מסעדת SOHO – צעירה בת 15

סושי ומצב רוח.
מה אכלתי? על מה אני ממליצה?

 מי שמבקר במסעדת סוהו בראשון לציון, לא יכול לנחש שהמסעדה התוססת, העדכנית והומת האדם הזו כבר חוגגת 15 שנה. יחד עמה חוגגים גם הסועדים שממלאים מדי יום את המקום: בחורות בשמלות קצרות וסנדלי עקב ובחורים שנראים שיצאו ממקלחת, זוגות, חבורות קטנות וחבורות גדולות של אנשים שהתקבצו ובאו לבלות עם חברים או בני משפחה: לאכול טוב, לשתות קצת, בין אם זה קוקטייל, בירה מהחבית, או שאר המשקאות האלכוהוליים משמחי הלבב, ליהנות ממוסיקה טובה ומאווירה הצעירה והדינמית.

 המלצרים, ושאר אנשי צוות הם צעירים נמרצים בעלי תודעת שירות גבוהה שמתחילה בחיוך, דרך יעילות, הכרת התפריט, מתן הסברים על המנות, הגשה נעימה ופינוי השולחן בזמן. הכל דינמי ומתקתק בקצב התוסס של המקום.

באשר לאוכל, היות והתארחנו במקום לשם סיקור יום ההולדת ה- 15, החלטנו לטעום כמה מנות מקטגוריות שונות בתפריט, שכמתבקש במסעדה כזו, מוצג באייפד וניתן לשתף ממנו אונליין ישירות לפייסבוק ולחוות דעה על המנות. כי בעידן שלנו אם לא שיתפת – לא אכלת.

פיצה טוקיו היא השיחוק החם של הקיץ. בעצם יש לומר – השיחוק הקר של הקיץ. מדובר בבצק קריספי של צ׳פאטי שטוגן לפריכות מתפצפצת מעליו הונחו פרוסות טונה, מעליהן פרוסות של עגבניות נבטי חמניה, אבוקדו ומיונז יפני (חריף). מנה יצירתית, חכמה, יפה וטעימה להפליא! אני אחזור לאכול אותה.

פיצה טוקיו סוהו 2

טטאקי טונה אדומה היה מעולה. הצריבה מהחוץ מדגישה את טעמו העדין של הדג ונותנת לו מסגרת פריכה ומתובלת. מנה עדינה שאיכותה טמונה בטריות מרכיביה ובהכנה הנכונה של השף. כאן הוכתרה הצלחה גדולה.

טטאקי טונה

מתפריט הסושי, שהוא גולת הכותרת של המקום (יש עמדת הכנת סושי פתוחה בכניסה מצד ימין) טעמנו טייפון רול. מדובר ברול נפלא המשלב ממרח טונה חריפה עם אבוקדו בטטה ומלפפון ומעל סלמון צרוב טריאקי מניוז והמון קריספי בטטה מעל. אני כידוע מכורה לצ'יפסים הקטנים האלה. וכאן השילוב שלהם עם הרול המשובח היה טעים במיוחד.

טייפול רול סוהו

בהמלצת המלצרית, ניסינו גם רול ״סושי״ בתוך דפי אורז היה מעולה ומפתיע. זה בעצם ספרינגרול קטן חצוי לפיסות בגודל ביס שנעים לאכול. הרול טעים ביותר, אך לא הייתי מכנה אותו סושי.

למנה עיקרית החלטנו לחלוק מנה של פירות ים בקארי. הוזהרנו שהמנה גדולה, ואכן קיבלנו קערה עם כמות נדיבה מאד של שרימפס, רובם ג׳מבו, לא מקולפים, שפע טבעות קלמרי רכות כמו חמאה וביניהן נחו להם גם כמה מולים וכל הטוב הזה טובל ברוטב קארי אדום ועשיר של חלב קוקוס שאני כל כך אוהבת. יש לי הערה אחת לגבי המנה הזו; היא מגיעה עם 2 טוסטונים (טעימים), אך לדעתי צריכה להגיע עם אורז, לספיגת הטעמים של הרוטב. למרות שהזמנו אותה כדי לחלוק בינינו, לא הצלחנו להתגבר עליה כי מדובר פשוט במנה ענקית ועשירה שאי אפשר לאכול ממנה הרבה. בטח אם אוכלים לפניה מנה ראשונה. לטעמנו, המנה מתאימה מאד לחלוקה בין כמה סועדים סביב השולחן.

קארי פירות ים סוהו

ומה עם קינוח אתם שואלים? למרות ראיתי בתפריט מנות מרהיבות עין, הררי מתיקות עם שוקולד, חלבה ומה לא… לא היה לנו אפילו טיפונת מקום בבטן. לכן, ויתרנו בצער רב. כוס תה עם נענע לי וקפה לו ויצאנו לדרכנו הביתה שבעים ומחייכים.

הערות:

  1. יש בתפריט המון מנות בשריות, אותן לא טעמתי.
  2. התאורה במקום אפלולית מה שמקשה מאד על איכות התמונות.

לסיכום: 

SOHO היא בפירוש מוסד קולינארי ששומר על רמתו ואיכותו ולא דועך או מעגל פינות ככל שהשנים עוברות. מי שבא לסוהו הולך על בטוח. הוא יודע שהחוויה תהיה טובה: תפריט מגוון ועשיר של אוכל ואלכוהול, עם שירות מעולה והגשה אסתטית . מאחלת למסעדה, לבעלים ולנו הסועדים עוד שנים רבות של ארוחות טעימות באווירה טובה.

סוהו -סושי בר – רחוב משה בקר 15, ראשון לציון,

טל: 03-965-8395. פתוח מ- 10:00 עד אחרון הסועדים

בתיאבון! 

חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.