הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

הקיץ הזה אתם תהיו זוהרים מעבר לכל דמיון! פשוט תפעילו את הסרטון במחשב ותנו פוש יחד איתי תוך כדי האימון! קדימה לגוף חדש ולמהפך שלכם!

21/02/2012

האם אתם מאמינים בקסמים ויכולות הנסתרות בכל אחד מאיתנו להפוך בלתי- אפשרי לאפשרי?

האם זה ריאלי ובר השגה להגשים חלומות ולעשות מהפך?

רוב האנשים שואפים להגיע למה שהם חושבים שמבחינתם הוא האפשרי,

אבל למעשה אנחנו צריכים לשאוף דווקא לבלתי – אפשרי, אחרת, איפה האתגר והעניין בחיים?

הרבה האנשים מתייאשים ונכשלים כבר בתחילת התהליך של מעבר לאורח חיים בריא וכושר כדרך חיים,

כי לא מאמינים מספיק בעצמם ובכוחותיהם לחולל שינויים משמעותיים בחיים, במראה הגוף שלהם ובסגנון חיים חדש.

תורידו מהלקסיקון שלכם קביעות ומשפטים כגון: “אני לא אצליח בחיים להגיע לזה”, “זה חזק ממני” (האכילה הלא בריאה), “זה קשה”, “אני מפחד” וכו’.

תאמינו בעצמכם, תשכנעו את עצמכם שאתם מסוגלים לעשות כל דבר אשר תרצו בו ותחליטו.

אנחנו – מה שאנחנו חושבים שאנחנו.

מחשבות על כישלון הצפוי לא משרתות אותנו בדרך למה שאתם רוצים להשיג: להיראות מיליון דולר, להרגיש מצוין,

להיות בריאים, מאושרים וסקסיים, לחיות בשלום עם עצמינו ועם הגוף שלנו.

תעשו החלטה: “המחשבות הקודמות לא מקדמות אותי למטרה, הן עוצרות את ההתפתחות שלי ומרחיקות אותי מהמטרה,

לכן אני בוחר לחשוב חיובי ולבחור בשפע והצלחה”.

תבחרו במחשבות “בונות” וחיוביות על החיים ועל עצמכם.

תגידו לעצמכם ממש ברגע הזה: “אני מוכן לשינוי ולמהפך, אני רוצה להיראות ולהרגיש מצוין, להיות סקסי ומאושר,

ואני משוכנע שאצליח בכל דבר אשר אבחר לעצמי מתוך השפע ואני רואה את עצמי מצליח”.

דמיינו את התמונה של עצמכם החדש ושל ההצלחה שלכם, תקרבו את התמונה אליכם, תתמקדו בה, מלאו אותה בצבעים,

קולות, ריחות, חוויות, צחוק, חיוך, פרגון, תחרטו אותה בזכרון והתת- מודע שלכם.

תעלו את התמונה הזו שוב ושוב לפני שאתם הולכים לישון, נסו שזה יהיה הדבר האחרון שאתם חושבים עליו לפני שנרדמים.

תראו איך התמונה הזו תתפוס יותר ויותר מקום בחיים האמיתיים מעבר לדמיון, עד שהיא תהפוך לחלק מכם, בדיוק כמו שרציתם.

.

האימון החדש של השבוע הוא “חיטוב מהפכני לגוף לוהט” שיביא לכם בוסט חדש של החיטוב,

שריפת השומנים וים של הרגשה נהדרת ואנרגטית שתלווה אתכם במשך כל היום!

זוהי סדרת חיטוב קטלנית שכוללת 9 אימונים בסה”כ שמתאימים לואנחנו נפתח אותה עם 2 אימונים:

באימון הזה אנחנו נקדיש תשומת לב מיוחדת לרגליים יפות וחזקות, ירכיים מהודקות, ישבן עגול ומוצק ובטן יפה ומעוצבת!

באימון הבא אנחנו נתמקד בפלג גוף עליון – חזה, גב, זרועות, כתפיים ושרירי הבטן.

תמשיכו לעקוב אחרי האימונים הבאים בסדרה.

הקיץ הזה אתם תהיו זוהרים מעבר לכל דמיון!

תיהנו מהצפייה:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

/

ביצוע האימון:

3 סבבים של 4 תרגילים שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

פשוט תעברו על ההוראות והתמונות, תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותתחילו – תנו פוש יחד איתי תוך כדי האימון!

/

תרגיל 1: סקווט והרמת הברך לחזה - 15 חזרות


דגשים:

1. לסקווט: קחו את הירכיים ואת הישבן אחורה קודם, ברכיים לא עוברים את הבהונות כפות הרגליים, משקל על העקבים, גב ישר, בטן בפנים, כתפיים אחורה ומטה.

שמרו על החזה פתוח ומבט לפנים.

2. בנשיפה, תעלו חזרה, ותביאו את הברך לחזה. תחליפו ברכיים. שמרו על בטן בפנים.

/

תרגיל 2: לאנג’ לאחור וברך למרפק הנגדי & רוטציה עם ידיים שלובות על החזה – 20 חזרות


דגשים:

1. קחו רגל אחורה וכופפו את 2 הברכיים 90 מעלות.

2. שמרו על גב ישר, בפן אסופה, כתפיים אחורה ומטה.

3. בנשיפה, עם גיוס נוסף של שרירי הבטן, תעלו חזרה

ותביאו ברך לכיוון המרפק הנגדי תוך רוטציה קלה של פלג גוף עליון לכיוון השני (כמו סחיטה).

/

תרגיל 3: סקווט עם קפיצה – 10 חזרות


דגשים:

1. כניסה לסקווט (הסבר בתרגיל 1)

2. בנשיפה, דחפו את העקבים לקרקע והירכיים והאגן למעלה, ועם גיוס של שרירי הבטן פנימה ותתנתקו מהקרקע.

3. חזרו בנחיתה רכה על הכריות של כפות הרגליים (לא העקבים) לתוך המנח סקווט.

4. כל הזמן הזה שמרו על היציבה נכונה – גו, בטן, כתפיים, חזה, מבט.

קשה? בצעו קפיצה לא גבוהה, או תעלו עד קצות האצבעות, ואם עדיין קשה – פשוט תעלו עם כמה שיותר עוצמה מתוך האגן והירכיים.

/

תרגיל 4: פלאנק ידיים & כלב ראש למטה על רגל אחת  - 12 חזרות


דגשים:

1. לפלאנק: ידיים ממוקמות בדיוק מתחת לכתפיים, דחפו את המזרן (לא להישען על הכתפיים).

2. תרחיקו כתפיים מהאוזניים, גוף ישר, בטן פנימה, ירכיים מכווצות, ישבן מכווץ.

3. בנשיפה, דחפו את המזרן עם הזרועות ועם גיוס שרירי הבטן תמתחו את הרגל מתוך שרירי הירך והישבן אחורה ומעלה. שמרו על הרגל ארוכה.

4. חזרו למצב פלאנק – וודאו שהבטן אסופה פנימה, ירכיים וישבן מכווצים, והיציבה נכונה (סעיף 2)./

תיהנו מהאימון שלכם!

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא
*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

*****

טיפים שיעזרו לכם לרזות ולהתחטב – טור חדש!

פעילות גופנית במקומות צפופים בבית 

תכנית אימונים לכל המתאמנות המתחילות שתכניס אתכם לכושר בחודשיים הקרובים 

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה - עבור מתחילים, רמת ביניים ומתקדמים

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

תזונה שתמריץ אתכם לגוף חטוב – תזונה ממריצה 

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה - פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT - מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 – פוסט חדש!
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה