קולקציית התכשיטים לחורף 2017 של אריק סיטב מ"אבנים" משלבת אופנתיות עם דמיון ורוחניות

תכ30

תכ1

הביקור בחנות התכשיטים "אבנים" של אריק סיטב הוא מהנה ומעצבן גם יחד. מטיילים בין מגוון עצום של תכשיטים יפהפיים ורוצים 'לטעום' את כולם. אבל, כמו עם ממתקים, אי אפשר כולם וצריך לבחור. והבחירה, הו, כמה היא קשה בחנות המקסימה הזו.

 

השבוע, הוזמנתי יחד עם עוד עיתונאים ובלוגרים להשקת קולקציית התכשיטים לחורף 2017 וזו הייתה הזדמנות נהדרת להכיר את הצורף ומעצב התכשיטים אריק סיטב שדרכו לעולם התכשיטים התחילה בנפאל. אריק יצא לטיול ארוך במזרח ובמהלך הטיול נחשף לעולם הצורפות והתכשיטים. הוא מכר תכשיטים ביפן ואז עבר לנפאל והחל ללמוד צורפות בשיטות העתיקות של פעם. הטיול התארך למשך שש שנים שבמהלכן למד ויצר תכשיטים. "עד היום" אומר אריק, "קולקציות התכשיטים אותם אני מעצב, מושפעות מלימודיי במזרח".

תכ20 תכ12

 

המגוון בחנות התכשיטים הוא עצום. ניתן למצוא תכשיטים קלאסיים, תכשיטים בסגנון מינימליסטי, תכשיטים בסגנון אתני וגם תכשיטים בסגנון גוטי. אריק משלב בתכשיטיו אבנים יקרות וחצי יקרות אותם הוא אוסף בנסיעותיו ברחבי העולם. התכשיטים עשויים מכסף וזהב ויש גם תכשיטים אופנתיים המצופים זהב בציפוי מקרוני עבה, כך שניתן לענוד אותם גם כשמתקלחים. בנוסף, מייבא אריק תכשיטים אותם הוא בוחר בעצמו כמו תכשיטי המותג הספרדי ' אונו דה סיקוונטה' הידועה. מחירי התכשיטים אינם גבוהים וזמינים לכל אחד וזאת מכיוון שאין פערי תיווך ואריק הוא זה שמייצר, מייבא ומוכר וכך מרוויחים הלקוחות.

תכ31  תכ34

 

הקולקציה החורפית העכשווית משלבת אופנה, דמיון ומשמעות. "לאבנים השונות יש משמעות" אומר אריק. "לכל אבן הייחודיות שלה ואם תיקחו אבן ותביטו בה תחת מיקרוסקופ תבינו שיש בה חיים."  הקולקציה החדשה מכילה בתוכה טבעות כסף בציפוי זהב ועם אחריות לשנתיים, טבעות גדולות של עץ החיים עם תליון תואם, טבעת כתר, טבעות בשילוב אבנים, טבעות חלקות עדינות, ועוד.

 

אריק משתדל תמיד לשמור על חדשנות ומקוריות בחומרים החדשים אותם בוחר לשלב בפריטים שלו ושומר על עיצובים ייחודים ובאיכות בלתי מתפשרת.

 

השילוב של מתכות יוקרתיות עם חומרים פשוטים ועיצוב התכשיטים המעודן נותן המון כבוד לחומר עצמו. נגיעותיו של אריק מורגשות בכל הקולקציה המכניסות ייחודיות בכל פרט, כל אלו מייצרים איזה יופי שאי אפשר להתעלם ממנו.

תכ17 תכ13 תכ40 תכ43

 

קולקציית אבנים מציגה מבחר מאוד מגוון, עשיר ומרשים. קולקציה מפתיעה שבה המרקמים, החומרים, הצבעים והצורות מאפשרים לך לבטא את ה’אני’ שלך, דרך פריט בודד או באמצעות שילוב של פריטים שונים. ההתאמה האישית הופכת את חוויית הקנייה למהנה וכיפית במיוחד. "בואו עם החלום שלכם ואני כבר אעצב לכם את התכשיט עליו חלמתם"- הוא אומר.

תכ7

 

אריק שומר על השילוב בין רוחני- שאנטי לאופנה תוך התאמה של סוג האבן לאופי הלקוחה ובכך יוצר תכשיט בהתאמה אישית. יחד עם אריק עובדת ג'ני -מעצבת תכשיטים צעירה שלמדה צורפות בצרפת והיא מעצבת תכשיטים בסגנון צעיר ושמח.

תכ11

 

כפי שכתבתי תמצאו בחנות תכשיטים בסגנונות שונים, במגוון של חומרים וקווי עיצוב. החלוקה היא-

 

  • קולקציית כסף– קולקציית הכסף היא הלב של החנות. מבחר ענק של תכשיטי כסף: טבעות עדינות משובצות אבנים טבעיות המיובאות מהודו, נפאל, אינדונזיה ומהכפרים הכי נידחים וכלה בתכשיטי גורמי מאיטליה, צמידים ואבנים באיכות גבוהה מאוד ובמחירים אטרקטיביים.
  • קולקציית זהב– קולקציה של תכשיטי אופנה, מעל 500 מודלים של תכשיטים. אריק אוהב את העבודות העתיקות שנעשו בעבר בתכשיטים ומשתמש בהן גם היום ובכך יוצר קולקציית רטרו-שיקית. לאלו שאוהבי זהב צהוב, החנות מכילה בתוכה מגוון רחב של תכשיטי כסף מצופים בזהב צהוב איכותי ביותר.

 

 

לסיום, חשוב לציין שאריק מקפיד במהלך השנים לתמוך ולעודד מעצבים צעירים ומחזיק קולקציות שלמות של מעצבים ישראלים ובוחר אותן בקפדנות תוך שמירה על טעם אופנתי ואיכות חומרים.

 

 

אבנים, רחוב שנקין 4 ת"א

 

צילום אירוע: רפי דלויה, יפה גביש

 

קרדיט צילום קמפיין: נתי גולד 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.