בצל בהלת הקורונה: בכירי המשק והכלכלה הגיעו לתצוגת האופנה של גולברי

בוקר אור,

בצל בהלת הקורונה, בכירי המשק והכלכלה
הגיעו ללא מסכות לתצוגת האופנה של
חברת האופנה גולברי

25 הדוגמניות על המסלול עם מסכות פנים מעוצבות

למרות בהלת נגיף הקורונה בישראל, כ 500 מוזמנים הגיעו אתמול בערב (יום א) לגני התערוכה בת"א, לתצוגת האופנה המסורתית של מותג האופנה גולברי, בניהם: אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה, אושיות אופנה, בכירי ענף הקניונים ואח"מים.
את האורחים קיבלו בעלי חברת גולברי: דוד, משה ויעקב גולברי שתכננו את האירוע לרגל יום האישה הבינלאומי, אך מה ש"גנב" את ההצגה היא בהלת הקורונה.
את הערב הנוצץ פתחה הפרזנטורית החדשה של גולברי: אילנית לוי ולצידה כיכבו על המסלול 25 דוגמניות שיצאו עם מסכות פנים, שעוצבו, בהשראת הקורונה, בשילוב פייטים וטרנדים מובילים של הקיץ הקרוב.
משה גולברי מסר: "למרות משבר הקורנה החברה ממשיכה לפעול כרגיל עפ"י התוכניות לשנת 2020 וגאים מאוד בכך שממשיכים את המסורת בהפקת תצוגת אופנה ישראלית ברמה בינלאומית".
הגיעו להתעדכן בטרנדים הנכונים: יונה וחני פוגל, עתליה שמלצר, ד"ר להבית אקרמן ואיש העסקים ישי אקרמן, ארנון תורן – מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, יהודה אורן – מנכ"ל עופר רחובות ורעייתו אתי, משה פדלון – ראש עיריית הרצליה, חיים חורש – מנכ"ל חוצות המפרץ, יואב פפושדו ובת זוגתו אלה אגם, ניר שרצקי וגלית פרברג, עמוס שפירא ורעייתו רחל, מנחם מעודי – מנכ"ל עופר בילו סנטר, הבנקאי דני גיתר, רמזי גבאי, אלה ליברמן, אבינועם אלבו – מנכ"ל קניון קריית אונו ועוד.
לידיעת המתעניינים 9 מוזמנים בכירים היו בבידוד………

חיים חורש עם יעקב גולברי בתצוגת קיץ 2020 צילום אסף לב (1)

להבית וישי אקרמן צילום אסף לב

מימין איתי לוי_ דן איתמר _אולה חכמוב סימה גצלב _ _ _ צילום ניר פקין _

מימין דוד משה ויעקב גולברי בתצוגת קיץ 2020 בהשראת הקורונה צילום אסף לב
חג פורים שמח.