איך דואגים לחווית קריוקי ביתית אצלכם באירוע?

קודם כל, כדאי להבין מהו הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם. האם מתוכנן אירוע רב משתתפים במקום גדול ואז רצוי לדאוג למסך ענק

בחורה עם מחשב נייד

קודם כל, כדאי להבין מהו הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם. האם מתוכנן אירוע רב משתתפים במקום גדול ואז רצוי לדאוג למסך ענק להקרנת מילות השירים, או שמא מדובר באירוע אינטימי קטן ואז תוכלו להסתפק במסך קטן או אפילו במסך מחשב ו/או טלוויזיה. אם מדובר באירוע המצריך מסך, אתם צריכים גם מקרן ערכת קריוקי להשכרה.

בהתאם לאופי האירוע, אפשר לחלק את ערכות הקריוקי לשני סוגים:

  1. ערכה בסיסית – ערכה זו מגיעה מורכבת לגמרי בתוך מזוודה והיא מצריכה מחשב נייד או כל מכשיר אחר בעל כניסת AUX. אין צורך בידע מוקדם בציוד קריוקי או בהגברה ולמעשה כל שנותר לכם לעשות הוא לחבר 3 כבלים של סאונד וכבל נוסף של חשמל ולהתחיל לשיר. ערכה זו קלה לתפעול, זולה יותר ומתאימה לאירועים של 30 אנשים או פחות. במידת הצורך, אפשר לבדוק מול החברה להשכרת ציוד הקריוקי אם ניתן לשדרג את הערכה ולהוסיף רמקולים, מיקרופונים אלחוטיים ועוד. שדרוג כזה לרוב אינו משמעותי מבחינה כספית אך יש לו משמעות גדולה בהוספת איכות לחוויית הקריוקי.
  2. ערכת קריוקי מלאה – ערכה זו כוללת קריוקי, מקרן ומסך. גם במקרה זה לא נדרש ידע מוקדם בחיבור או תפעול וצריך רק לחבר שלושה כבלים של סאונד וכבל נוסף של חשמל. ערכה זו מתאימה לאירועים בין 30 ל- 60 אנשים, לפי מספר הרמקולים שתבקשו.

 בנוסף, בדקו האם הפלייבקים איכותיים ומה כוללת חבילת השירים בערכה המוצעת לכם. כמה שירים היא מכילה ובאילו שפות. בחלק מן החברות ניתן גם לבקש להוסיף שירים מסוימים האהובים עליכם. חווית קריוקי ביתית מוצלחת תובטח באמצעות שילוב של ערכה מותאמת, חבילת שירים גדולה עם פלייבקים איכותיים, ציוד מקצועי ואמין והכי חשוב – תפעול פשוט וקל של המערכת.

חפשו חברה להשכרת ציוד לאירועים בעלת המלצות ותודעת שירות גבוהה, אשר תדע לייעץ לכם ולהתאים את הערכה לאירוע שלכם.

אולי יעניין אותך:

דוכני מזון לאירועים

השכרת ציוד לאירועים בפתח תקווה