזנוח את האימונים ואורך החיים החדש שרק התחילו לסגל לעצמם.

וזה קורה לא מעט: בתחילת התהליך – חדורי מוטיבציה, מתאמנים יפה, שומרים על תזונה יותר

טוב או פחות טוב, עם הצלחה מעורבת, ואף מגיעים לתוצאות נראות לעין ומקבלים מחמאות מהסביבה.

ופתאום, מה קרה?

הבלון של רצון טוב מתפוצץ וכל הרגשות מתפרצים. הציפיות הגדולות (מדי) בקשר לקצב הירידה במשקל,

או חוסר שביעות רצון לגבי ההצלחה בשמירה על התזונה מצליחים לצערי הרב לנטרל לגמרי את החודשים

של העבודה הקשה ו“למחוק” מבחינה המנטלית את ההצלחות שהושגו.

לא כביקורת, אבל הרבה אנשים צוברים וסוחבים על עצמם עודף משקל וחוסר פעילות מוחלטת במשך שנים

ודורות, וכשמחליטים על מהפך – רוצים יותר מדי ומהר מדי. ושאם שמרו “יפה” והתאמנו במשך שבועיים או

אפילו חודשיים – מצפים כנראה שכל המטען של הקילוגרמים העודפים שנצבר במשך שנים ייעלם כמו קסם.

והם הופכים לחסרי סבלנות ולא מרוצים בקשר לעצמם ובקשר לתהליך, מבולבלים ושוב מתחילים לחפש

פתרונות הזויים ומהירים שלא עובדים לטווח ארוך.

או שפשוט עוזבים ומבטיחים לעצמם כל מיני דברים: לעשות הפסקה ולחזור, להתמקד בתזונה ואח”כ

“לטפל” בנושא של הכושר, לחכות עד שילדים יחזרו מהחופש ושבפעם הבא הכל ילך יותר טוב וכו’. נשמע מוכר?

ברור שבשביל להגיע לגוף של תחרות פיתוח גוף עם מינימום אחוזי שומן – אנשים עוברים שנים של אימונים

מפרכים ומשטר של תזונה.

אבל בשביל להגיע לגוף יפה, אסטטי ובריא – אנחנו לא צריכים לחיות במשטר ואנחנו לא צריכים

אימונים מפרכים. צריך לאכול מאכלים נכונים, שיכולים להיות בריאים, טעימים ומהנים, להתאמן

לפחות 2-3 בשבוע – בצורה עקבית ולשמור על הרצף.

לא צריך אקסטרים (להתאמן כמה פעמים ביום, לחיות על דיאטת חלבונים נוקשה, לצרוך אבקות ושורפי שומן,

ולהתיש את עצמכם במחשבות) – לאנשים שזה לא המקצוע שלהם זו הדרך הקלה ביותר מאבד מוטיבציה.

תשמרו על המוטיבציה ע”י עקביות ומתינות לטווח ארוך – תיעזרו בסבלנות וקבלה עצמית

– כך תגיעו לתוצאות מרשימות בדרך בריאה ובטוחה, ולא פחות חשוב – מהנה.

וכמו שאני אומרת תמיד גם באימונים – תעשו את מקסימום שאתם מסוגלים לאותו רגע.

את המיטב מבחינתכם. לא יותר ולא פחות. וזה מאוד אינדיבידואלי.

בשביל מפתח גוף – זה יכול להיות “כלום” אבל בשביל מישהו שרק מתחיל את דרכו באורך

החיים החדש ולא מוכר עדיין – זה עולם ומלאו מבחינת ההשקעה!

אל תשוו את עצמכם, אל תשפטו את עצמכם, ובלי ביקורת קשה בבקשה. קבלו את עצמכם

כמו שאתם – רוצים שינוי, עושים את המיטב וצועדים בדרך בטוחה למטרה.

אל תתנו לפזיזות להסיט אתכם מהדרך.

תהיו עקביים וסבלניים– זה ישתלם לכם לטווח ארוך, ובסוף אם תרצו – יהיו לכם גם קוביות!

.

ביצוע האימון:

2 צמדים של תרגילים. 2 תרגילים בכל צמד שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

אתם צריכים: זוג משקולות של 1-2 ק”ג, או בקבוקי מים מלאים של 0.5-1.5 ליטר.

האימון בנוי מ 2 חלקים: נבצע 2 תרגילים מצמד תרגילים הראשון באינטרוולים של 20 שניות עבודה

ו- 10 שניות מנוחה למשך 4 דקות, ובסיום, לאחר מנוחה קצרה משותפת, נעבור לביצוע של מצד תרגילים השני.

אין מספר חזרות באימון, נסו לבצע את המקסימום חזרות שאתם יכולים, תוך הקפדה על ביצוע תקין

ובטוח של כל תרגיל. תתאמצו ותנו את המקסימום שלכם!


embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

צמד התרגילים הראשון:


תרגיל 1 – competition push-up  - פוש אפ “תחרותי” עם מגע של החזה בקרקע

תרגיל 2 – deeps – סמיכה אחורית מהכיסא

צמד תרגילים 2:

תרגיל 1 –  Row – חתירה באחיזה צרה בהטיית גו

תרגיל 2 – הרחקה אופקית יד יד “הפוכה”

תכזרו שהמפתח לעבודה נכונהיעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר?  בצעו עוד סיבוב של כל התרגילים ברצף!

בצעו את מקסימום חזרות שאתם יכולים ותעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק !

לגוף חדש ומדהים!

תיהנו מהאימון!

..

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם ושיהיה לכם שבוע מקסים!

.

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה