אימון כושר מיוחד למתחילים 1- נכנסים לכושר פשוט ואפקטיבי !

השקעתי המון מחשבה באימון מיוחד שמתאים למתחילים בפעם הראשונה את דרכם בעולם הכושר – אילו שתמיד מתחמקים, דוחים, מתקשים ולא רוצים. עכשיו אני רוצה לראות אתכם איתי ביחד באימון שמוקדש רק לכם!

היי לכולם!

האימון החדש של השבוע מוקדש למתחילים והוא מיועד לכל אילו שנכנסים לעולם הכושר בפעם הראשונה !

אני רוצה לספר לכם שאת השראה לאימון מסוג זה קיבלתי בזכות אימי. מעולם היא לא התאמנה למעט ההליכות על חוף הים, וגם זה בלחץ, כך שהיא וכושר לא הולכים ביחד.

זה מצחיק שאנחנו כל כך שונות בתחום: אני כל כך אוהבת כושר והיא כל כך לא מתחברת לזה!!! למרות זאת, היא עוקבת בקביעות אחרי האימונים ואפילו ניסתה כמה תרגילים, אבל עזבה מהר כי נראו לה קשים מדי לביצוע. אבל אני עוד לא התייאשתי מניסיון שלי להכניס אותה לכושר, לכן כשדיברנו, היא שאלה אותי האם יש תרגילים ממש פשוטים למי שמתחיל ממש מאפס, בלי שום היכרות עם עולם הכושר, שכל מי שאין לו ניסיון ולא התאמן בקביעות בחיים יוכל להתחיל. אז קדימה, בלי תירוצים !!! השקעתי המון מחשבה באימון מיוחד שמתאים לכם – אילו שתמיד מתחמקים, דוחים, ולא רוצים. עכשיו אני רוצה לראות אתכם איתי ביחד באימון שמוקדש רק לכם.

כל האימון מורכב מחימום וארבע תרגילים בסיסיים שמבוצעים על המזרן בעזרת משקל הגוף ומשקוליות קטנות (או בקבוקי מים, שימורים או אפילו אגרופים כי ברור שאין לכם משקוליות, הרי זאת פעם הראשונה שאתם עושים אימון).

משך האימון הוא כ- 10 דקות ואני מדגימה, מסבירה ועושה אותה יחד איתכם לאורך כל הסרטון, כדי שיהיה לכם קל לעקוב ולחזור על התנועות.

תיהנו מהצפייה:

[youtube cmxPUn_uW5o]

 מטרת האימון: כניסה ראשונית לעולם הכושר, הנעה של מפרקים, מתיחות ושחרור, חיזוק בסיסי של קבוצות שריר גדולות: רגליים, חזה, גב, כתפיים, בטן וזוקפי גו.

 

ביצוע האימון:

1. פרפר חזה עם משקוליות יד בשכיבה על הגב – 12 חזרות.

מיועד לחיזוק שרירי החזה, זרועות.

 דגשים :

א. תוודאו שהגב מונח על הרצפה, ללא הקשתה בגב התחתון. ברכיים כפופות, כפות רגליים על הרצפה. תקפידו על הבטן אסופה חזק בפנים לאורך כל התרגיל.

ב. תחילת התנועה כאשר משקוליות מוחזקות בידיים ישרות עם מרפקים מעט כפופים  מעל החזה. תפקידו לא לנעול מרפקים. בנוסף, שמרו על שורש כף היד בהמשך לאמה כאשר אגרוף פונה כלפי מעלה (ולא שורש כף היד כפוף).

ג. תורידו את הידיים לצדדים, תקפידו להביא את הידיים מעט מעל המזרן אך לא לגעת במזרן, ובנשיפה תביאו את הידיים למנח ההתחלתי כאשר הידיים מעל החזה.

ד. תקפידו לא לגעת עם הידיים במזרון אלה לבצע תנועה זורמת. תוציאו אוויר כשמביאים את הידיים מעל החזה, שמרו על בטן אסופה חזק.

 

2. "תחנת רוח" – 12 חזרות

מיועד לחיזוק שרירי הגב, כתפיים, שכמות

 

 

דגשים:

א. תוודאו שהגב מונח על הרצפה, ללא הקשתה בגב התחתון. ברכיים כפופות, כפות רגליים על הרצפה. תקפידו על הבטן אסופה חזק בפנים לאורך כל התרגיל.

ב. תחילת התנועה כאשר משקוליות מוחזקות בידיים ישרות עם מרפקים מעט כפופים מעל החזה. תפקידו לא לנעול מרפקים.

ג. בנשיפה, תוך הקפדה על איסוף הבטן פנימה, תחליפו את הידיים לאורך הגוף. תקפידו שמשקוליות לא נוגעות במזרן. בצעו תנועה זורמת.

 

3. גשר – 12 חזרות

מיועד לחיזוק שרירי בישבן, רגליים, שרירי הבטן וגב תחתון

 

 

דגשים:

א. גב מונח על הרצפה, ברכיים כפופות וכפות רגליים מונחות על הרצפה. בטן אסופה בפנים.

ב. בנשיפה, נתקו את האגן מהרצפה עד שרק השכמות נוגעות במזרן, תקפידו שאין הקשתה בגב התחתון באמצעות איסוף של כל שרירי הבטן – דמיינו שאתם לובשים מכנס צמוד מאוד ואוספים את הבטן גם בצדדים עד שהבטן "צמודה" לגב התחתון.

ג. תורידו לעט את האגן בחזרה, ובלי לגעת במזרן – נתקו אותו בנשיפה שוב למעלה.

 

4. אופניים – 12 חזרות

מיועד לחיזוק שרירי הבטן ורגליים, תורם להרזייה

 

 

דגשים:

א. תוודאו שהגב מונח על הרצפה, ללא הקשתה בגב התחתון. ברכיים כפופות. תקפידו על הבטן אסופה חזק בפנים לאורך כל התרגיל ו"צמודה" לגב התחתון.

ב. אספו שוב את הבטן פנימה ובנשיפה, תיישרו רגל אחת ובו זמנית, תביאו את הרגל השנייה לכיוון החזה. בנשיפה, החליפו רגליים.

 

ניתן לבצע את תרגילי המזרן פעם נוספת אחרי מנוחה של דקה. בכל מקרה, למתחילים, ביצוע של סיבוב אחד בלבד של כל התרגילים הללו יביאו לכם את האפקט הרצוי של החיזוק וגירוי השריר.

 

תיהנו מאימון שלכם!

אני אשמח אם תשאירו תגובות על האימון, האם אהבתם ותשתפו אותי איך הלך לכם באימון. מאוד חשוב לי לשמוע פידבקים ולדעת שהצלחתם לעשות את הצעד הראשון.

אני רוצה גם לבקש מכם משהו חשוב: כמו שאני מנסה לשכנע את אימא שלי להתחיל להתאמן, אני בטוחה שלכל אחד מאיתנו יש מישהו קרוב – משפחה או חברים, שאנחנו דואגים לו וחשוב שייכנס לכושר וישמור על אורח חים בריא יותר. תעבירו לו בבקשה את המסר הזה על האימון שמיועד בשבילו במיוחד בתור מתאמן מתחיל וכך נצליח במטרה משותפת להכניס את העקשניים והמתקשים ביותר לכושר!

וכמובן, אשמח לענות על כל השאלות שלכם!

למי שמחפש להירשם לעדכונים , אימונים חדשים, טיפים בתזונה ומתכונים בריאים ומטריפים – הדרך הכי פשוטה להישאר מעודכן – להירשם לעדכונים בדף הפייסבוק שלי (לעשות לייק וללחוץ "הירשם לעדכונים"):

http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

נתראה שם !

 

שיהיה סופשבוע נעים, מלא אהבה וכושר,

 ג'ני