פסטיבל קאן על פי נויהאוס

א9

פסטיבל קאן על פי נויהאוס

קולקציית 70 שנה לפסטיבל קאן.

 

כמו בכל שנה, לקראת הקיץ מתקבצים השחקנים הגדולים ומיטב אנשי הקולנוע  מכל העולם לאירוע הנוצץ והיוקרתי בריביירה , לפסטיבל קאן. וגם השנה התמלאנו גאווה בשגריר הישראלי המרהיב בפסטיבל, בדמותו של לא אחר מאשר  גיל נויהאוס , מעצב תכשיטי היוקרה אשר אהוב ומוערך  על ידי מיטב באי הפסטיבל שבחרו לענוד את מיטב תכשיטיו בשטיח האדום.

גם השנה כמו בכל שנה הגיע גיל לתכשט את מיטב הידוענים בתכשיטי היוקרה המרהיבים שלו, רגע לפני שהם צועדים על השטיח האדום למול כל העולם.

גיל כבר נחשב לאורח קבע בפסטיבל ולמוביל  דעה  בקרב מיני דבר בעולם התכשיטים והאופנה ברחבי העולם.

מעצב התכשיטים הבינלאומי גיל נויהאוס ,שגרירנו בקאן .

עיצב קולקציה בהשראת המקום שנמכרת כרגע בהצלחה ברחבי העולם.

האייקון המוביל את הקולקציה ,הוא ענף סימבולי : הכלאה של ענף הזית וענף האלון ,כסמל הפסטיבל . משמעותם :שילוב בין שלום ,עוצמה ותמידיות.

הפריט מעניק אנרגיה של טוב,כח והתמדה עבור העונד והופך אותה ללא קשר לפסטיבל ,לקולקציה על זמנית .

בקולקציה טבעת וצמידים בגווני זהב צהוב, לבן ואדום .חלקם משובצים וחלקם חלקים.

מחיר הקולקציה נע : החל מ 2000 שקלים ועד 3400 לפריט.

 א1 א2 א3 א4 א5 א6

בשנים האחרונות ראינו סלבס בינלאומיים כגון: ניקול קידמן ,אווה לנגוריה , ג'וליה רוברטס, סנופ דוג, ג'ורג' קלוני עוד רבים אחרים עונדים את תכשיטיו ומזמינים מראש את הפריט המתאים לאירועים הנוצצים.

בפסטיבל השנה הושקה קולקציית 2017-2018

בה נראה : את הטרנדים המובילים קולרי צוואר, צמידים רחבים, צמידי זרוע ומגמה של זהב רוד וכמובן תוצג הקולקציה החדשה של 'קונכיות הים'  שהפכו לסמלו המסחרי בעולם. הקונכיות הן טבעיות ונדירות במראה טבעי ואצילי שמלוטשות ע"י נויהאוס ביד אמן ומשובצות אבני חן ויהלומי.

בין הסלבס שתיכשט גיל השנה:

דסטין הופמן- אשר  בחר לענוד  בטקס השנה צמיד זהב מרהיב מתוך סדרת היונסקס   ICE LINK סדרה של  צמידים יוקרתיים לגבר ולאישה שכוללת בתוכה גם את  שעוני ה6TIME ZONE המפורסמת, אשר  זכתה להצלחה בעולם  .

 א9

ויקטוריה סילברסטד-  מולטי טלאנט  שוויצרית אשר מוכרת לנו ממספר נרחב של סדרות   וסרטים, עבודות הדוגמנות שלה וכן בזכות קריירת השירה שלה,  ויקטוריה בחרה בשרשרת עוצרת נשימה מתוך הקולקציה   THE STORMY SEAS  אשר מאופיינת בשילובים של זהב לבן וזהב ורוד בשילוב אלמנטים מן הים . התכשיט משובץ ביהלומים לבנים ואבני חן נדירות של ספירים וניתן להזמין אותה בגוונים זהב שונים.

 ויקטוריה

טילדה סווינסטון-   השחקנית המוכרת והמוערכת אשר מוכרת לנו מסרטים כמו סיפורו המופלא של בנג׳מין באטן וכן מהסרט דוקטור סטריינג׳ בחרה לענוד על השטיח האדום

עגילים מרהיבים מתוך קולקציית  THE FLOATING DIAMONDS קולקציית יהלומים מסותתים ומשובצים בטכניקה ופטנט בלעדי לנויהאוס. שיבוץ יהלומים או זהב במראה שטוח ומרהיב המעניק מראה יהלום צמוד אוזן ללא אחיזה .יהלום מרחף.

 tilda

ניקול קידמן-  אשר צולמה על שער המגזין של פסטיבל קאן נראה עונדת  טבעת וצמיד  בעיצובו של גיל, לאורך השנים נוצר קשר הדוק בין קידמן ונויהאוס ואף ישנם מספר פרטים שעיצב במיוחד עבורה שאותם ניתן למצור היום בקולקציות   ne of kind ו – Couture.

 א18

פטריסיה גלוריה קונטרס- הדוגמנית המפורסמת  ממקסיקו ענדה על השטיח האדום בפסטיבל קאן טבעת ועגילים בעיצוב של גיל  נויהאוס. הטבעת שענדה מגיעה מסדרת ONE OF A KIND  טבעת עם אבן מרכז אקווה מארין נדירה 28 קראט ומעוטרת בשיבוץ יהלומים 3.80 קראט.

 א14

 

ליידי ויקטוריה הארווי-  אשת החברה האריסטוקרטית ליידי ויקטוריה החליפה תלבושות על השטיח והופיעה בפרמיירות  השונות כשבכולן היא עונדת את תכשיטי נויהאוס.

ויקוטוריה ענדה תכשיטים מתוך קולקציות   SEA ART  משם ענדה טבעת, אחת מתוך טבעות החתום המפורסמות של נויהאוס,  טבעת עשויה צדף ועליה שיבוץ אבני חן נדירות בצורת נימפת ים.

בנוסף ענדה  תכשיטים מתוך קולקציית  DIAMONDS  ו THE SNOW WHITE  וכן מתוך קולקציית HAUT COUTURE  קולקציה אשר משלבת בתוכה תכשיטים  בזהב לבן עם יהלומים בגדלים וחיתוכים שונים ונדירים. ניתן למצוא בקולקציה יהלומים בגוונים נדירים .

 lady H

בנוסף ענדה תכשיטים מתוך MULTI COLORES SHELLS

קולקציה המכילה בתוכה  תכשיטים בעיצובי קונכיות וסמלים בהשראת הטבע והים מעוצבות בשילובי זהב לבן בשיבוץ יהלומים לבנים ואבני חן בגווני פאסטל ושילובי אבני חן נדירות. קולקציה ורסטילית המאפשרת אפשרויות שונות לענידה ומעניקה לעונד אופציה לשלב את התכשיט בלוקים שונים .

 א12 א17 א19

וגם מתוך קולקציית FASHION

אשר כבשה את עולם האופנה ברחבי העולם . הקולקציה ורסטילית וניתן לענוד את התכשיטים בכמה צורות , חלקם אף משנים צורה וניתן לשלבם באופנים שונים בטוטאל לוק.

הקולקציה מורכבת מפריטים בזהב צהוב ,לבן ורוד ואדום ומשולבת באבני חן וביהלומים לפי טעמו ורצונו של הלקוח .

לאתר של גיל נויהאוס- https://www.gilneuhaus.com/

 

נקודות מכירה:

Neuhaus תכשיטים | לתיאום פגישה מראש 03-6299962


Tel Aviv Boutique

75 Bograshov St.

Tel: +972 3 629 9962

info@gilneuhaus.com

Eilat Boutique

Princess Hotel

Tel: +972 8 637 1616

Jerusalem Boutique

10 King David St.

Tel: +972 2 623 0766

Cyprus Boutique

Patsalos House

3 Griva Digeni, Larnaca 6030

+357 24257402

Mob: +35797881828

cyprus@gilneuhaus.com

Moscow boutique

36 Novy Arbat

+749 5 690 7633

info@neuhausjewellery.ru

www.neuhausjewellery.ru

Uk Office

Hotel Westbury Mayfair

New Bond st., London

+ 44 785 071 1089

Spain Office

Hotel Puente Romano, Marbella

+34 669 046 605

European office

42 avenue Montaigne, paris

+33 688 005 083

צילומים- יח"צ 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.