הבלוג של seo פרפקט

tomerozz

חברת קידום אתרים פרפקט

עדכונים:

פוסטים: 15

החל מיוני 2013

קידום האתר בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם, על כך אין ויכוח. גוגל מתורגם למספר רב מאוד של שפות, לפיכך מתאים עצמו לכל אוכלוסיה, מדינה וקהל.
ההערכה היא כי כ – 93% מהחיפושים במדינת ישראל מבוצעים דרכו, לפיכך פרסום בגוגל הינו הדרך האפקטיבית ביותר לפרסום באינטרנט כיום.

קידום בגוגל יגביר בצורה דומיננטית את כמות המבקרים באתר, יביא אותו לחשיפה מקסימלית, וימקסם את התוצר מההשקעה שלך בו.

פרסום בגוגל – מה זה Google Adwords ?

הדרך המרכזית בה מבוצע פרסום בגוגל הוא באמצעות Google Adwords.
זו תוכנית הקישורים הממומנים של גוגל, מערכת שיווקית ממוקדת המיועדת לכל בעל אתר, הרוצה לשווק את האתר שלו. פרסום בגוגל באמצעות Adwords פירושו שבעת שמבוצע חיפוש אחר מילות מפתח (שהוגדרו והותאמו מראש ספיציפית לאתר המפורסם)  – יוקפץ האתר לראשית התוצאות המתקבלות מהחיפוש, או שיופיעו לצד התוצאות (צד שמאל בחיפוש בעברית / ערבית, צד ימין בחיפוש באנגלית ובשפות נוספות).

אופן התשלום עבור פרסום בגוגל – PPC

התשלום עבור Google Adwords אינו מבוצע מראש, אלא פועל לפי מודל PPC (או Pay Per Click). לפי מודל זה, התשלום עבור מודעה מחושב לפי מספר ההקלקות עליה – ככל שמקליקים יותר, המפרסם משלם יותר. בעת פרסום בגוגל, קובע גוגל מחיר מינימאלי לכל מודעה, הנקבע בהתאם לאיכותה (איכות הניסוח, אחוז הקלקה בפועל, זמן טעינת העמוד, תאימות בין המילה לתוכן האתר ועוד).
חברתנו  קידום אתרים בגוגל  פרפקט
פרסום בגוגל מאפשר הגבלה של התשלום היומי למודעה באמצעות קביעת גבול עליון למחיר – המודעה מופיעה בתחילת היום, המחיר לכל קליק עליה מצטבר, וכאשר מגיעים לסכום המקסימלי שהגדיר המפרסם – המודעה יורדת.

גודלה של מודעת Google Adwords הוא 95 תווים בלבד.
היא מורכבת מכותרת ו-2 שורות טקסט. לפיכך, היא חייבת להיות מנוסחת בצורה ממצה וברורה שתייחד את העסק. לא פשוט למקד הצעה ב-95 תווים…
קידום אתרים באינטרנט  כיצד בוחרים מילות מפתח ?
מילות מפתח הן מילות החיפוש על פיהן ימצאו הגולשים את האתר שלך, לפיכך מטרתן הינה להופיע באתר, להשתלב בתוכן שלו, ולהביא למיקודו בהתאם לתחום שנבחר. ככל שמילות המפתח הן ממוקדות יותר, כך גדל הסיכוי שהאתר יענה בצורה טובה יותר על דרישות המחפשים. חשוב לזכור, כי אין הגבלה על כמות מילות המפתח המופיעות בעת פרסום בגוגל, וניתן לשנותן בכל זמן.

שימוש ב Google Adwords בכדי למקסם את תוצרי פרסום בגוגל

כלי חשוב נוסף ש Google Adwords כוללת, מאפשר לעקוב אחר האפקטיביות של המודעות המפורסמות דרך התוכנית – כמה הקלקות בוצעו בפרק זמן, על פי אילו מילות מפתח, מהי התפלגות ההקלקות מאז עלתה המודעה לאויר ? בצורה כזו ניתן לטייב את המודעה, את מילות המפתח, ולהגיע למקסימום התפוקה ממסע פרסום בגוגל

אז מה אנחנו מציעים לכם?
קודם כל – ניפגש ונדבר, נבין מה הצרכים שלכם ולמי אתם מכוונים את הפרסום.
נקים את הקמפיין בגוגל – נגדיר יחד את המילים הרלוונטיות לפרסום, אלו שדרכן נקווה שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם, מילות מפתח לתחום העיסוק, נכתוב מודעות, נשלים את כל שלבי פתיחת הקמפיין ונעלה אותו לאוויר, כעת המודעות שלכם מוצגות בגוגל ומפנות גולשים לאתר שלכם.
במידה ותהיו מעוניינים בהמשך הפרסום, נוכל לקבוע את התקציב היומי או החודשי שלכם ולהמשיך להריץ את הקמפיין תוך פיקוח קבוע ונסיון לשפר אותו ולהשיג באמצעותו עוד ועוד לקוחות חדשים עבורכם.

בכל שלב תוכלו להחליט על הפסקת הקמפיין ובנוסף אינכם מתחייבים לסכום השקעה או לתקופת פרסום מינימלית, הכל גמיש והכל בר שינוי ועדכון כל הזמן

עוד מהבלוג של seo פרפקט

פוליש קריסטל

ביצוע פוליש קריסטל הינה הדרך היעילה ביותר להבריק את המרצפות. פוליש קריסטל מבצעים על פי שיטת ההברקה, אשר פועלת על פי אותם פרמטרים. כדי להעניק למרצפות מראה חדשני על ידי פוליש קריסטל, יש לבצע פוליש בעזרת חומרים איכותיים...

תגובות

פורסם לפני 7 years

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 7 years

פוליש יהלום

פוליש והברקת מרצפות כולנו ביצענו לפחות פעם אחת בחיים עבודת פוליש לבית הוא לעסק האם הפוליש החזיק לזמן רב זאת כבר שאלה אחרת אנו מקבלים הרבה טלפונים מלקוחות שמספרים לנו שבעבר ביצעו להם פוליש למרצפות והפוליש החזיק בדיוק...

תגובות

פורסם לפני 6 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה