ללמוד ציור איור גרפי באינטרנט

בחורה עם מחשב נייד

ללמוד ציור איור גרפי  באינטרנט – ללמוד ציור איור גרפי וכל זה דרך המחשב באינטרנט – מחפשים ללמוד ציור דיגיטלי דרך האינטרנט?

מחפשים ללמוד ציור דיגיטלי דרך האינטרנט? אין לכם זמן ללכת למכללות לעיצוב גרפי או שגרים רחוק מאוד מבתי ספר לגרפיקה? עסוקים עם עבודה בשעות מאוחרות ורוצים להגשים את החלום של ללמוד לצייר במחשב? אנחנו נראה שיעור על ידי סרטון הסבר מדהיםאיך אפשר ללמוד לצייר בתוכנת מחשב הנקראת אילוסטרייטור וכל זה מהבית בהוראה פרטית ואישית עם מורים לגרפיקה ממוחשבת.

איך לומדים מהבית? הלימודים מהבית מתבצעים דרך תוכנת חיבור בין מחשבים שמאפשרת למורה האישי לצפות במסך של הסטודנט. – לימודי גרפיקה אונליין איך זה הולך?

איך לומדים מהבית? הלימודים מהבית מתבצעים דרך תוכנת חיבור בין מחשבים שמאפשרת למורה האישי לצפות במסך של הסטודנט. הלימודים מתבצעים במתכונת של שיעורים פרטיים אחד על אחד וקובעים מראש פעם בשבוע את השיעור. הלימודים יכולים להיות בשעות הבוקר והערב ומאפשר לכל אחד ללמוד בצורה פרטית ואישית עם מורה שמחובר למחשב. במהלך שיעור המורה יסביר לכם איך לעצב איור וציור דיגיטלי ולאחר מכן תצטרכו לתרגל מול המורה. לכל אורך מהלכי השיעורים מתקבלים שיעורי-בית ותרגילים כדי לחדד לכם את יכולות הציור. תוכלו בקישור הבא לראות איך לומדים מהבית ציור דרך האינטרנט וליצור קשר עם בית הספר.

תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לתוכנה מספר 1 לציור ואיור גרפי בתוכנות מחשב.  – תוכנת אילוסטרייטור

תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לתוכנה מספר 1 לציור ואיור גרפי בתוכנות מחשב. התוכנה מגיעה מחברת אדובי וגרפיקאים – מעצבים משתמשים באיו גרפי של דמויות. תוכנת אילוסטרייטור מלאה בכלים מדהימים ליצירת הצללות או ביצוע הנפשה לאיור. גם אם אין לכם ניסיון בציור דיגיטלי בהחלט תוכלו ללמוד את כל השלבים צעד אחר צעד כדי לפתח לכם את כישרון הציור.

במהלך הלימודים תקבלו  שיעורי בית ותרגילים כדי לעבוד איתכם על תיק עבודות במידה ואתם רוצים לעבוד בתחום הזה.  – להכין ציורים דיגיטליים לתיק העבודות

במהלך הלימודים תקבלו  שיעורי בית ותרגילים כדי לעבוד איתכם על תיק עבודות במידה ואתם רוצים לעבוד בתחום הזה. היום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם בתחום הציור מה שרוצים לראות וזה אך ורק דוגמאות ועבודות שעשיתם בתוכנות גרפיות. במהלך כל הלימודים נעבוד איתכם על ציורים כדי להכניס אותם בסופו של דבר לתיק דוגמאות. כולנו יודעים שבתחום הציור דיגיטלי לא חסר עבודה וכל הזמן יש ביקוש לציירים דיגיטליים להכנה של ציורים בתוך ספרים או אינספור עבודות בתחום האנימציה הממוחשבת וציור דיגיטלי.

תחום העבודה לאחר סיום הלימודים יאפשר לכם לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים גרפיים.  – העבודה מהבית בתחומי הציור ואיור דיגיטלי

תחום העבודה לאחר סיום הלימודים יאפשר לכם לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים גרפיים. מעצבים גרפיים לוקחים ציורים כל הזמן כדי למכור אותם בצורה מסחרית לעבודות שונות בעיצוב גרפי. תוכלו לראות בתעשיית העיצוב אינספור לוגואים מפורסמים שנעשו על ידי איור גרפי. מעצבים גרפיים לא עוסקים בציור ומעבירים את העבודות האלה על פי בקשות של לקוחות. תוכל לפתוח לכם אתר אונליין ולמכור דרכו  את כל הציורים שלכם אונליין אינספור פעמים ובצורה זו לייצר הכנסה פסיבית מדהימה. את הקבצים שתעשו בתוכנת אילוסטרייטור תוכלו להעלות לאתר האינטרנט שלכם ולמכור אותם כמו שהם למעצבים גרפים להמשך עבודה או לביצוע שינויים על פי דרישה שמעצבים צריכים. תחום זה נחשב לתחום מאוד רווחי ומכניס כלכלית למי שאוהב את עולם האמנות הדיגיטלית.

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/