הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אימון מדהים, קצר ופרודוקטיבי – הוא בדיוק מה שצריך כדי שתהיה לכם בטן שטוחה וסקסית, שרירי הבטן מדהימים, חזקים ומעוצבים וגוף חטוב!

15/10/2011

היום הכנתי לכם אימון מדהים, קצר ופרודוקטיבי –  הוא בדיוק מה שצריך כדי שתהיה לכם בטן שטוחה וגוף חטוב! אנחנו הולכים לשרוף הרבה קלוריות ושומן, ולבנות יחד בטן שטוחה וסקסית, ושרירי בטן מדהימים, חזקים, ומעוצבים. מוכנים? אז שימו בגדי ספורט ונעשה את האימון הזה ביחד, ככה הכי כיף – אני עושה איתכם את כל הסבבים !

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

האימון כולל 3 סבבים של תרגילים, כשבכל סבב יש 3 תרגילים. המטרה לבצע את כל האימון בצורה רציפה ככל הניתן בלי הפסקות בין התרגילים תוך הקפדה על ביצוע נכון של כל תרגיל. לפי עקרונות האימון, כדי לשפר את הכושר הגופני, יש להתאמן בעומסים גבוהים יותר ממה שהגוף מורגל, לכן כשאנחנו עובדים בקצב כזה שהוא המקסימלי אבל עדיין אפשרי עבורינו, אנחנו יוצרים שריפת שומנים מוגברת מ-24 עד 48 שעות מסיום האימון, תלוי בעומס ואינטנסיביות של האימון, עקב תהליכי התאוששות ובניית שרירים אחרי האימון. לכן, תנו את מקסימום שלכם בביצוע של כל תרגיל :)

1. combo: runner & switch  – מבצעים 12 חזרות

ממצב העמידה, כופפים ברך, ועושים פשיטה עם הרגל השניה לאחור כשהיא ישרה, נוגעים עם 2 הידיים בקרקע לפנינו. מתיישרים שוב ומיד בעוצמה מביאים את הרגל שהיתה מאחור, לפנים, כשהיא כפופה בברך. עושים סוויץ עם הברך ומרפק הנגדי. זו חזרה אחת.

דגשים: גב צריך להיות ישר, שרירי הבטן אסופים לאורך כל התרגיל. תגייסו ותכווצו את הירכיים לצורך פשיטה של הרגל לאחור, ובמיוחד ביישור הרגל עומדת  וגם בהבאת הרגל לפנים. כשעושים סוויץ – תגייסו את שרירי הבטן שוב לעבודה מאומצת ותנסו ממש “לסחות” את שרירי הבטן  – תשאבו אותם חזק פנימה, עם נשיפה. נושפים כשמיישרים את הגוף אחרי נגיעה בקרקע ובסוויץ’.

קשה? תיגעו עם הידדים מתחת לברך או איפה שאתם יכולים, תעשו את התרגיל יותר לאט.

 

 

2. woodchops – מבצעים 12 חזרות

בעמידה, ידיים ישרות אבל לא נעולות, עם או בלי משקולת, בצד הגוף. בטן אסופה לאורך כל התרגיל. מביאים בנשיפה את הזרועות באלכסון למעלה ומחזירים בחזרה.

דגשים:  תשמרו על הגב ישר, בטן אסופה, כתפיים אחורה ומטה – יציבה נכונה וזקופה. כופפו מעט את הברכיים ותפנו אותם מעט באלכסון. תכווצו את הירכיים בשביל לייצב את הפלג התחתון של הגוף. גב ישר, מוטה מעט קדימה, זרועות נמצאות בצד של הגוף. בנשיפה, תביאו את הזרועות למעלה, “מהבטן”, והחזירו בחזרה תוך שמירה שהבטן תהיה בפנים ומכווצת חזק. תשדלו שכל התנועה תבוא מהבטן, שרירי ה- core, והירכיים, ולא רק מהזרועות.

קשה? בצעו את התרגיל ללא משקולת, רק עם כפות ידיים שלובות, זה עדיין אפקטיבי.

3. froggy curl up  – נבצע 12 חזרות + 12 ניעות קטנות + שהייה סטטית

על הגב, רגליים כפופות ועקבים נעוצים אחד בתוך השני. עושים כפיפות בטן עם ידיים ישרות נוגעות בעקבים.

דגשים: תוודאו שהגב התחתון שלכם צמוד למזרון. למי שיש רגישות, ניתן להניח כרית קטנה או מגבת מגולגלת מתחת לגב התחתון. אספו את שרירי הבטן חזק לאורך כל התרגיל – גם בשלב העלייה וגם בשלב הירידה. כדי לבצע נכון את כפיפת הבטן, תעלו חוליה-חוליה מקו הכתפיים כאשר מבט מלווה את התנועה והצוואר משוחרר ולא מתאמץ, בהמשך לעמוד השדרה. בצעו את העלייה עם נשיפה ארוכה תוך הכנסה נוספת של שרירי הבטן פנימה, בירידה – יש לרדת עד קו השכמות בלבד, בלי לרדת עד הסוף לקרקע, תקפידו שהבטן תישאר בפנים, כי בשלב הזה יש לה נטייה “להשתחרר” למעלה.

 עכשיו מזג אוויר התקרר מעט, ומאוד כיף להתאמן בחוץ, וגם בבית, כמובן.

תיהנו מהאימון שלכם, בכל מקום!

 

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW” ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824 / 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

 

 

Made with Repix (http://repix.it)

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה