הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

מתכון חדש למוקפץ קוביות חזה עוף עם פטריות וזוקיני – מנה מאוד קלה להכנה, בריאה,

עשירה בטעמים ו Superfoods ופשוט מטריפה עד כמה היא טעימה!

.

תיקתקתי אותה לארוחת צהריים ברבע שעה, ונהניתי ממנה עם כף תערובת קינואה

ואמרנט בצד.

מנה מצוינת לארוחת צהריים או ערב וגם אחרי האימון, יש בה כמויות של חלבון

רזה האיכותי ופחמימות מורכבות איכותיות, שומנים בריאים ורזים וכל המרכיבים

הנדרשים כדי להגיע ולשמור על גוף חטוב, לשמור על הבריאות ולהוסיף חיוניות

ואנרגיה לאורך היום.

טיפ להגשת המנה -  אני אישית תמיד מעדיפה לאכול מצלחת קטנה (של מנה ראשונה).

וכך הצלחת נראית יותר מלאה ומשביעה, לעומת הצלחות הענקיות שמקובל להגיש בהם

את המנה העיקרית. הרי ידוע כי בני אדם  כשאוכלים משתמשים בכל החושים ולחוש הראיה

יש תפקיד חשוב במנגנון השובע.

הוכח מחקרית שמי שאוכל מצלחת קטנה יותר – יהיה שבע ומסופק יותר מהמנה לעומת

אדם שאוכל את אותה המנה מצלחת גדולה שבה המנה נתפסת ויזואלית כקטנה יותר.

זמן ההכנה:

15 דקות

מצרכים (כ-3 מנות)

3 חזות עוף חתוכות לקוביות

בצל גדול או 2 בצלים קטנים חתוך לחצאי עיגולים

2 שיני שום קצוצות

חצי זוקיני גדול חתוך

פטריית פורטובלו 1 גדולה

חופן של שעועית שחורה מבושלת (לא חובה אם אין. גם – אפשר להשתמש בכל שעועית אחרת)

שמן קוקוס להבריש את המחבת

תיבול:

3/4 כף שמן שומשום

2 כפות רוטב סויה

כף וחצי סילן תמרים ללא סוכר

מלח אטלנטי (אם יש צורך)

כפית פלפל שחור גרוס

קורט קינמון

כפית פפריקה מתוקה

חצי כפית צ’ילי מקסיקני

.

אופן ההכנה:

1. מברישים את המחבת עם מעט שמן קוקוס, מוסיפים בצל ומאדים אותו מעט על אש בינונית.

2. מוסיפים קוביות עוף, וממשיכים לאדות ולערבב מדי פעם עד שקוביות עוף מקבלות בצע לבן מכל הצדדים.

3. מוסיפים את שאר הירקות – זוקיני פרוס לרבעי פרוסות, חתיכות של פטריות פורטובלו, שום ושעועית שחורה מבושלת

(אני בישלתי את השעועית בהזדמנות אחרת, ופשוט הוספתי ברגע האחרון כדי להעשיר את המנה גם בחלבון מהצומח.

אם אין לכם שעועית מבושלת – ממש לא חובה, ואפשר גם כל סוג שעועית אחרת)

4. מתבלים בשמן שומשום, רוטב סויה, סילן, פלפל שחור, קינמון, פפריקה וצ’ילי מקסיקני, מערבבים.

5. משאירים על האש עוד כמה דקות לאיחוד טעמים, והמנה מוכנה!

טעים!

.

.הכנת דייסת קינואה ואמרנט בסיסית:

1. משרים 3/4 כוס קינואה ו-1/3 כוס אמרנט במים לכמה זמן שיש ברשותכם.

2. מסננים את המים, מברישים סיר עם מעט שמן קוקוס

3. מוסיפים לסיר את התערובת ו- 2 כוסות מים ומבשלים כ-18 דקות עד המים מתאדים.

4. משארים עם מכסה סגור, עם מגבת מעל הסיר עוד כ-10 דקות.

אני לא מוסיפה מלח בכוונה כי אני אוהבת לאכול את הדייסה הזו גם בבוקר, עם בננה ושקדים, וכמובן,

גם בתור תוספת למנת צהריים, ובמקרה הזה הדייסה סופגת את כל הטעמים של הרוטב המטריף והעשיר של המוקפץ.

.שיהיה בתיאבון ולבריאות וגוף חטוב :)

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים,

.

. חדשים ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body”ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

.

רוצים עוד מתכונים טעימים ובריאים?  תמצאו אותם כאן בבלוג ובקטגוריית מתכונים אתר– תיהנו!

הקניות המומלצות שלי – בדרך לסופר אוכלים בריא

.

שיהיה שלכם המשך שבוע נעים וטעים

בהרבה אהבה

ג’ני


.

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה