הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

פילה דג אמנון עם סלסה עגבניות, שיעניקו לכם בוסט עוצמתי של חיזוק למערכת החיסון בימים החורפיים, הקרים והסוערים. טעים, בריא, סופר-קליל להכנה, ומינימום כלים.

29/02/2012

היי לכולם!

היום אני רוצה לשתף איתכם מתכון מדהים, קל ובריא לדגים עם סלסה עגבניות.

הכנתי את המנה תוך מספר דקות, תוך שימוש במינימום כלים: רק מחבת ומיקסר.

אני ממליצה לשלב דגים טריים בתזונה לפחות פעם בשבוע מכמה סיבות:

דגים עשירים בחלבון, סידן ושומנים בריאים ו”רזים”.

דגים קלים לעיכול, משביעים וטעימים.

סלסה עגבניות טרייה תהווה בוסט עוצמתי של חיזוק למערכת החיסון שלכם להמשך החורף:

בצל ושום הם אנטיביוטיקה טבעית.

עגבניות עשירות בוויטמין C וליקופן ומגינות על תאי גופינו בפני נזקי חמצון ומחלות.

נענע ידועה כתבלין מחמם, חשוב בחורף הקר.

סלרי – סופרפוד עם ערכים תזונתיים עצומים, בעל ערך קלורי שלילי וטעם שמעדן ומעשיר כל מנה.

שמן זית כתית– שמן בריא ו”רזה” -  עוזר להטמיע שומנים בגופינו ומוריד כולסטרול הרע.

מלח אטלנטי – להבדיל ממלח שולחני רגיל,  עשיר במינרלים ובריא (כמובן, בכמויות סבירות).

אגב, ידעתם שבישול הירקות הורג את רוב הויטמינים ואנזימים שבירקות?

לכן, השתדלו במיוחד בחורף לאכול כמה שיותר ירקות טריים ולא מבושלים כדי לספק לגוף את מגוון ומירב הוויטמינים הדרושים.

/..

מצרכים לדגים:


פילה של דג אמנון (או כל דג אחר).

מעט שמן קוקוס לטיגון הדג (כשליש כפית)

.

מצרכים לסלסה עגבניות:


2 עגבניות בשלות

2 עגבניות שרי

2 עגבניות מיובשות

גבעול סלרי

2 שיני שום

חצי בצל סגול

חצי כפית פלפל שחור גרוס

רבע כפית מלח אטלנטי גס

כף שמן זית כתית

אופן הכנה:

  1. להמיס חתיכה קטנה של שמן קוקוס על המחבת ולמרוח כשכבה אחידה באמצעות מברשת סיליקון.
  2. להניח את הפילה של הדג על הצד של העור, אש בינונית-קטנה, ל-2 דקות, להפוך לצד שני לעוד -2 דקות.

3. בזמן שהדג מתבשל על המחבת, שימו את כל המצרכים לסלסה עגבניות לתוך המיקסר ותפעילו עד לקבלת התערובת אחידה.

שיהיה לכם בתיאבון, תיהנו!

.

אני זמינה לכל כל השאלות שלכם, לייעץ, לעזור – בדף הפייסבוק שלי WOW your body – בלוג הכושר של ג’ני

אשמח אם תשאירו שאלות ותגובות!


למי שמחפש להישאר מעודכן באימונים חדשים, טיפים בתזונה ומתכונים בריאים ומטריפים – הדרך הכי פשוטה  -  להירשם לעדכונים בדף הפייסבוק שלי (ללחוץ “לייק”)

נתראה שם !

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה