הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

היי לכולם!

היום אני רוצה לשתף איתכם מתכון למרק ירקות צבעוני ואופטימי שהכנתי להמשך השבוע מעונן וגשום.

דיאטטי, מתאים לכל דיאטה, וכמובן, למי ששומר על אורח חיים בריא.

רציתי להוסיף כף אבקת מרק אורגנית ללא מונוסודיום גלוטמט, אך לבסוף החלטתי לעשות נסיון להסתדר בלי האבקה.

וכמו ששאלו אותו חבריי בדף הפייסבוק שלי, מה רע באבקה אורגנית ללא מונוסודיום גלוטמט?

הרע הוא תמיד יחסי. כמובן, שאבקה אורגנית ללא מונוסודיום גלוטמט עדיפה על האבקה הרגילה.

אבל, מהבדיקה שעשיתי בשוק אבקות המרק האורגניות, גם אבקות אורגניות ללא מונוסודיום גלוטמט

מכילות מרכיבים לטעמי מיותרים בתוך המרק שלי כגון שמרים, עמילן תירס, סירופ תירס ושומן צמחי.

ואת התבלינים שמופיעים בד”כ ברשימה, כגון פטרוזיליה, כוסברה, פלפל ומלח ים מעדיפה להוסיף בעצמי.

במרק הזה רציתי ללכת על הכי טבעי ולא מעובד, ולהגיע לטעם עשיר של המרק שאני אוהבת, באמצעות תבלינים בלבד,

וגם לשבור “אוטומטיות” בהוספת אבקת מרק למרק ירקות.

יצא מעולה וטעים, שמחה על ההחלטה הבריאה יותר :)

.
מרכיבים:

חצי בטטה בינונית

גזר 1 גדול

בצל בינוני

3 שיני שום

2-3 גבעולי סלרי

רבע כרוב לבן

גמבה צהובה 1

תבלינים:

כפית זרעי כוסברה טחונים בבלדר

כפית של כוסברה, בזיליקום ואורגנו יבשים (כפית מכל דבר)

כפית פפריקה מתוקה

כפית פלפל שחור גרוס

חצי כפית בהרט

חצי כפית פלפל צ’ומה (מעט חריף ופיקנטי) או שבבי צ’ילי

כפית מלח אטלנטי

חצי כפית שמן קוקוס לטיגון של הבצל

.

אופן ההכנה:

1. לחתוך את כל המרכיבים לקוביות קטנות

2. להשקיף מעט את הבצל עם שמן קוקוס

3. להוסיף את שאר הירקות, מים, תבלינים,לבשל על אש בינונית עם מכסה סגור ורק חריץ קטן פתוח.

4. לקראת הסוף, להוסיף מלח.

5. בישול המרק קצר יחסית, כ- 15-20 דקות, עד שהירקות מתרככים (השתדלו לא לבשל מדי את הירקות).

ככל שהבישול קצר יותר, כך יותר ויטמינים נשמרים. כנ”ל – מכסה סגור שומר על הויטמינים.

כנ”ל לגבי המלח – מוסיפים בסוף.

.

כשאנחנו שואפים לאורח חיים בריא יותר, הרבה פעמים ההחלטות הקטנות הם אלו שעושים את ההבדל,

והופכים את התהליך לנגיש הרבה יותר, מאשר “מהפכות” שמקשות על הביצוע והתמדה, וגם הנאה מהתהליך.

תחשבו תמיד על דבר אחד שתוכלו לעשות כדי להפוך מאכל או ארוחה לבריאה יותר וטובה יותר בשבילכם ובשביל גופכם,

תומכת יותר במטרות הספורטיביות ובריאותיות שלכם.

שיהיה בתיאבון!

וכמובן, אשמח לענות על כל שאלה ולעזור בכל דבר!

למי שמחפש לקבל לעדכונים על אימונים חדשים, טיפים בתזונה ומתכונים בריאים ומטריפים – הדרך הכי פשוטה להישאר מעודכן – להירשם לעדכונים בדף הפייסבוק שלי (לעשות לייק וללחוץ “הירשם לעדכונים”):

נתראה שם ושיהיה סופשבוע מקסים!

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה