הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

החום שפקד אותנו בשבוע האחרון וסימן באופן רשמי את תחילת הקיץ, החזיר אותי לזכרונות מהחופשה האחרונה בתאילנד והביא עמו חשק להכין מנה תאילנדית קלאסית של חזה עוף בחלב קוקוס וקארי אדום, מעט חריף ומאוד טעים, במיוחד לצד האורז .

26/06/2011

החום שפקד אותנו בשבוע האחרון וסימן באופן רשמי את תחילת הקיץ, החזיר אותי לזכרונות מהחופשה האחרונה בתאילנד והביא עמו חשק להכין מנה תאילנדית קלאסית של חזה עוף בחלב קוקוס וקארי אדום, מעט חריף ומאוד טעים, במיוחד לצד האורז (כמובן, מלא).

מאז ומתמיד הייתה לי חיבה מיוחדת לאוכל אסייתי בגלל הטעמים המיוחדים והפיקנטיים של התבלינים שמתחברים יחד במנה ויוצרים סימפוניה של טעמים: ג’ינג’ר, שמן שומשום, קארי אדום וירוק, חלב קוקוס וצ’ילי.

באחת הסדנאות הבישול שהשתתפתי בה כשהייתי בתאילנד, בה למדנו להכין מנות תאילנדיות, ראיתי שאומנם משתמשים ביחסית הרבה שמן להקפצה של הירקות והעוף, אבל עם מעט שיפור בכמות השמן וכמות של חלב וקוקוס ניתן ליהנות ממנה טעימה ובריאה מאד (במיוחד כאשר מחליפים את תוספת לגרסה בריאה יותר: האורז הלבן  מחליפים באורז מלא, או אטריות רגילות מחליפים באטריות או פסטה מקמח מלא או כוסמין).

לאכילת העוף לקהל המתאמנים יש יתרונות רבים: העוף נחשב לחלבון רזה ואיכותי,  עשיר בויטמינים B3, B6 וסלניום, כאשר החלק הבריא ביותר של העוף הוא החזה (הלבן).

להלן הערך התזונתי של 100 ג’ של חזה העוף :  98.21 קלוריות, 0 גרם פחמימות, 21.42 גרם חלבונים, 1.33 גרם שומנים, 0.44 גרם שומן רווי, 53.5 מ”ג כולסטרול

להלן המתכון המלא לתבשיל חזה עוף עם חצילים בחלב קוקוס וקארי אדום.

מצרכים:

500 ג’ חזה עוף (אורגני, ללא אנטיביוטיקה), לאחר שניקיתי את פסי השומן שעדיין נמצאים על החזה, וחתוך לרצועות ברוחב כ-1 ס”מ.

בצל 1 גדול חתוך לחצאי עיגולים

חציל 1 חתוך לקוביות בגודל 1*1 ס”מ

2 גבעולי סלרי חתוכים לקוביות קטנות

2 עגבניות בשלות חתוכות גס

4 שיני שום

2 כפות רוטב סויה

כוס ( 200 מ”ל ) של חלב קוקוס

2 כפות מחית קארי אדום

קורט פלפל שחור גרוס

כף 1 רוטב דגים

כוסברה לקישוט

אופן ההכנה:

מברישה את הווק עם מברשת סיליקון טבולה במעט שמן (רגיל).

מוסיפה את הבצל ומזהיבה מעט, מוסיפה את החצילים, סלרי, עגבניות ושום ומקפיצה יחד. לאחר מספר דקות מוסיפה את הרצועות של חזה עוף וממשיכה את הבישול תוך ערבוב של העוף והירקות.

כאשר העוף “סגור” מכל הצדדים, מוסיפה את חלב הקוקוס, קארי אדום, פלפל שחור, רוטב דגים ואת רוטב הסויה ונותנת להתבשל עוד קצת.

זמן ההכנה די קצר, עד שחצילים מתרככים והעוף מוכן – ניתן לסור את האש, להוסיף מעט כוסברה טרייה ולהגיש לצד אורז.

הערה נוספת לגבי האורז: אני שומעת לפעמים כי אנשים אוהבים פחות את הטעם של אורז המלא. מסכימה שהטעם זה עניין אישי מאד. אני ניסיתי כמה סוגים של הארוז המלא: ארוך ועגול, וספציפית אני מאד אוהבת דווקא את הטעם של האורז המלא העגול. את הארוך אני גם אוהבת פחות. אז למי שניסה את האורז המלא ולא אהב, אני ממליצה לתת צ’אנס נוסף לאורז מלא עגול כי לטעמי הוא מוצלח הרבה יותר מהאורז הארוך :)

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה