הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

השבוע אנחנו ממשיכים להכין את הגוף שלנו לחופשת סקי באימון הכנה השני בסדרה, כדי להגיע לחופשה בכושר שיא ולהבטיח חופשת סקי מוצלחת ומהנה.

15/12/2011

היי לכולם!

כמו שאתם יודעים, לפני שבועים התחלתי סדרת אימונים מיוחדת המיועדת לשיפור הכושר הגופני עבור גולשי סקי כדי שתגיעו לחופשת הסקי בשיא הכושר מהבחינה הגופנית כדי להבטיח חופשת סקי מוצלחת ומהנה.

לאחר שבאימון הראשון יצרנו את הבסיס ליכולת הגופנית שלנו ולהמשך האימונים, באימון הנוכחי אנחנו מעלים רמה ועוברים לשלב נוסף מבחינת שיפור הכושר הגופני.

כל התרגילים באימון החדש מבוססים על התרגילים שביצענו באימון הראשון, כאשר העליתי בכל אחד מהם את הדרגת הקושי כדי להמשיך לאתגר את עצמינו ולהשתפר בהתאם.

תהנו מהצפייה:

 

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

 

 

באימון הזה יש 4 תרגילים שנבצע ברצף 3 פעמים, עם מנוחות מינימאליות בין תרגיל לתרגיל בגלל שהאימון נועד לפתח את הסיבולת לב ריאה וסיבולת שריר.  

באימון כושר הזה התאמתי את התרגילים במיוחד כדי להכין את הגוף בצורה מיטבית לחופשת סקי מוצלחת ומהנה: חיזוק של שרירי הרגליים, 4 ראשי ותלת ראשי, שוקיים, שרירי הליבה – בטן וזוקפי גו, חיזוק מפרקי הברכיים, קואורדינציה ושיווי משקל, יציבה נכונה סיבולת שרירית וסיבולת לב , ריאה. אימון שמתאים לכל רמת המתאמנים, ניתן לביצוע בבית ולא דורש ציוד מיוחד.    

 

ביצוע האימון:

 

1. Prisoner press Squat & Knee raise – חמש עשרה חזרות  

דגשים:

1. עמידה קצת יותר מרוחב האגן, קרסוליים וברכיים מופנים מעט החוצה, ונמצאים באותו קו אחד מעל השני, ידיים מאחורי הראש.

2. דחפו את המותניים והאגן לאחר כמו בישיבה על הכיסה, שמרו על גב ישר, כתפיים אחורה ומטה, חזה מורם, מבט קדימה ושרירי בטן אסופים חזק. משקל על העקבים.

3. עם נשיפה, דחפו את האגן למעלה, תיישרו בעוצמה את הידיים כלפי מעלה, ודחפו את הברך לחזה תוך כדי העלייה מסקווט. כל התנועה עוצמתית וחזקה, כאילו אתם רוצים להתנתק מהרצפה. שמרו על בטן אסופה ומבט למעלה כשאתם עולים.

 

 

 

2. Flying split  Lunge  – חמש עשרה חזרות

דגשים:

1. תפרסו ותמתחו חזק את הידיים לצדדים, שמרו על גב ישר, בטן אסופה, כתפיים הדוקות למטה וחזה פתוח.

2. תעשו צד קדימה עם הרגל, כופפו את הרגל השנייה בברך, שמרו על זווית 90 מעלות בין הברכיים. תגייסו את שרירי הבטן וכל השרירים העמוקים, גב ישר ובנשיפה, תיישרו את הרגליים וחזרו למקום, גוף ישר וזקוף. בצעו את אותו הדבר עם הרגל השנייה שתצעד קדימה.

3. כדי לקבל יותר יציבות, הבוהן הגדולה של הרגל הקדמית צריכה להיות חזקה לתוך הקרקע, ומבט ישר, תמצאו לכם נקודת מיקוד מטר לפניכם.

4. נשיפה עם העלייה למעלה – שמרו על בטן אסופה ותעלו למעלה כשהזרועות מתוחות וחזקות לצדדים ולא רפויות.

3. עמידה בפלאנק עם ניתוק כפות הידיים “הליכה סטטית עם הידיים” – 15 חזרות

דגשים:

  1. שמרו על גב ישר, אספו את שרירי הבטן חזק, תהדקו את שרירי הישבן, ירכיים קדמיות ואחוריות. ידיים חזקות ודוחפות את הרצפה. כל הגוף נראה כמו קו ישר  – יחידה אחת, האגן לא שוקע מטה – גלגלו אותו פנימה והחזיקו אותו שם, במקביל תאספו את שרירי הבטן עד שיש תחושה שהאגן והגב התחתון אסופים חזק משני הצדדים.
  2. תשמרו על הנשימה לאורך השהייה בפלאנק. אפשר לספור בקול רם כדי לוודא שאתם נושמים בראוי.
  3. אספו פעם נוספת את שרירי הבטן והאגן ונתקו כף היד מהרצפה. טיפ: בצעו את התנועה מהמרפק – תובילו את המרפק לכיוון הכיס האחורי של המכנסיים (הפעלה נוספת של שרירי הרחב – גבי וטרפזיוס).

 

 4.   Twisting Snowborder  - חמש עשרה חזרות 

דגשים:

  1. כפות רגליים מקבילות עומדות באלכסון, ברכיים באותו קו מעל הקרסוליים.
  2. גב ישר, כתפיים אחורה ומטה, ידיים פרוסות ומתוחות לצדדים, בטן אסופה.
  3. דחפו את המותניים והאגן מעט באלכסון לאחור (תנו לירכיים ללכת עם הכיוון של הקרסוליים והברכיים),כמו בישיבה על הכיסה, שמרו על המשקל על העקבים.
  4. בנשיפה, עם שרירי הבטן אסופים, גב ישר וחזה פתוח, תעלו לעמידה. תמשיכו כל הזמן למתוח את הידיים חזק לצדדים.
  5. תסתובבו לצד שני על העקבים, כאשר התנועה מתבצעת מתוך האגן, בטן וירכיים כיחידה אחת. תוודאו שהאגן, קרסוליים, ברכיים מופנים ביחד לאותו הכיוון.    

 

אני ממליצה לבצע את האימון לפחות 2-3 בשבוע כדי לחזק את השרירים בצורה אופטימלית וטובה ולהכין את הגוף לתרגילים מתקדמים יותר לקראת האימונים הבאים שאנחנו נבצע יחד בסדרת ההכנה לעונת הסקי.  

 

תיהנו מהאימון שלכם,  

ושתהיה לכם חופשת סקי בלתי נשכחת!

  

מכירים את דף הפייסבוק שלי? כנסו לפרגן, לדבר, להתעדכן, להתאמן, להתחבר, אשמח לראותכם אצלי בדף – ולא לשכוח לעשות לייק :

http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296 

 

שיהיה לכם שבוע מקסים, 

בהרבה אהבה, 

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה