הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

ממשיכים להשקיע בכתפיים וזרועות מפוסלים ומעוצבים עם חיטובים עדינים, סקסיים ומושכים. בואו נסתער על האימון של היום עם חיוך גדול, אהבה בוערת בלב והרבה אנרגיות!

14/02/2012

היי לכולם!

השבוע  אנחנו ממשיכים להשקיע בכתפיים וזרועות מפוסלים ומעוצבים עם חיטובים עדינים, סקסיים ומושכים.

האימון החדש שאני מביאה לכם מיועד לחיזוק ועיצוב של הזרוע האחורית – כן, כן, השריר הטרייספס שזכה לכינויים לא מחמיאים כמו “מלח פלפל”, ו”שריר הוילונות” ואני בטוחה שיש עוד,

עקב מבוכה שהוא יוצר לפעמים כשמנופפים לשלום, מרימים ידיים מעלה כדי לפתוח מגירה בארון, עקב היותו רופף וחלש אם לא מחזקים אותו כראוי.

אז היום, בסימן היום האהבה, בואו נתייחס לגוף שלנו באהבה, בלי ביקורות מיותרות, עם המון הבנה וקבלה.

מתוך הטבע האנושי, תמיד יש לנו ביקורת כלפי עצמינו וכלפי הגוף שלנו, ומכאן - כדי להצליח בתהליך, הרי ומדובר בתהליך לטווח ארוך,

כאשר ההתמדה ועקביות היא המפתח להצלחה, בואו ניעזר בהרבה סבלנות ופתיחות כלפי עצמינו, נלמד לקבל את הגוף שלנו וגם את החולשות שלנו באהבה והבנה.

תיהנו מהתהליך עצמו ומההצלחות הקטנות בדרך – הם אלו שיובילו אתכם בסופו של דבר להצלחה גדולה ואתם תופתעו מאוד מהתוצאה.

ומי מאיתנו לא אוהב הפתעות?

ובנימה אופטימית זו – בואו נסתער על האימון של היום עם חיוך גדול, אהבה בוערת בלב והרבה אנרגיות!

.

תיהנו מהצפייה:

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

.

ביצוע האימון

“האימון כולל 3 תרגילים ותרגיל 1 בונוס שמתאימים במיוחד למתאמנים המתחילים שנכנסים איתי לכושר בסדרת האימונים למתחילים “פשוט ואפקטיבי

 .וכמובן, לכל המתאמנים בכל רמות הכושר המעוניינים לחזק ולעצב כתפיים וזרועות

אנחנו עושים את האימון הזה ביחד או-ליין, עם הדרכה והביצוע שלי תוך כדי האימון – אין מה להתלבט, פשוט תצטרפו לאימון, תיהנו ותתחטבו

. 

תרגיל 1:

פשיטת מרפקים מעל הראש בעמידה  – 12חזרות

 דגשים:

  1. עמידה  – ירכיים מעט אחורה, כיפוף קל בברכיים, ישבן מכווץ, בטן אסופה, גו ישר, כתפיים אחורה ומטה, חזה פתוח.
  2. כשמעלים ידיים למעלה, תרחיקו את ה”כתפיים פנימיות” מהאוזניים.
  3. זרועות צמודות לאוזניים ומרפקים פונים קדימה.
  4. בנשיפה, עם איסוף נוסף של הבטן, תיישרו את המרפקים.

.

תרגיל 2:

פשוטת מרפקים בשכיבה על הגב – 12 חזרות

דגשים:

1. שכיבה על הגב, ברכיים כפופות. תוודאו שהגב צמוד למזרן, ואין שקע בין גב תחתון למזרן. תמשכו את הבטן פנימה.

2. ידיים ישרות למעלה לצידי הפנים. מרפקים פונים קדימה ולא לצדדים.

3. מורידים את המשקולות מאחורי הראש (דמיינו כובע קסקט), משקולת לא נוגעת ברצפה בסוף התנועה מטה.

4. בנשיפה, עם גיוס שרירי הבטן פנימה, תיישרו את המרפקים (בלי להזיז את הזרועות עצמן לצידי הפנים).

….

תרגיל 3:

פשיטת מרפקים בהטיית גו  – 12 חזרות

 

דגשים:

1. עמידת מספריים – רגל אחת קדימה, שנייה מעט אחורה. גו מוטה מעט לפנים. ישבנים ובטן אסופים, גו ישר, כתפיים אחורה ומטה, חזה “לוחץ” קדימה.

2. קחו את המרפקים מקסימום לאחור ותצמידו את הזרועות לצידי הגוף מבלי להזיז למטה תוך כדי התרגיל.

3. בנשיפה, תיישרו את המרפקים (מבלי לנעול אותם), וכופפו בחזרה.

..

תרגיל 4 – בונוס

סמיכה אחורית מהרצפה – 12 חזרות

דגשים:

1. גו ישר, בטן אסופה.

2. ידיים מאחורי הגב, ברוחב הכתפיים ולא רחב יותר מרוחב הכתפיים (ממש תסתירו את הידיים מאחורי הגב).

3. לא להישעו על הכתפיים – סובבו את הכתפיים אחורה ומטה, תפתחו את החזה

תרחיקו כתפיים מהאוזיים.

4. כופפו את המרפקים, ובנשיפה, עם גיוס של בטן פנימה ושמירה על גב ישר – תיישרו את המרפקים חזרה.

5. תקפידו על התנועה במרפקים (כפיפה ויישור) ולא הנעה של הגב מעלה-מטה.

.

זהו סיבוב ראשון של התרגילים, בצעו אותם ברצף או עם מנוחה של 15-30 שניות בין תרגיל לתרגיל.

בצעו עוד 1-2 סבבים נוספים של התרגילים לסיום האימון.

תיהנו מהאימון שלכם!

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW” ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824 / 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה