הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

לכל מי ששאל, התעניין וביקש שאשתף איתכם מה אני אוכלת במשך היום – להלן התיעוד התזונתי של יום אחד מחיי – 7 לפברואר .

08/02/2012

08:00

מיץ לימון סחוט עם מים

כף שמן זית כתית

תפוז קטן

קפוצ’ינו עם שליש כוס חלב 3% וחצי כפית סוכר חום אורגני

2 כפות קוואקר מושרה במים מהלילה, שליש כוס חלב + 5 רצועות קוקוס (אורגני, ללא סוכר)

11:00

10 עגבניות שרי תמר

2 מלפפונים

2 פרוסות לחם שיפון מלא עם אבוקדו ופרוסת חזה עוף מאודה (מלח, פלפל, פפריקה מתוקה וחריפה)

14:00

שומר טרי גדול

7 שקדים לא קלויים ללא מלח

15:30

קפוצ’ינו עם שליש כוס חלב 3% וחצי כפית סוכר חום אורגני

2 כפות קוואקר מושרה במים מהלילה, שליש כוס חלב + 5 רצועות קוקוס

17:00 – אימון

18:00 – ארוחה אחרי האימון

סלט גדול: גמבה צהובה, עגבנייה, מלפפון, 2 גבעולי סלרי, פטרוזיליה, שליש אבוקדו, 2/3 כף שמן זית

רצועות חזה עוף (כ-2 פרוסות חזה עוף פרוס ל”שניצל”) בלימון וסילן (ללא תוספת סוכר)

2 כפות קינואה מבושלת

2 רצועות קוקוס

21:00

סלט גדול עם ביצה קשה ואבוקדו (גמבה, 5 עגבניות תמר, מלפפון, 2 עלי חסה, גזר, פטרוזיליה, חצי אבוקדו, 2/3 כף שמן זית)

23:00

סלט קטן – צנונית, 3 עגבניות תמר, מלפפון, נענע, פרוסת פטה עיזים אורגני 5%, כפית שמן זית

יוגורט באפאלו אורגני 5% (4 כפות) עם חצי אפרסמון, 2 כפות דלעת בתנור, 14 אגוזים שונים (קשיו, שקדים, לוז, פקאן), כפית דבש

******

כמו שאתם רואים, אני מפזרת את הארוחות של על פני כל היום, כדי לשמור על רמות אנרגיה קבועות, ולמנוע התקפות רעב פתאומיות.

בנוסף, אכילה של ארוחות קטנות -בינוניות כל 2-3 מאפשרת שריפת שומן יעילה יותר, חילוף חומרים מהיר יותר ובניית שריר טובה יותר.

ל “תכנית תזונה לגוף חטוב ולוהט “

ל “תכנית תזונה לגוף חטוב ולוהט ” – כיצד אוכלים 6-7 ארוחות קטנות במשך היום

לוידאו “תכנית תזונה להרזיה וגוף חטוב ולוהט – מה ואיך לאכול”, חלק 1

לוידאו “תכנית תזונה להרזיה וגוף חטוב ולוהט – מה ואיך לאכול”, חלק 2

.

אני זמינה לכל כל השאלות שלכם, לייעץ, לעזור – בדף הפייסבוק שלי WOW your body – בלוג הכושר של ג’ני

אשמח אם תשאירו שאלות ותגובות!


למי שמחפש להישאר מעודכן באימונים חדשים, טיפים בתזונה ומתכונים בריאים ומטריפים – הדרך הכי פשוטה  -  להירשם לעדכונים בדף הפייסבוק שלי (ללחוץ “לייק”)

נתראה שם !

בהרבה אהבה, ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה