הכיני עורך לקיץ

חברות הקוסמטיקה לא יתנו לכן לעבור את הקיץ לבד. מוצרים חדשים על מדפי הקוסמטיקה: קרמים משקמים, פילינג ותכשירי ניקוי במגוון מחירים

בכל הנוגע לטיפוח ההבדל בין הקיץ לחורף גדול ולרוב נצטרך להחליף את תכשירי ההזנה לעור. בחורף העור יבש וזקוק לתוספת לחות מסיבית ובקיץ העור בעיקר מזיע וזקוק לניקוי יסודי ורענון יומיומי. כמובן שלעזרתנו נרתמות כל חברות הקוסמטיקה ומציעות לנו בדיוק את התכשיר הנכון שיענה לנו על הצורך להשאר יפות מטופחות (וצעירות) בחורף ובקיץ. בפוסט הזה אסקור מוצרי קוסמטיקה חדשים על המדפים, ברובם לא השתמשתי והמידע הוא כפי שהועבר אליי מהחברות.

אני מודה ומתוודה, אני לא משתמשת בשמות הגדולים בעיקר מטעמי תקציב. לא יכולה להרשות לעצמי קרם במאות שקלים גם אם הוא מבטיח לי שאראה עשר שנים צעירה יותר. אבל נוכח המדפים המלאים ברשתות הפארם, אני מניחה שיש להם לא מעט לקוחות. אני לא נכנסת לכיס ולסדרי העדיפויות של אף אחת לא בחיים ולא בכתיבה. אם מישהי מוצאת את המידע יעיל עבורה, אני את שלי עשיתי.

CHANEL

שאנל, שרק להגיד את השם עושה לי נעים כל פעם מחדש, השיקה סדרת טיפוח חדשה בשם LE LIFT, במחקר והפיתוח השתתפו צרכניות שהעידו על העדיפויות שלהן בכל הנוגע לקרמים בהן הן משתמשות ובשאנל רקחו את הקרמים שענו לטעמן של רוב המשתתפות.

שנים של מחקר הובילו למציאת צמח נדיר שניתן לשאוב ממנו תמצית טהורה ומרוכזת של מולקולת אנטי אייג'ינג עם ערך מוסף גבוה במיוחד. בשאנל מבטיחים כי עם הקרם החדש כל אישה יכולה שלוט ביופייה. מרקם העור "נשזר מחדש", יום אחר יום. קמטים, אפילו העמוקים, מטושטשים וקווי המתאר של הפנים מתחזקים. זה מגיע בד בבד עם תפיסת העולם של שאנל שגורסת כי היופי מתחיל מבפנים והם פה רק בשביל לעזור להוציא אותו החוצה.

במהלך פיתוח הקרם נוסו 20 מרקמים שונים על 60 נשים בארה"ב, יפן וסין, ומתוכם נבחרו שלושה מרקמים בהם הקרם מיוצר –

LE LIFT CREME FINE בעל מרקם אוורירי רענן הנספג מידית

LE LIFT CRÈME בעל מרקם רך ונעים להרגשה נינוחה

LE LIFT CRÈME RICHE בעל מרקם עשיר קטיפתי העוטף את העור בעדינות

על המחקר הארוך והתוצאות המובטחות צריך לשלם בהתאם –  800 ש"ח לצנצנת זכוכית בתכולה של 50 גרם. בשאנל מדגישים כי הקרם מתאים ליום ולילה ויש צורך בכמות קטנה מאוד בכל מריחה על מנת להשיג את התוצאה המובטחת. בשימוש נכון הצנצנת אמורה להספיק לשלושה חודשים.

להשיג בנקודות מכירה נבחרות ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן

LE LIFTסדרת הטיפוח מבית שאנל צלם יחצ חול (6)

*

אליזבת ארדן 

2 מוצרים חדשים מבית אליזבת ארדן:

קרם BB חדש עם מקדם הגנה – Visible Difference Multi-Targeted BB Cream SPF 30. קרם BB הפך כבר מזמן למוצר חובה בכל ארון איפור – גם לחות, גם מייק אפ קל וגם מקדם הגנה. אם בחרתן באחד טוב שעושה את כל הפעולות כראוי חסכתן גם זמן וגם כסף. זה של אליזבת ארדן מגיע עם מקדם הגנה גבוה SPF 30 (לרוב BB מגיע עם מקדם הגנה של 15-20), הוא בעל רכיבי אנטי אייג'ינג ומרקם קליל ומתאים לכל סוגי העור. את הקרם ניתן להשיג בשני גוונים – בהיר או בינוני.  מחיר: 188 ש"ח, לתכולת: 30 מ"ל.

Visible_Difference_BB אליזבת ארדן משיקה קרם BB מחיר 188 שח ל 30 מל צילום יחצ חולdpi (2) (Custom)

תכשיר ניקוי אנטי-אייג'ינג מטפח מסדרת פריוואז' Anti-aging Treatment Boosting Cleanser, מתאים לכל סוגי העור, ומעניק טיפול אנטי אייג'ינג הנלחם בנזקי הסביבה תוך הסרת זיהומים וקילוף תאים מתים. התכשיר כולל רכיבים כמו אידיבינון (שהוא כנראה רכיב ממש נחשב), גרגירי במבוק, תמצית פטריות, חמאת שיאה וגליצרין. מחיר: 400 ש"ח, לתכולת: 125 מ"ל.

תכשיר לניקוי הפנים פריואז  מבית אליזבת ארדן מחיר 400 שח צילום יחצ חול (1)

 *

ג'יבנשי

GIVENCHY מרחיבה את סדרת הטיפוח שלה  SMILE 'N REPAIR EXPERT FERMETE עליה סיפרתי פה ומוסיפה לסרום ולרול און הממצק לעיניים גם קרם למיצוק, עיצוב וגמישות לעור הפנים High Efficiency Firming Cream. בג'יבנשי מבטיחים כי הקרם הוא "בעל אפקט מיצוק ופיסול מסגרת הפנים, הצוואר והמחשוף, מעניק זוהר, גמישות, מרקם אחיד לעור ומראה עור צעיר. פרי פיתוח הייטק חסר תקדים המתגבר את יכולות העור להשיב לאחור ולחזק מרקם עור שהחל לאבד את הקולגן והאלסטין". לא ניסיתי, אז אני לא יכולה להעיד ממקור ראשון, אבל אם אתן מנסות וגיליתן משהו חסק תקדים, עדכנו.  מחיר השקה: 470 ש"ח, לתכולת: 50 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברשתות סופר-פארם, ניו-פארם ובמשביר החדש לצרכן.

עוד מבית ג'יבנשי, 2 מוצרים חדשים בסדרת הידרה ספרקלינג.  ONE-MINUTE GLOW POWDER – אבקה לניקוי פנים. תכשיר ניקוי במרקם אבקתי עדין שבמגע עם מים הופך לקצף מחיר: 290 ש"ח, ל – 30 גרם, ו -SHORT NIGHT RECOVERY MOISTURIZING MASK / CREAM,  קרם לילה משקם שהוא גם מסכת לחות  במרקם ג'ל לשיקום עור הפנים בלילה.  מחיר: 400 ש"ח, ל – 50 מ"ל

קוסמטיקה

*

LANCÔME

אני מרבה לדבר בשבחו של הסרום שהוא מבחינת חובה כל בוקר וערב. מגיע הגיל (מוקדם מהמצופה) שסרום כללי כבר לא מספיק ורצוי להשתמש גם בסרום ייעודי לעיניים.

החברה המעולה (והיקרה) לנקום השיקה את הסרום ABSOLUE YEUX PRECIOUS CELLS סרום לעיניים שפותח בהשראת הטבע (ושופר באמצעות המדע ובעיקר חקר תאי הגזע של העור). הסרום מסייע לשיקום העור סביב העיניים שהוא העדין ביותר ונוטה ראשון להתקמט ולחשוף את פגעי הזמן והגיל. בלנקום מבטיחים לראות תוצאות כבר מהשימוש הראשון. הסרום פועל על חמישה אזורי המפתח סביב העיניים המשפיעים על המבע – החלק העליון של הגבה,  קשת הגבה,  הזוית החיצונית של העין, האזור מתחת לעיניים והחלק העליון של עצמות הלחיים. לתוצאות מירביות מומלץ לשימוש מדי בוקר וערב. ואין מנוס מלהזכיר את המחיר: 620 ש"ח ל 15 מ"ל

 APC Eye Concentrate INTER HD

*

יונקה פריז  Yon-Ka Paris:

פילינג ביתי הוא אחד התכשירים הכי חשובים שיש, הוא מנקה ביסודיות, ממריץ את הדם ומכין את העור לספיגה טובה של הקרמים שבאים אחריו. חברת יונקה פריז השיקה פילינג גוארנה בעל פעילות משולשת – קילוף, המרצה והחלקה של העור. הייחוד בפילינג של יונקה הוא שני גדלים שונים של גרגירים: זרעי גוארנה שמקורם בשיח טרופי ברזילאי והם עשירים בקפאין ועוד אי אלו רכיבים שמשחררים נקבוביות סתומות, וגרגירי אורז חום אורגני שתורמים להחלקת העור. עוד הוא מכיל תמציות שמנים שתורמים להמרצת הדם. באופן אישי לא ניסיתי, אבל איכשהו המידע על המוצר הזה, שלא כלל הבטחות גדולות מדי ומילים מסובכות, כפי שקורה בדרך כלל במידע שאני מקבלת על מוצרים חדשים, גרם לי לרצות לנסות. מחיר: 299 שקל ל – 50 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מלון, ספא ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות, לבירור נקודות המכירה משרדי החברה 09-7456220

*

L RAPHAEL GENEVE

ואם בפילינג עסקינן, המותג אל רפאל מבית רונית רפאל השיק תרחיץ פילינג-גוף מלח ים וקוקוס, מסדרת BEYOND SPA הפילינג מכיל: מלחי ים, שמן קוקוס, חמאת קקאו וויטמין E ומטרתו להסיר תאי עור יבשים ולהזין את העור בתמציות פרחים ופירות. חובבות ריח הקוקוס יתאהבו.  מחיר: 128 ש"ח ל – 250 מ"ל

את מגוון המוצרים והטיפולים ניתן להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ

קוסמטיקה1

 *

NIVEA

לפני שנכנסתי עמוק לתחום הטיפוח, השתמשתי שנים רק בקרם בסיסי של ניוואה שהיה זול ויעיל במידה הנכונה ולכן אני זוכרת לו עדיין את חסד נעוריי. אבל מסתבר שגם לניוואה יש קרמים מתקדמים יותר מזה שאני נהגתי להשתמש בו, כמו למשל  Q 10 PLUS ANTI-WRINKLE ENERGISING DAY CREAM ובעברית-  קרם יום Q10 אנרג'י – למניעת קמטים. הקרם מיועד לסמני גיל ראשונים באזור ה – 30+.  Q10 הוא קו אנזים הקיים באופן טבעי בעור,  עם הגיל רמת ה – 10 Q מצטמצמת, תהליך המוביל להזדקנות העור ותפקידו של הקרם הוא להעלות אותו מחדש.  הקרם מכיל SPF 15 כך שהוא יעיל גם לשעות היום. מחיר: 210 ש"ח ש"ח ל – 50 מ"ל. להשיג ברשת הסופר פארם וברשתות המזון המובילות.

קרם פנים מסדרת קיו 10 של ניוואה מחיר 210 שח צילום יחצ ניוואה

*

WELEDA

ואם אתן לא בעניין של מותגי הקוסמטיקה היוקרתיים ומעדיפים מוצרים טבעיים, תשמחו לדעת שוולדה, מותג טיפוח טבעי שכתבתי עליו פה, משיק סדרה חדשה לניקוי עור הפנים המבוססת על מרכיבים אורגנים ובראשם עלי ההממליס וניחוחות של שמנים אתרים.

בין מוצרי הסדרה: חלב ומי פנים 2 ב – 1  לניקוי עמוק וחיטוי לעור פנים רגיל עד מעורב, 120 ש"ח ל – 100 מ"לחלב פנים לניקוי ואיזון – ניקוי עמוק לעור פנים רגיל עד יבש מחיר: 99 ש"ח, ל – 100 מ"למי פנים לניקוי, איזון ורענון עור הפנים, בשילוב לימון טבעי, לכל סוגי העור. מחיר: 99 ש"ח, ל – 100 מ"ל. במהלך אפריל 30% הנחה על נגוון מוצרי הטיפוח של וולדה. את מוצרי WELEDA ניתן להשיג בבתי המרקחת, חנויות הטבע ובכל רשתות הטבע

ולדה קומפוזיציה סדרת הניקוי צילום ולדה גרמניה (Custom) (Large)

*

CARELINE

פה מדובר בהמלצה אישית חמה מניסיון וגם במחיר מצוין.  מסיר איפור עיניים ושפתיים של קרליין המתאים להסרת כל סוגי האיפור, כולל איפור עמיד במים. אני לא מוותרת על שימוש מדי ערב, ומצרפת לניקוי העיניים והשפתיים גם את הצוואר כי עור הצוואר עדין ורגיש כמו העור מסביב לעיניים. העור נשאר נקי נקי, רך ורענן, לא שורף ולא משאיר אדמומיות. אל תשכחו לערבב לפני השימוש.  מחיר: 90 ש"ח  ל – 260 מ"ל. במהלך חודש אפריל הוא יימכר ב – 35 ש"ח. שווה. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

מסיר איפור דו פאזי מבית קרליין מנראות חדשה מחיר 89.90 שח צילום מוטי פישביין (3)

 

הקונה נחמה בפייסבוק