הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

בזמן האחרון קיבלתי הרבה פניות ובקשות להראות את התרגילי גמישות ומתיחות שאני נוהגת לעשות אחרי האימונים, לכן אני מקווה שהסרטון הזה היה מאוד שימושי עבורכם.

02/10/2011

בזמן האחרון קיבלתי הרבה פניות ובקשות להראות את התרגילי גמישות ומתיחות שאני נוהגת לעשות אחרי האימוני הכושר, לכן אני מקווה שהסרטון הזה היה מאוד שימושי עבורכם.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

מתאמנים רבים מדלגים על תרגילי גמישות כי זה נראה כחלק הפחות משמעותי ואפילו זניח לעומת האימון העיקרי,  וגם, לפעמים, אחרי אימון קשה במיוחד, הדבר הראשון שצץ בראש הוא מקלחת טובה ולא עוד תרגילים בבגדים ספוגי זיעה. מומלץ לבצע את תרגילי הגמישות האלה מיד אחרי האימון שלכם, לכן תקפידו להקדיש מספר דקות בסוף האימון לתרגילים האלה. 
במהלך השנים שאני מתאמנת ומאמנת, הגעתי למסקנה חד-משמעית שאימון גמישות הוא חלק חשוב מאוד מבין מרכיבי הכושר הגופני.
יתרונות של אימון גמישות הם רבים מאוד וביניהם:
1. הגדלת טווחי תנועה בשרירים וברצועות חיבור, ושיפור ניכר בביצוע האימון עצמו, כי כשאתם גמישים יותר, הביצועים מדויקים וטובים יותר. בנוסף, שרירים יוכלו להפיק יותר כוח וזה אומר מבחינתכם – להגביר את היכולת האישית שלכם באימון ולהעלות את המקסימום שלכם לרף חדש!
2. מניעת פציעות - כי שריר גמיש ואלסטי מסתגל טוב יותר למתיחה פתאומית או לעומס מופעל כי הוא הופך לעמיד יותר וחזק משמעותית בפני נזק או קריעה.
3. הפחתה משמעותית בכאבי גב. הרבה מתאמנים ומתאמנות, בעיקר נשים אחרי הלידה, מדווחים לי שאחרי כמה שיעורים ואפילו שיעור אחד, כאבי גב פוסקים וחולפים, והם ממש מקבלים את גב חדש שלהם חזרה  וזה כמובן מוסיף לאיכות חיים והרגשה נינוחה בגוף.
4. התאוששות קלה יותר אחרי האימון, עם פחות כאבי שרירים: תרגילי גמישות משפרים את זרימת דם לשרירים ועוזרים להרפיית השריר ובמניעת כאבי שרירים אחרי האימון.
5. שיפור היציבה - זקופים יותר שורפים יותר: מחקרים רבים הראו כבר מזמן שאם יש לכם יציבה נכונה, אתם שורפים יותר שומן וקלוריות מאשר אדם עם יציבה כפופה.
6. יציבה נכונה ויפה – זה יפה ותמיד באופנה! מה זה יציבה נכונה ויפה? – ראש מורם וקודקוד גבוה, מבט קדימה לפנים, כתפיים אחורה ומטה, בטן בפנים, גב זקוף, חזה פתוח כמו פרח, עמוד שדרה ארוך חזק ויציב. לפי מחקרים רבים, אנשים זקופים באופן כללי, נראים בעיני האנשים האחרים כגבוהים יותר, ספורטיביים יותר, מושכים ואטרקטיביים יותר, יותר משדרים הצלחה וביטחון עצמי, יש להם יותר פוטנציאל לקידום ואפילו במציאת בן/בת הזוג אטרקטיביים יותר :)

תהנו מהאימון שלכם,

ג’ני

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה