הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

אתם מכירים את הסיטואציה – שעות הצהריים בעבודה, הבטן מתחילה לקרקר, ועולות המחשבות: מה נאכל היום? מהמסדרון נשמעים הקולות של הקולגות שמזמינים טייק-אווי בהמוניהם – רצות ההזמנות לסלטים, המבורגרים, אוכל סיני, פסטות, פיצות. ואתם? שוב נשבעתם שהפעם אתם לא מתפתים להזמין את המנה הלא הכי בריאה ודיאטטית, ומביאים את האוכל מהבית, אבל.. זהו פוסט ראשון בסדרה של מאמרים בנושא של המודעות לתזונה ושיפור תזונתי, אתן כאן ידע וכלים כיצד להתארגן לאורח חיים בריא יותר – צעד- צעד למתחילים בעולם התזונה הבריאה.

29/06/2011

אתם מכירים את הסיטואציה – שעות הצהריים בעבודה, הבטן מתחילה לקרקר, ועולות המחשבות: מה נאכל היום? מהמסדרון נשמעים הקולות של הקולגות שמזמינים טייק-אווי בהמוניהם – רצות ההזמנות לסלטים, המבורגרים, אוכל סיני, פסטות, פיצות. ואתם? שוב נשבעתם שהפעם אתם לא מתפתים להזמין את המנה הלא הכי בריאה ודיאטטית, ומביאים את האוכל מהבית, אבל.. כרגיל, התירוצים: לא היה זמן ערב לכך להכין שום דבר, שכחתם את האוכל, כלב אכל לי ועוד אלף סיבות, ואתם שוב באותה סיטואציה מוכרת: שולפים את הכרטיס האשראי ומצטרפים להזמנה של המשרד. “ממחר דיאטה” – אומרים לעצמכם בלב.

מנסיון שלי, הרבה אנשים רוצים לעשות שינוי תזונתי, לשפר את הרגלי התזונה אבל לא יודעים בבירור כיצד. ואם אתם מבין האנשים האלה – אתם לא לבד. בפוסט הזה אני רוצה לפתוח סדרה של מאמרים בנושא של המודעות לתזונה ושיפור תזונתי, ולתת כאן ידע וכלים להתארגן לאורח חיים בריא יותר.

ומי שאמר שזה קל – בהתחלה זה לא, כי קל יותר להזמין אוכל קנוי, לחמם משולש פיצה ולאכול חבילה של קרקרים מאשר לחשוב על מה נאכל מחר, בעוד שעה ובהמשך השבוע.

אם אנחנו רוצים לשפר את התזונה שלנו ויחד איתה את איכות החיים שלנו – דבר הראשון והחשוב – זה תכנון. עקרונות התכנון – צעד- צעד:

1. לתכנן את הארוחות. לזכור שמחר בצהריים במשרד אנחנו לא “נופלים” שוב ומזמינים טייק-אווי. לשם כך חייבים להכין אוכל בבית, ערב לכך.

2. מצרכים – קניית מצרכים בסיסיים בקנייה מרוכזת: פסטה, אורז, בשר, טונה, מוצרי חלב, ירקות – החזיקו מלאי בסיסי של מוצרי מזון איכותי במקרר כדי לא “להתקע” בלי ספגטי כשמכינים מנת פסטה למחר.

3. טיפ חשוב בנושא הירקות – יש ירקות שיש להם אורך חיים ארוך יותר במקרר – כגון כרוב לבן ואדום, קולורבי, גזר, צנון, לפת – קנו אותם לצד הירקות עם חיי המדף קצרים יותר, כגון מלפפון, עגבניה, גמבה, חסה. מנסיון, יש תקופות שבהם פתאום כל הירקות במקרר מתחסלים ביחד ובו זמנית ואין זמן לקפוץ לירקן. וזה הזמן לשלוף מהמדף התחתון את הכרובים והגזרים ולהכין סלט שונה מהסלט חסה – מלפפון – עגבניה הרגיל.

4. הקצאת זמן – להקצות להכנת האוכל הביתי לא יותר מחצי שעה. עם התכנון הנכון של תהליך הבישול ניתן להכין כמעט כל מנה יומיומית בלא יותר מחצי שעה. מי אמר שצריך להעביר שעות במטבח?

5. להכיר את הערכים התזונתיים של המזונות – לאכול מתוך מודעות “מה עושה לנו טוב” ומביא תועלת לגוף – דגנים מלאים, קטניות, דגים, בשר רזה, שומנים “טובים”, ירקות, פירות.

6. להכיר גם המזונות המזיקים: המכילים שומני טראנס, חומרים משמרים, צבעי מאכל, ממתיקים מלאכותיים, סוכר בכמויות מופרזות - הנמצאים בד”כ באוכל מוכן, תעשייתי, משומר, מאכלים עם חיי מדף ארוכים (חטיפים למיניהם, רוב חטיפי הבריאות, קרקרים וכו’) ולהימנע מצריכתם ככל הניתן. ככל שתעמקו יותר בתהליך של שינוי תזונתי מודע – כך פחות תרצו לצרוך אותם, ואף תישאפו להימנע מהם בכלל.

7. לאכול בריא זה אומר – להתחיל לבשל, אין מנוס חברים. כשעבדתי במשרד, היתה תקופה שאכלתי בצהריים סלטים בהרכבה עצמית (כמובן שהקפדתי על כמות שמן, כמות הפחמימות וכו’). זה פתרון נחמד, אבל קשה להחזיק כך יום אחרי יום כי חייבים לגוון מדי פעם. בעיה נוספת בסלטים האלה – השפע. שפע של פחמימות: יש גם פסטה, גם תפוחי אדמה, גם תירס, גם קרוטונים, גם… תשלימו את החסר. במילה אחת – פיתויים מיותרים.

8. אז אמרנו, לבשל?  קבלו מתכון לארוחת צהריים שבישלתי אתמול כדי לקחת לעבודה – פסטה מלאה עם רצועות עוף ברוטב סויה וקארי מסאלה.

תחילת הבישול: שעה 23:45.

סיום הבישול: 23:55.

מצרכים:

חזה עוף כ- 500 ג’ (אורגני ללא אנטיביוטיקה), פרוס לרצועות בגודל האצבע.

גמבה אדומה גדולה

2 גבעולי סלרי

3 שיני שום

בצל גדול

פסטה מלאה אורגנית (חצי חבילה)

2 כפות רוטב סויה

2 כפיות גדושות קארי מסאלה (צהוב).

קורט פלפל שחור גרוס

2 כפיות כוסברה יבשה

תהליך:

1. בישול הפסטה לוקח כ-10 דקות, לכן ממליצה להתחיל את הכל בלהרתיח את המים בקומקום, ואז להעביר לסיר ולהתחיל לבשל את הפסטה. (קצת מלח, מכסה פתוח ואש בינונית).

2. לקצוץ את הירקות: בצל, סלרי, גמבה, שום, ולפרוס את חזה עוף לרצועות.

3. לשמן את הווק עם מברשת סיליקון, להוסיף את הבצל, להזהיבו טיפה, הרצועות העוף ו”לסגור” מכל הצדדים. דקה או שתיים.

4. להוסיף את שאר הירקות – גמבה, שום וסלרי, ולהמשיך להקפיץ בתנועת ערבוב עם העוף והבצל.

5. להוסיף את התבלינים: 2 כפות סויה, 2 כפיות גדושות קארי מסאלה (צהוב), 2 כפיות כוסברה יבשה, קורט פלפל שחור גרוס.

6. לסנן את הפסטה, ולהשאיר כשליש כוס של מי בישול הפסטה.

7. להוסיף את פסטה לווק עם העוף והירקות, להוסיף עד שליש מי בישול הפסטה, לערבב ולתקן טעמים (אם צריך להוסיף מליחות או עוד חצי כפית קארי מסאלה).

רצועות עוף עם ירקות ותבלינים לפני שהוספנו את הפסטה.

פסטה עם העוף מוכנה למחר  – ארוזה בקופסה בדרך למקרר.

מה שנשאר זה לקחת בבוקר איתנו לעבודה, ובשעות הצהריים לחמם וליהנות.

* טיפ חשוב למחממים במיקרו – תביאו איתכם לעבודה גם צלחת מהבית (עם אין במשרד) כדי שתוכלו לחמם את האוכל (השתדלו לא לחמם בצלחות פלסטיק או קופסאות פלסטיק – לא בריא, מסרטן).

גם האוכל בצלחת יפה הרבה יותר טעים ואסטטי מאשר האוכל שמונך על צלחת פלסטיק או נייר. באחריות :)

ומה אתם אוהבים לאכול בצהריים בעבודה? מה הטיפים שלכם? אשמח אם תשתפו ותגיבו.

שיהיו צהריים נפלאים,

ג’ני פלדשטיין קפלן

מאמנת כושר אישית ויועצת אורח חיים בריא

עלית פיטנס

תוכלו למצוא אותי גם פה:

http://www.elite-f.com/wow.html

וגם פה בערוץ שלי:

http://www.youtube.com/user/wowyourbody#p/a

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה