אימון כושר קטלני 4 לחיטוב של כל שרירי הגוף – באווירת "לילה לבן" 2011

האימון כושר מדהים, כרגיל, קצר יחסית אבל מאד אינטנסיבי ואפקטיבי. יש בו סה"כ 4 תרגילים מעולים עם משקל גוף בלבד, במיוחד כדי לפתוח את השבוע החדש עם אימון חזק ואינטנסיבי שיחזיר אותכם לגזרה אחרי סוף השבוע. צולם באווירת "לילה לבן" 2011 שיגרום לכם להוציא מעצמכם את המקסימום

בדרך כלל אני עושה את הוידאו של האימון שלי ביום שישי אחרי צהריים, אחרי שמסיימת את העבודה ואת הסידורים הרגילים של יום שישי כדי להעלות את הסרטון בסופשבוע כדי שאתם, חברים, תוכלו להתאמן איתי בשבת (אני יודעת שהרבה אנשים אוהבים לבקר בחדר כושר או לצאת לאימון בפארק דווקא בשבת שיש יחסית זמן פנוי) ו/או לפתוח את השבוע החדש עם אימון חזק ואינטנסיבי שיחזיר אותכם לגזרה אחרי סוף השבוע שבו בדרך כלל אנחנו מרשים לעצמנו להתפנק יותר עם הארוחות.

כדי לעמוד בתוכנית הזו, השבוע הייתי חייבת לצלם את האימון לפני, כי לבן זוגי שהוא זה שמאחורי עדשת המצלמה (ואני מוכירה לו תודה גדולה על מאמציו והשקעתו בעניין:) לא התאפשר הפעם לעשות את זה ביום שישי, לכן ההחלטה האסטרטגית שנתקבלה זה לצאת לאימון לצלם אותו ביום חמישי בלילה. הלילה היה מאוד נעים עם רוח מעט קרירה ומלטפת, וזה היה שינוי נחמד לעומת החום של הצהריים, לכן האימון היה מאד כיפי ושונה. במקרה זה גם התרחש בזמן ה"לילה לבן" 2011, שמתקיים בתל אביב כבר מספר שנים כמיטב המסורת, ובחוץ היו הרבה אנשים יוצאים ומטיילים והאווירה היתה כיפית, לכן זה גם הוסיף פן מיוחד לאימון עם אנרגיות של "לילה לבן" באוויר.

ובבקשה, עכשיו בימי הקיץ, אם אתם מתאמנים בחוץ – תשתדלו להתאמן בשעות אחרי צהריים – ערב, כשאין כבר שמש והאוויר נהיה קריר ונעים יותר, ואם בשעות הבוקר – אז רק בשעות המוקדמות כי כבר בשמונה נהיה חם מדי, וכמובן, למרוח הרבה קרם הגנה ולשתות הרבה מים.

האימון הזה הוא, כרגיל, קצר יחסית אבל מאד אינטנסיבי ואפקטיבי. יש בו סה"כ 4 תרגילים מעולים עם משקל גוף בלבד. היתרון של התרגילים עם משקל גוף זה שהם מפעילים את כל שרירי הגוף ושרירי ה-core, ותורמים לפיתוח מסת שריר, כוח, סיבולת, סיבולת לב-ריאה לכן צריך לבצע את התרגילים ברצף אחד אחרי השני כאשר יש 4 סבבים עד הסיום האימון. כדי להשיג את אפקט מהאימון חשוב שתרגישו מאמץ ברמה בינונית עד קשה, לכן תזכרו לתת את המקסימום בדקות האלה של האימון. אני מבטיחה שזה ייקח לכם רק 10-15 דקות, וזה מדהים לראות מה אימון קצר כזה מסוגל לתרום לגופכם אחרי תקופה של אימונים! היתרון הנוסף זה שלא צריך לצאת מהבית או לקנות אביזרים מיוחדים, וזה חוסך נסיעה לחדר כושר וזמן האימון. אם אתם מתאמנים מתחילים – תקחו מנוחה של 1-3 דקות בין הסבבים, וחצי דקה – דקה בין התרגילים, וכשאתם מרגישים שזהו הדבר הנכון עבורכם.

לינק לוידאו של האימון החדש והקטלני 4 לחיטוב הרגליים, הבטן ופלג גוף עליון – DO YOUR BEST!

[youtube O7MP5ftFVLs]

לפני שאתם ניגשים לבצע את האימון, תעברו בבקשה שוב על הוידאו המלא שבו אני מבצעת 2 סבבים מתוך ה-4, ועל התמונות עם ההסברים על התרגילים, ותוודאו שאתם מבצעים את התרגיל נכון, תיעזרו במראה ותבדקו את עצמכם עושים נכון כל תרגיל.

1. סקווט עם בעיטה מימין ומשמאל – 20 חזרות

תרגיל סקווט מחזק ומחטב את הישבן, ירכיים, שוקיים, ושרירי הבטן והגו, מחזק את מפרק הברך ואת מפרק הקרסול – כמעט את כל הגוף, לכן זהו אחד התרגילים האהובים שלי, כי הוא גורם לישבן והרגליים באמת להיראות וואו!!! כדי להפיק את התועלת המירבית מביצוע הסקווט – חשוב להקפיד על מנח הגוף הנכון: 1. רגליים מקבילות אחת לשניה. 2. בעת ירידה לקרקע – ישבן הולך לאחור כמו בעת הישיבה על הכיסה עד שיש 90 מעלות בין שוק לבין ירך 3. ברכיים ממוקמות מעל הקרסוליים באותו הקו בדיוק . 4. יש להשאיר את החזה כמה שניתן למעלה וגו ישר, בטן אסופה. 5. יש לנשוף בעת העליה.

בבעיטה ביציאה מהסקווט תקפידו על הבטן האסופה, יש להוציא את הבעיטה מהישבן והירך עם כוח, בנשיפה.

2. דד-ליפט – 12 חזרות

תרגיל מדהים לחיטוב הירכיים האחוריות ושרירי הישבן

חשוב להקפיד על ציר תנועה מהירך ולא העמוד השדרה ולשמור על היציבה: גו ישר ללא תנועה, בטן אסופה וכתפיים לאחור. יש לעשות תנועה מטה כל עוד והגו ישר לחלוטין. התנועה מעלה מתבצעת מתוך הישבן והירכיים, בטן אסופה, גו ישר, יש לנשוף בעליה.

יש גם גרסה קלה יותר למתחילים: ניתן לכופף מעט את הברכיים בעת התנועה מטה.

3. שכיבת שמיכה מהברכיים וכפיפה צידית – הבאת ברך למרפק ימין ושמאל – 12 חזרות

תרגיל מצויין לחיזוק של כל הגוף בדגש על חיזוק של פלג גוף העליון – שרירי החזה ויד אחורית, ושרירי ה-core שפועלים כמייצבים את עמוד השדרה – חשוב להקפיד על איסוף הירכיים והבטן כדי למנוע יצירת "שקע" בגו התחתון.

לאחר ביצוע ביצוע פוש – אפ, מבצעים קיק: הבאת ברך לכיוון המרפק עם כוח, תוך אסיפת הבטן, בנשיפה – לעבודה נוספת על שרירי הבטן חזקים ומעוצבים 🙂

4. פשיטת ירך בעמידת משולש – 12 חזרות

לחיטוב הירכיים ושרירי הישבן וחיזוק שרירי ה-core.

תקפידו על גו ישר ובטן אסופה, יש להרים את הרגל כלפי מעלה כאשר עקב פונה לשמיים – התנועה היא מתוך הירך, רגל ישרה, לנשוף עם עליית הרגל כלפי מעלה.

זהו סבב 1.

יש לבצע עוד 3 סבבים ברצף לסיום האימון !

תיהנו מהאימון הזה, בעוד שבועיים אני אהיה כאן עם האימון החדש ומאתגר.

בהמשך השבוע אני מתכננת להעלות פוסטים עם מתכונים חדשים וטעימים, ורק כדי לעורר לכם קצת את התיאבון, אגלה שאחד מהם זה נאגטס עוף עם ירקות בטעם גן עדן שהכנתי לארוחה אחרי האימון 🙂

אם יש לכם שאלות, בקשות, הצעות – אתם מוזמנים להשאיר כאן תגובות ואני אשמח לענות על כולן 🙂

הירשמו לערוץ שלי ביו-טיוב כדי להתעדכן ראשונים באימונים הכי חדשים: http://www.youtube.com/user/wowyourbody

אימוני כושר חדשים, מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בריאים וטעימים: http://saloona.co.il/members/wowyourbody/

וגם פה: http://www.elite-f.com/wow.html

בפייסבוק:

http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D

 

ג'ני פלדשטיין קפלן

מאמנת כושר אישית ויועצת תזונה ואורח חייים בריא

עלית פיטנס