הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

מתכון בריאותי דיאטטי לסלט תפוח אדמה רוסי כארוחה מצויינת אחרי האימון כושר – אני ובעלי אכלנו קערה מהסלט הזה וחווינו חגיגת טעמים משובחת ומשביע. בנוסף, סלט מכיל חלבון איכותי ורזה ופחמימות מורכבות עם ערך גליקמי מתון-נמוך בכמות וביחס הדרושים למילוי מאגרי גליקוגן בשרירים אחרי האימון והתאוששות מהירה יותר, בניית מסת שריר, חיטוב ועיצוב הגוף, מתאים למי ששומר על אורח חיים בריא, או נמצא בתהליך הדיאטה והרזייה.

16/08/2011

לסלט המפורסם הזה קיימים הרבה שמות. בישראל מכירים אותו יותר כ”סלט תפוח אדמה”, או “סלט רוסי”. אני מכירה אותו מהבית בשם “סלט אוליבייה”, מאז שאני קטנה: הינו מכינים אותו לאירועים וסעודות גדולות, לחגים, ותמיד הוא זכה להצלחה מסחררת בקרב האורחים. בנוסף, זה אחד המאכלים האהובים שלי, מיד אחרי העוגה האגדית “פראג” שאמא שלי אופה בדרך כלל רק לימי הולדת.

הרבה זמן היה לי חשק לסלט הזה, וזה לא יצא לפועל מכל מיני סיבות, אבל הפעם החשק גבר כל כך שקניתי את כל המצרכים והתחלתי להכין אותו בציפייה גדולה. כאן אני מביאה את המתכון בריאותי לסלט המקורי, כמו שמכינים אותו ברוסיה, כמובן, לאחר שביצעתי בו שדרוג בריאותי קטן כדי למקסם את היתרונות הבריאותיים ותזונתיים שלו, כך שהמתכון גם דיאטטי והוא מתאים לכל מי ששומר על אורח חיים בריא או נמצא בתהליך הדיאטה והרזייה.

מצרכים:

2-3 תפוחי אדמה בינוניים מבושלים

6-7 גזרים גדולים מבושלים

תפוח עץ 1 (רצוי מסוג סמיט – ירוק, חמוץ-מתוק)

2 קלחי תירס מבושל ( או קופסת תירס מתוק – במתכון המקורי לפני השדרוג)

4-5 מלפפונים חמוצים (השתמשתי בגדולים, במלח, של בית השיטה)

חזה עוף שלם 1, מבושל

3 ביצים קשות

(אופציה: ניתן להוסיף נתחי סורימי קפוא – למי שאוהב דגים וטעם דגים)

2 כפות שמנת חמוצה 9 %

כף וחצי מיונז איכותי

כף חרדל דיז’ון

כפית מלח ( לפי טעם)

פלפל שחור גרוס – כחצי כפית

אופן הכנה:

1. מתחילים לבשל את הירקות: תירס, גזר ותפוח אדמה (אפשר עם קליפה כדי לחסוך קילוף בהתחלה).  מוציאים את מה שמתבשל קודם: תפוח אדמה, גזר, ובסוף – תירס (חייב כשעה של בישול). בדיקה למוכנות תפוח אדמה וגזר - נועצים בהם סכין חדה – והיא חייבת להיכנס ולצאת בקלות.

2. מבשלים את הביצים וחזה עוף (עם מעט מלח)

3. מקלפים את הירקות המבושלים (כשהם מבושלים, הקליפה יורדת בקלות אם עושים חתך עם סכין, תופסים ומושכים את הקליפה). מורידים את גרגירי התירס מהקלח בעזרת סכין.

4. חותכים את כל המצרכים לקוביות בגודל כחצי ס”מ, הכל בגודל אחיד.

5. מתבלים ומתקנים טעמים.

שדרוגים בריאותיים שביצעתי הם:

1. החלפתי את התירס המשומר בתירס טרי שבישלתי בעצמי, כדי להימנע מחומרים משמרים שיש בתירס מקופסא.

2. במתכון המקורי משתמשים רק במיונז. כדי להוריד מהערך הקלורי וגם וכמות השומן, השתמשתי ב-2 כפות שמנת חמוצה 9 % שאליה הוספתי רק כף וחצי של מיונז איכותי.

סלט אוליבייה מתאים לארוחה אחרי האימון: סלט כזה הוא אופציה נהדרת כארוחה אחרי האימון- הוא מכיל חלבון איכותי ורזה ופחמימות מורכבות עם ערך גליקמי מתון-נמוך בכמות וביחס הדרושים למילוי מאגרי גליקוגן בשרירים אחרי האימון והתאוששות מהירה יותר, בניית מסת שריר, עיצוב וחיטוב הגוף.

אני ובעלי אכלנו כל אחד קערת סלט כזה אחרי האימון והרגשנו שזה ממש חגיגת טעמים משובחת ומשביע.

מה קורה השבוע מבחינה הספורטיבית?

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

השבוע אנחנו ממשיכים לאתגר את עצמינו ב אימון כושר מיוחד למתחילים שמתמקד בחיטוב וחיזוק של כל שרירי הגוף – רגליים, ירכיים, ישבן, בטן, פלג גוף עליון, זרועות ושרירים העמוקים.

תקדישו 15 דקות בדיוק לביצוע האימון ותיכנסו לכושר הכי טוב שהיתם אי-פעם – אתם תהיו מרוצים מהתוצאה !

להסבר המלא על התרגילים:

*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה ותפריט תזונה,

מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מתחילים כאן!

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

שלכם, באהבה,

ג’ני

*****

ג’ני קפלן

*מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE,

BODYWEIGHT TRAINING ,HIIT,  FMS – functional movement screen

אימון פונקציונלי, קטלבלס,  TRX, HUMAN TRAINER

זוכה במקום ראשון באליפות ישראל בסנאץ קבוצתי בספורט הנפת קטלבלס בקטגוריית נשים

מנהלת מקצועית בחברת עלית פיטנס – מאמני כושר אישיים

*יועצת תזונה ואורח חיים בריא מטעם “קמפוס שיאים” אוניברסיטת תל אביב  - יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הגופני הכללי.

בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר WOW YOUR BODY

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר במייל [email protected]

טוב לקרוא להתחלה ובסיס טוב להמשך

רוצים למקסם תוצאות ולאכול בריא ונכון יותר? להיפטר מחשק לסוכר? – קראו מאמרים על תזונה לגוף חטוב

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, רעיון בערוץ 10

טיפים ומאמרים בתזונה

איך להוריד את הבטן הזו? – לא אוכלים את מה שמוכרים לנו בפרסומות

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו “איך להתחיל להתאמן ב WOW your body” ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה