הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

חזק לרגליים, ישבן, בטן ושריפת שומנים בכל הגוף, בזמן סנסציוני של 8 דקות בלבד! כזה אימון עוד לא היה, וזה האימון האופטימלי להספק מירבי תוך מינימום זמן למקסימום תוצאות! תיהנו יחד איתי באימון, תנו פוש וכך תקבלו מקסימום תועלת !

22/07/2012

היי לכולם!

אני שמחה להביא לכם עוד אימון שבועי חדש ומדהים!

כיף לקרוא את כל התגובות שלכם שאתם אוהבים את האימונים הקצרים, המאתגרים ואפקטיביים

שאנחנו עושים ביחד.

עוד יותר כיף לקרוא שאתם גם רואים ומרגישים תוצאות נפלאות מהאימונים ובאורח חיים הטוב והבריא יותר.

כל זה נותן לי המון אנרגיות וכוח להמשיך להשקיע באימונים שלנו ובהפקת הסרטונים החדשים.

השבוע אני מביאה לכם אימון בתכנית חדשנית ומאוד אפקטיבית שאנחנו נעשה היום ביחד בפעם הראשונה

שנקראית tabata.

התכנית הזו פותחה ע”י איזומי טבטה, החוקר היפני, וזו שיטת האינטרוולים העצימים שנמצאה כאפקטיבית

ביותר לשיפור האירובי לצד השיפור האנארובי בקרב האתלטים. עושים בה שימוש רב גם כדי לצאת מהפלאטו

(סטגנציה), להוסיף עוד גיוון נוסף וצבע לאימונים, ומי שממש קצר בזמן – זוהי תכנית האופטימלית להספק

מירבי בזמן קצר למקסימום תוצאות!

תיהנו מהקפצת חילוף החומרים לגבהים חדשים, שיפור סיבולת לב ריאה, פיתוח שריר ושריפת שומנים

יעילה תוך ולאחר האימון.

האימון בנוי מ 2 חלקים: נבצע 2 תרגילים מצמד תרגילים הראשון באינטרוולים של 20 שניות עבודה

ו- 10 שניות מנוחה למשך 4 דקות, ובסיום, לאחר מנוחה קצרה משותפת, נעבור לביצוע של מצד תרגילים השני.

אין מספר חזרות באימון, נסו לבצע את המקסימום חזרות שאתם יכולים, תוך הקפדה על ביצוע תקין

ובטוח של כל תרגיל.

תתאמצו ותנו את המקסימום שלכם!

אני שמחה לתת פוש אדיר איתכם באימון תוך כדי סרטון, להזיע ולהתפלל ל”ביפ” של הטיימר שיתריע

על הפסקה בין התרגילים, תוך כדי שאני מנסה להספיק כמה שיותר חזרות,

במיוחד בשניות האחרונות של התרגיל :-)

.

ביצוע האימון:

2 צמדים של תרגילים. 2 תרגילים בכל צמד שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

אתם צריכים: חבל קפיצה, מקל של מגב (או מגבת ארוכה / חגורה של ג’ינס), כדור ילדים (כרית)


embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

צמד התרגילים הראשון:

תרגיל 1 – קפיצה על החבל


אין לכם חבל קפיצה? – תקפצו עם חבל דמיוני / תקפצו בלי חבל דמיוני עם ברכיים הכי גבוה לכיוון החזה שאתם יכולים

קשה עם הקפיצות? פשוט תרימו ברכיים לחזה הכי גבוה שאתם יכולים בקצב המקסימלי האפשרי מבחינתכם

עוד רעיונות – ריצה קלה במקום

.

תרגיל 2 – סקייטר ( לאנג’ צידי) עם נגיעת מקל בקרקע


ממצב עמידה, מקל מאחיזה רחבה בידיים, חזה פתוח וגב ישר, לקחת אגן אחורה למקסימום תוך הרחקת הרגל השנייה הצידה, תוך הבאת הקצה המקל הנגדי לכף הרגל

שמרו על גב ישר ובטן בפנים.

.

צמד התרגילים השני:

תרגיל 1 – לאנג’ דינמי עם זריקת כדור לקיר, מחליפים בין ימין ושמאל לסרוגין

תקפידו לעבוד עם גב ישר, בטן אסופה וחזה פתוח. תקפידו על זווית של 90 מעלות בברכיים. העבודה מתבצעת מהאגן וירכיים, לכן אין להעביר משקל קדימה מדי (זוית קטנה מ-90 מעלות בברכיים, ייווצר עומס לברכיים).

אל תנתקו עקב של הרגל הקדמית מהרצפה, כל כף הרגל הקדמית במגע עם הקרקע.

תרגיל 2 – טיפוס הרים

דגשים:

1. מתחילים ממנח פלאנק – גוף ישר, בטן אסופה, ירכיים מהודקות, כתפיים מעל כפות הידיים ורחוקות מהאוזניים, צוואר בהמשך לעמוד השדרה.

2. תהדקו את כל גוף ותביאו ברך לכיוון החזה. בנשיפה, תחזירו חזרה ותביאו את הברך השנייה לכיוון החזה.

3. תגבירו קצב ובנשיפה תחליפו רגליים בקפיצה. שמרו על הבטן אסופה כל הזמן. תרגישו עבודה בבטן התחתונה.

4. אל תקפיצו את הגב למעלה, כשמחליפים רגליים – שמרו את הגוף נמוך ומהודק כל הזמן.

/

תכזרו שהמפתח לעבודה נכונהיעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר?  בצעו עוד סיבוב של כל התרגילים ברצף!

בצעו את מקסימום חזרות שאתם יכולים ותעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק !

לגוף חדש ומדהים!

תיהנו מהאימון!

..

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

נתראה שם ושיהיה לכם שבוע מקסים!

.

בהרבה אהבה, ג’ני


עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה