הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אתם תאהבו את הסלט הזה לארוחת צהריים או ערב – זו ארוחה מרעננת, טעימה בטירוף וסופר בריאה!

13/10/2011

היום אני רוצה לשתף אותכם בארוחה מאוד טעימה ובריאה שהכנתי. תנסו אותה לארוחת צהריים או ערב, היא מצויינת גם כארוחה אחרי האימון. אני ובעלי מאוד אהבנו אותה לכן אני בטוחה שאתם תאהבו ותהנו ממנה גם והיא תוכל להשתלב בקלות גם אצל מי ששומר על הדיאטה. הסלט עשוי מ- superfoods בריאים בעלי ערך תזונתי גבוה וזה מאפשר להינות מארוחה משביע מכמות קטנה יחסית, שמכילה כמות גדולה של ויטמינים, מינרלים, חלבון איכותי, פחמימות מורכבות בעלי ערך גליקמי נמוך, הרבה סיבים תזונתיים וחומצות שומן חיוניות שחשובות אפילו לצורך הרזיה והורדת אחוזי שומן. לכן מנה הזו תעזור לכם להרזות ולשמור על הגזרה ולהינות משפע של בריאות במנה אחת.

מרכיבים: (כ-4 מנות)

חצי חבילה של פסטה מקמח מלא

תפרוחת 1 של ברוקולי טרי (אפשר קפוא)

200 ג’ דלעת

חופן של נבטי חמניה

בצל סגול 1 בינוני חתוך לחצאי עיגולים

חופן וחצי של עגבניות שרי מסוג תמר חתוכות לעיגולים

תיבול:

חופן פטרוזיליה קצוצה

לימון וחצי סחוט

5 פרוסות סלמון מלוח חתוך בצורת קוביות

כפית פלפל שחור גרוס

כף חומץ בלסמי

2 שיני שום מעוכות וחתוכות

2 כפות שמן זית

זמן ההכנה: כחצי שעה

אופן ההכנה:

1. מבשלים פסטה בסיר עם מעט מלח ים (זמן בישול של פסטה מקמח מלא בדרך כלל 20 דקות).

2. הכנת ברוקולי - אפשר לבשל ברוקולי יחד עם הפסטה במשך 2-3 דקות עד שמתרכך מעט, ולהוציא לתוך המים קרים. חותכים לפרחים קטנים

3. הכנת דלעת – קולעים פרוסות לא עבות של דלעת מרוחות מעט עם שמן זית בטוסטר עד שמתרככות מעט. חותכים לקוביות קטנות

4. הכנת מרינדת סלמון – להשרות לכמה דקות את חתיכות הסלמון עם לימון, חומץ בלסמי, שום, פלפל, פטרוזיליה קצוצה  ו-2 כפות שמן זית

5. מוסיפים את הברוקולי, דלעת, עגבניות שרי, נבטי חמניה ובצל חתוך לכלי גדול יחד עם הפסטה. מפזרים מעל את המרינדה עם סלמון ומערבבים.

6. מגישים עם כף שמנת חמוצה (9%) – מערבבים פנימה  – זה הולך כל כך טוב ביחד!

שיהיה בתיאבון וחג שמח! 

 

ג’ני  

 

 

 

 

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה