פיגמנטציה – כדי לשים גבולות לפיגמנטים.

בחורה עם מחשב נייד

פיגמנטציה – כדי לשים גבולות לפיגמנטים.

זוהי תופעה שאינה נדירה כלל, כתמים כהים על העור, אנשים רבים סובלים מפיגמנטציה, כיום, ניתן לטפל בפגמים הללו ולהיראות כמו חדשים.

פיגמנטציה – כולנו רוצים עור חלק, בריא ויפה, פגמים שונים נוצרים בעור הפנים שלנו במשך השנים, לא רק הגיל הוא זה שגורם לעור הפנים שלנו להיראות פחות טוב, גם חשיפה לשמש עשויה לגרום לעור הפנים שלנו להפוך לבריאים וחיוניים פחות. חשיפה לא מבוקרת לשמש נפוצה כיום מאד, כדי להשתזף אנו נוהגים לצאת לים בשמש חזקה, חשיפה כזו לשמש עשויה להיות מסוכנת מאד לבריאות שלנו, גופנו עלול לקבל מכת שמש, גם סרטן העור נוצר מחשיפה כזו לשמש חזקה, מלבד שתי אלו, גם כתמי עור לא נעימים עלולים להיווצר על עורנו כתוצאה לא מבוקרת של שמש, מה עושים? ראשית כל ממעטים להיחשף לקרינה של השמש, מורחים קרם הגנה, מרכיבים משקפי שמש וחובשים כיסוי ראש.

כמה נקודות חשובות לפני שאתם פונים לטפל בפיגמנטציה.

אסתטיקה – אם הפנים שלכם כבר לא חלקות כמו בעבר וכתמים כהים נוצרו על העור שלכם, אתם ודאי סרנים לדעת באיזו דרך הם נוצרים, ובכן, עורנו וגם צבע העיניים של כל אחד, נקבע לפי פיגמנטים, הפיגמנטים הם הכרומוזום שאחראי להעניק לכל אחד מהחיים את הצבע שלו, זו הסיבה שלכל אחד יש צבע עור שונה. בעת חשיפה לשמש, הפיגמנטים מתרבים ומתחזקים, לעתים רבות כמות גדולה מדי של פיגמנטים מתקבצים במקום אחד בעור, מה שגורם לאזור הזה להיות כהה יותר משאר האזורים בעור.

קוסמטיקה – לפני שאתם מטפלים, חשוב שתקבעו פגישת ייעוץ, מומלץ אפילו להתייעץ עם יותר ממומחה אחד בתחום, לעתים תוכלו לקבל הצעה של פתרונות פולשניים פחות אך יעילים יותר מיועץ נוסף שתשמעו את חוות דעתו, לעתים תגלו שהציעו לכם לקבל טיפול שכלל לא נצרך עבורכם ויגרום לכם עוגמת נפש בלי סיבה, כמו בכל תחום, יש לטפל בעור בצורה מחושבת מבחינה עסקית.

אם גם אתם סובלים מפיגמנטציה, כדאי שתדעו שישנם כיום דרכים רבות לטפל בבעיה, אתם רק צריכים לגשת לפגישת ייעוץ.