הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

הנה זה הגיע! בעקבות בקשות רבות – האימון החדש של השבוע – אימון חזק לכל הגוף בו נקדיש תשומת לב מיוחדת לפלג גוף עליון חטוב, סקסי ומעוצב – חזה מורם, גב חזק, כתפיים משורטטות ומפתות וזרועות מטופחות וחזקות. נשמע חלום? בואו להתאמן וניתן ביחד פוש חזק בדרך לגוף הלוהט שלכם!

28/02/2012

היי לכולם!

.

האימון החדש של השבוע הוא “חיטוב מהפכני לגוף לוהט” שיביא לכם בוסט חדש של החיטוב לכל שרירי הגוף בדגש מיוחד לפלג גוף עליון חזק חטוב וסקסי,

שריפת השומנים וים של הרגשה נהדרת ואנרגטית שתלווה אתכם במשך כל היום!

באימון הזה אנחנו נקדיש תשומת לב מיוחדת לפלג גוף עליון חטוב, סקסי ומעוצב – חזה מעוצב, גב חזק, כתפיים משורטטות סקסיות ומפתות וזרועות מטופחות וחזקות.

כמובן, שאנחנו ממשיכים לחזק ולעצב את הרגליים –  יפות, חזקות וארוכות, ירכיים פנימיות מהודקות, בטן יפה וסקסית!

.

תיהנו מהצפייה:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

ביצוע האימון:

3 סבבים של 4 תרגילים שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

פשוט תעברו על ההוראות והתמונות, תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותתחילו – תנו פוש יחד איתי תוך כדי האימון!

.

תרגיל 1 – פוש-אפס & אגרוף יד – יד  - 12 חזרות

חיזוק ועיצוב שרירי החזה, ידיים, זרועות, בטן, שכמות, גב, יד אחורית, שריפת שומנים

דגשים:

1. ידיים ברוחב הכתפיים, מרפקים פונים מעט החוצה.

3. תורידו את החזה למטה בין כפות הידיים. תקפידו על גב ישר ללא הקשתה בגב תחתון, בטן תחתונה, מותניים וירכיים אחוריות מכווצים פנימה, צוואר בהמשך לעמוד השדרה.

4. כדי לעלות חזרה, תגייסו כוח מהבטן –תכווצו את הבטן התחתונה וירכיים חזק פנימה ועם נשיפה ארוכה תיישרו את הידיים ותעלו חזרה.

5. תגייסו שוב את שרירי הבטן כדי לקבל יותר יציבות ו בנשיפה תביאו אגרוף לפניכם.

. קשה? תעשו גרסה פשוטה יותר פוש – אפ מהשולחן או קיר (הכי קל)

.

תרגיל 2 – לאנג’ עם פשיטת מרפקים מעל הראש – 10 חזרות על כל רגל

חיזוק רגליים, ירכיים, ישבן, בטן, גו, יציבה, זרועות אחוריות

דגשים:

1. לאורך כל התרגיל שמרו על גב ישר, בטן אסופה, כתפיים אחורה ומטה, חזה פתוח, תמתחו את הקודקוד גבוה לשמיים.

2. מעמידת מספריים, כופפו את הרגל האחורית בברך, שמרו על זווית 90 מעלות בברכיים.

תגייסו את שרירי הבטן וכל השרירים העמוקים, גב ישר, ובנשיפה – תיישרו את הרגליים בחזרה לעמידה ותיישרו את המרפקים מעל הראש.

3. לפשיטת מרפקים – תצמידו את המרפקים לאוזניים, תשמרו על כתפיים פנימיות מטה, שכמות מטה וחזה פתוח.

4. וודאו שמרפקים פונים קדימה לפניכם ולא לצדדים, שמרו ידיים לצידי האוזניים, אל תתנו לידיים להתנדנד קדימה.

5. טיפ ליציבות: תצמידו את הבוהן הגדולה של הרגל הקדמית חזק לתוך הקרקע, שמרו על מבט מיושר לפנים, תמצאו לכם נקודת מיקוד מטר לפניכם.

..

תרגיל 3 – סומוסקווט עם לחיצת כתפיים – 12 חזרות

..

עיצוב וחיזוק רגליים, ירכיים פנימיות, ישבן, שרירי הבטן, זוקפי גו, שרירי core, שרירי הכתפיים וזרוע אחורי.

דגשים:

1. גו ישר, בטן אסופה, ישבן אסוף (זנב פנימה בין הרגליים), משקולות לצידי הכתפיים, כתפיים אחורה ומטה, חזה פתוח.

2. רגליים יותר מרוחב הכתפיים, כפות רגליים פונות לצדדים, יורדים למטה עם גו ישר, כאילו הגב נשען על הקיר דמיוני.

3. בנשיפה - מיישרים את הרגליים ואת הגוף למצב עמידה עם גב ישר ומיישרים את הידיים מעל הראש.

תרגישו בשלב הזה עבודה בירכיים פנימיות שנסגרות כמו מספריים ואסיפת ישבן והבטן.

/

תרגיל 4 – חתירה במנח הטיית גו (עמידת מספריים) – 12 חזרות

חיזוק ועיצוב של שרירי הגב (רחב-גב), טרפז (גב עליון), שכמות, ירכיים, רגליים (סטטי), בטן, זוקפי גו, כל השרירי העמוקים, חיזוק סטטי של גב תחתון, יד קדמית (שרירי המרפק).

דגשים:

1. עמידת מספריים – בטן וירכיים אסופים, ישבן אסוף. גב מוטה קדימה אך ישר – חזה פתוח ו”לוחץ” קדימה. כתפיים אחורה ומטה, מבט לפנים.

2. מהמנח ההתחלתי – ידיים אנכיות לרצפה, תובילו בנשיפה את המרפקים אחורה לכיוון הגב והכיס האחורה של המכנס (דמיוני), ממש צמוד לצלעות.

3. להימנע מתנועה משורש כף היד – במקרה הזה כתפיים יתעגלו פנימה ומרפקים ייפתחו לצדדים. תנועה נכונה – כמו בסעיף 2 !

תיהנו מהאימון שלכם! באהבה, שלכם, ג’ני

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY

*****

10 טיפים לשמירה על גוף חטוב  – טור חדש!

תכנית אימונים לכל המתאמנות המתחילות שתכניס אתכם לכושר בחודשיים הקרובים 

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה - עבור מתחילים, רמת ביניים ומתקדמים

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

תזונה שתמריץ אתכם לגוף חטוב – תזונה ממריצה 

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה - פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT - מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 – פוסט חדש!
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

 

 

 

 

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה