הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

באימון החדש של השבוע אנחנו ממשיכים לתת פוש באימונים “שורפים” במיוחד לשריפת שומן יעילה ובניית גוף מדהים, מוצק – כמו של כוכבות קולנוע! אבל למה כמו? כל אחת ואחד מאיתנו הוא כוכב, שאין שני לו , אז בואו גם נרגיש ככוכבות, וכוכבים :) נעבוד על הגוף שלנו כדי שלכוכבת שבתוכך יהיה גוף מהמם ומושך, שהולם את המלכה!

30/10/2011

 היי לכולם!

באימון החדש של השבוע אנחנו ממשיכים לתת פוש באימונים “שורפים” במיוחד לשריפת שומן יעילה ובניית גוף מדהים, מוצק  – כמו של כוכבות קולנוע! אבל למה כמו? כל אחת ואחד מאיתנו הוא כוכב, שאין שני לו , אז בואו גם נרגיש ככוכבות, וכוכבים :) נעבוד על הגוף שלנו כדי שלכוכבת שבתוכך יהיה גוף מהמם ומושך, שהולם את המלכה!

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

 

אימון כושר הזה הוא קצר, אינטנסיבי וסופר אפקטיבי לשריפת שומנים, חיטוב ועיצוב של שרירי הרגליים, ישבן ושרירי הבטן חזקים, יפים ומעוצבים. 

באימון הזה יש 4 תרגילים שאנחנו מבצעים ב – 3 סבבים ברצף עם הפסקות מינימליות בין התרגילים (10-30 שניות, אתם יכולים להיעזר בטיימר שניות בפלאפון).

 

1. קומבינציה: v-raise squat & ball knee tuck  – שתיים עשרה חזרות על כל רגל

דגשים:

1. בהנפת הרגל למעלה – תעשו את זה בסיבוב כאשר עקב מוביל תנועה, ותגייסו שרירי הבטן לפעולה, עם נשיפה.

2. יורדים לסקווט עם גב ישר, בטן אסופה חזק, כתפיים לאחור ומבט מיושר לפנים, לוקחים את הכדור.

3. יציאה מסקווט עם הכדור – משקל על העקבים, ישבן וירכיים מובילים את התנועה למעלה, עם נשיפה, שרירי הבטן מגוייסים לפעולה.

4. קיק עם הברך בכדור – בטן אסופה ועובדת חזק, תוציאו נשיפה.

 

קשה? תעשו יותר לאט, תרימו רגל פחות גבוה, תעשו כמה חזרות כמה שאתם יכולים, תיקחו יותר מנוחה. 

2. קומבינציית pick press & leg lift  – עשרים חזרות

דגשים:

1. כניסה למנח משולש – גב ישר, רגלייים מהודקות, בטן אסופה, ראש מכוון לתוך המזרן, ישבן למעלה, מהודק.

2. פוש -אפ – כופפו את המרפקים עד שהראש כמעט נוגע במזרן ובנשיפה, עם גיוס של שרירי הבטן, תיישרו את המרפקים בחזרה.

3. מיד עם נשיפה, תרימו את רגל ישרה כלפי למעלה, תעשו את התנועה מתוך הירך והישבן עד הכיווץ מקסימלי בישבן, עקב מוביל תנועה, שימרו על בטן אסופה לתוך גב תחתון כחגורה הדוקה, תשמרו על עצמות הכסל באותו גובה.

4. פוש-אפ ותעשו אותו דבר עם הרגל השנייה.

קשה? כופפו את המרפקים רק מעט, תעשו פחות חזרות, תעשו מנוחה באמצע 10/10.

3. קומבינציית גשר על רגל אחת וקיק  one leg bridge & kick – שתיים עשרה חזרות על כל רגל

 דגשים:

  1. עלייה למעלה מתחילה עם כיווץ הישבן והרמת האגן למעלה, שימרו על שרירי הבטן והגב תחתון הדוקים, תהדקו גם את הירך והישבן ושרירי הבטן וגב תחתון בצד הרגל שבאוויר.

2. מעלה, בצעו קיק – תיישרו את הרגל הכפופה ומייד כופפו חזרה, בנשיפה.

3. ירידה למטה  – כמעט עד הסוף, בלי לגעת במזרן ושוב עולים למעלה, עם נשיפה.

קשה? תעשו רק את העלייה על רגל אחת ותנועה קטנה של יישור ברך – קיק קטן.

   4. Plank side to side jumps   – חמש עשרה קפיצות

דגשים:

  1. כניסה לפלאנק במרכז המזרן– גב ישר ושרירי הבטן – גב הדוקים, תשמרו על הכתפיים רחוקים מהאוזניים, כתפיים אחורה ומטה. אל תתנו לאגן לשקוע מטה – תחזיקו את הירכיים ורגליים ושרירי הבטן אסופים ומגויסים לפעולה. כל הגוף יחידה אחת ונראה כקו אחד.

2. תגייסו את כל השרירים העמוקים – בטן- גב, תקפצו עם 2 הרגליים צמודות הצידה לצד המזרן, עם נשיפה. תפעילו כאן חזק את שרירי הבטן לקפיצה הזו.

3. קפיצה לצד שני.

קשה? במקום קפיצה תעשו צעד הצידה עם רגל אחת ותעבירו אחריה את הרגל השנייה. כנ”ל, תעבדו עם ירכיים ובטן מהודקים, כל הגוף יחידה אחת ונראה כקו אחד.

 

תהנו מהאימון שלכם,

השבוע אני אמשיך עם סדרת הכתבות בתכנית התזונה SUPER HOT BODY ואם יהיה מספיק זמן, אשתף איתכם מתכון למנה בריאה מאוד שכל כך טעימה וכל כך טובה..!!!  :)

אשמח לשמוע תגובות ואם יש לכם שאלות  – בכיף, כאן או במייל, תמיד אשמח לענות

ואם עדיין לא נכנסתם לעמוד שלי בפייסבוק, הנה הקישור, כנסו ואם בא לכם לפרגן לחצו לייק,  וכך תוכלו לקבל ממני עדכונים על האימונים חדשים וכל מה שקורה אצלי בבלוג :)

שיהיה שבוע מדהים, מלא אהבה וכושר!

 

 באהבה, ג’ני

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה