הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

לכל מי ששאל, התעניין וביקש שאשתף איתכם מה אני אוכלת במשך היום – להלן התיעוד התזונתי של יום אחד מחיי – 15 לפברואר.

16/02/2012

אז איך חגגתם את ולנטיינס דיי?
אגב, זהו יום שבו מותר ורצוי לאכול ולהתפנק עם שוקולד :-)
אנחנו אכלנו ארוחת ערב חגיגית שבעלי הכין – סטייק אנטריקוט וניוקי פירות ים, לקינוח היה שוקולד מריר.
ממש נהניתי מהארוחה שהיתה טעימה בטירוף ממצרכים סופר-איכותיים, התפנקתי מהטעמים, ריחות, ולא חשבתי לרגע על השעה, האם זה משמין, האם זה מתאים וכו’.
לפעמים צריך לדעת גם לשחרר, להינות, לתת לחושים ורגשות לקחת אותך ללא עקבות למסה חושים וטעמים.
אז אכלתי לאט, נהניתי מכל רגע. היה מאוד כיף.
יום למחרת – וזוהי החוכמה – להמשיך קדימה, לא להסתכל אחורה.
לא צריך לעשות יום קיזוז, ולהעניש את עצמינו.
לא צריך יום חסות, לא צריך צום, לא צריך לכעוס על עצמינו וגם לצאת למרטון של אימון 3 שעות.
אכלנו, נהנינו, היתה סיבה מצוינת לחגוג – עכשיו – תמשיכו קדימה, באכילה המסודרת היום-יומית ואורח חיים בריא, בשילוב של אימון כושר טוב.

זה מה שאכלתי יום למחרת.
.
7:30
מיץ לימון סחוט ו- 2 כוסות מים
4 כפות יוגורט אורגני 4%
כף תערובת גרעיני דלעת, חמניה וקוקוס
.
10:00
קפה עם שליש כוס חלב 3%
סלט קטן – מלפפון, עגבניה, גמבה צהובה, בזיליקום וכף שמן זית
פרוסה וחצי של לחם שיפון מלא אורגני ( אלומה) עם אבוקדו, פרוסה של חזה עוף ופרוסה של אמנטל צרפתי
.
13:30
סלט – עגבניה, סלרי, גזר, גמבה אדומה עם כף שמן זית
4 כפות קוואקר עם שליש כוס חלב , כפית דבש, 7-10 אגוזים שונים (פקאן, קשיו, שקדים, אגוזי מלך, פיסטוק),
2 כפות יוגורט
/
16:00 לפני האימון - תמר וחצי – מג׳ול גדול ושקד
/
אימון
/
17:30
סלט – שליש אבוקדו, גזר, גמבה, עגבניה, חסה, בזיליקום, שמן זית.
סנדוויץ פתוח עם פרוסה 1 של לחם שיפון מלא אורגני,
2 פרוסות חזה עוף מטוגן עם מעט שמן קוקוס, מלח אטלנטי ופלפל שחור גרוס
/
20:30
פרוסה קטנה פשטידת ברוקולי דיאטטית (מתאמנת שלי כיבדה אותי אחרי אימון הליכה מחזורי שעשינו יחד)
/.
21:30
סלט גדול – גזר, מלפפון, עגבניות שרי תמר, גמבה, סלרי, חסה, בצל סגול , חצי אבוקדו עם חצי כף שמן זית וקופסת סלמון במיץ של עצמו.
.
23:00
4 כפות יוגורט באפאלו עם:
בננה
7 אגוזים שונים
כפית דבש
.

****

כמו שאתם רואים, אני מפזרת את הארוחות של על פני כל היום, כדי לשמור על רמות אנרגיה קבועות, ולמנוע התקפות רעב פתאומיות.

בנוסף, אכילה של ארוחות קטנות -בינוניות כל 2-3 מאפשרת שריפת שומן יעילה יותר, חילוף חומרים מהיר יותר ובניית שריר טובה יותר.

ל “תכנית תזונה לגוף חטוב ולוהט “

ל “תכנית תזונה לגוף חטוב ולוהט ” – כיצד אוכלים 6-7 ארוחות קטנות במשך היום

לוידאו “תכנית תזונה להרזיה וגוף חטוב ולוהט – מה ואיך לאכול”, חלק 1

לוידאו “תכנית תזונה להרזיה וגוף חטוב ולוהט – מה ואיך לאכול”, חלק 2

.

אני זמינה לכל כל השאלות שלכם, לייעץ, לעזור – בדף הפייסבוק שלי WOW your body – בלוג הכושר של ג’ני

אשמח אם תשאירו שאלות ותגובות!


למי שמחפש להישאר מעודכן באימונים חדשים, טיפים בתזונה ומתכונים בריאים ומטריפים – הדרך הכי פשוטה  -  להירשם לעדכונים בדף הפייסבוק שלי (ללחוץ “לייק”)

נתראה שם !

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה