רוצים להיות שקטים? חברת "100% חיטוי" מציעה חיטוי יסודי של הבית, הרכב או המשרד – בכל שעות היום או הלילה!

בוקר טוב

חברת חיטוי 100% - חיטוי בבית ובמשרד

ביצוע חיטוי של חברת 100% חיטוי

חברת 100% חיטוי - חיטוי הבית והמשרד
כמה חשוב בימים אלו חיטוי והייגנת הבית והגוף.

רוצים להיות שקטים? חברת "100% חיטוי" מציעה חיטוי יסודי של הבית, הרכב, המעלית, חדר המדרגות או המשרד – 24 שעות ביממה!
רוצים להיות שקטים? חברת "100% חיטוי", המתמחה בחיטוי מבנים, מרחיבה את פעילותה ומציעה גם לקהל הפרטי חיטוי יסודי של הבית, הרכב, המעלית, חדר המדרגות או המשרד. כדי להיענות לצרכים השונים, החברה מאפשרת חיטוי בכל שעות היום – כולל בשעות הלילה!
כולנו נמצאים בימים אלה בתקופה מובנת של חוסר ודאות וחששות, וחיטוי יסודי של הבית, הרכב, חדר המדרגות, המשרד והמעלית – בהחלט יכול לסייע בהפחתתם. מדובר בחברה שנבחרה לחטא את בית הכנסת הגדול בתל אביב – שחוטא בימים אלה לראשונה מאז הוקם לפני כ-100 שנים.
החיטוי מבוצע עם חומר יעודי בשל "טריזול", בעל תו תקן ישראלי, המשמש לחיטוי חדרי ניתוח, בתי חולים, מוסדות שונים, לצרכים וטרינריים ועוד.
"אנו מרססים את כל החדרים, הדלתות, הידיות, חדרי השירותים, המרפסות, המטבח, פינת האוכל, הרצפה ועוד – ואז עוברים על ידיות וכדומה עם מטליות ייעודיות, המכילות אלכוהול 70%", הסביר יונתן בראל, בעלי החברה.
בראל הוסיף וציין שהחומר בטוח לשימוש עם ילדים ובעלי חיים: "בזמן החיטוי – יש לשהות מחוץ לבית. עציצים או אקווריום עם דגים – מומלץ לכסות במגבת או סדין. חומר החיטוי מתאדה אחרי רבע שעה. למרות שכחצי שעה לאחר החיטוי כבר אפשר לחזור לחדרים – אנו ממליצים לחכות כשעה", אמר.
מחיר חיטוי: 5 ש"ח למ"ר (בית או משרד) ; 150 ש"ח לרכב (בבית הלקוח).
פרטים, מידע ותיאום הגעה: באתר מאה-אחוז-חיטוי.com ובטלפון 073-7581315